Hyvä muuttofirma?

Paavali

Tiedättekö semmoista muuttofirmaa, josta löytyisi mies tai kaksi, jotka on hyviä purkamaan ja kokoamaan kalusteita, esimerkiksi hankalanmallisen kirjahyllyn?

Käytin joitain vuosia sitten jotain firmaa Riihimäeltä, joka oli tosi hyvä, en vain muista nyt sen nimeä eli sekin käy, jos joku sattuisi tietämään. Toinen nuorista miehistä oli ollut Iskussa työssä aiemmin.

15

4267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Hyvinkään muuttohaukat on ainakin yks. Itse siellä joskus töissä olleena...

    • Hki->Hyvinkää

      Kommenttini ei ehkä ehdi ajoissa, mutta here goes:
      useasti muuttaneena voin sanoa, että Muuttohaukat tekivät ehdottomasti parhaan muuton; muuttoporukka tuli paikalle sovittuna aikana, tavaroiden siirto sujui vauhdilla ja huolella, ja minulta muistettiin vielä kysyä onko kellarikomerossa muuttotavaraa! Määränpäässä muuttolaatikot kannettiin sovittuihin paikkoihin, ja muuton jälkeen vielä tiedusteltiin kuinka homma sujui. Mitään ei särkynyt eikä kadonnut, ja muuttoväki teki parhaansa jotta uusi asuntoni ei likaantuisi. Erinomaista!

      • Muutto edessä

        muutto? Tekeekö ko firma sitäkin? Ja osaisitko sanoa paljonko maksaa esim Joensuusta muutto Helsinkiin? Tavaraa sohvkalustot , kolme sänkyä kirjahylly ja poytiä ja tuoleja. Ja paljonko suurinpiirtein maksaisi jos myös purkaisivat ja kokoaisivat? Suurinpiirtein, koska minulla ei ole harmainta aavistusta. Kiitos.


      • Keijukaisia olivat

        Muuttohaukat toimi hyvin, mutta hitasti: tilasin kaksi miestä kantamaan. ne miehet olivat kaksi hintsua kundia. Eikä minulla ole edes kuin kevyitä kalusteita ja ison osan pienirtaimistoa olin vienyt henkilöautolla etukäteen niin ettei se ollut tiellä, kun kalusteita kannettiin. Olivat kyllä paikalla aikanaan. Mutta rismimpiä kavereita siellä saisi olla, tekivät töitä kovin hitaasti, vaikka itse autoin ( hento naisihminen) siinä kantamisessa, pitivät taukoja yms. eli aikaa kului.

        Tonni samassa kaupungissa ja jopa saman kaupunginosan sisällä, kaksion kalusteet. Edellisen kerran muutin samojen kamojen kanssa kauempaa ja sujui puolet nopeammin. Ainoastaan siitä syystä, että oli aikamiehiä kantamassa.


      • lukumato3
        Keijukaisia olivat kirjoitti:

        Muuttohaukat toimi hyvin, mutta hitasti: tilasin kaksi miestä kantamaan. ne miehet olivat kaksi hintsua kundia. Eikä minulla ole edes kuin kevyitä kalusteita ja ison osan pienirtaimistoa olin vienyt henkilöautolla etukäteen niin ettei se ollut tiellä, kun kalusteita kannettiin. Olivat kyllä paikalla aikanaan. Mutta rismimpiä kavereita siellä saisi olla, tekivät töitä kovin hitaasti, vaikka itse autoin ( hento naisihminen) siinä kantamisessa, pitivät taukoja yms. eli aikaa kului.

        Tonni samassa kaupungissa ja jopa saman kaupunginosan sisällä, kaksion kalusteet. Edellisen kerran muutin samojen kamojen kanssa kauempaa ja sujui puolet nopeammin. Ainoastaan siitä syystä, että oli aikamiehiä kantamassa.

        Minä olen kolme kertaa käyttänyt Muuttohaukkojen palveluja, tosin viimeisestä kerrasta on jo muutamia vuosia. Pelkästään hyviä kokemuksia, ei halvin, mutta palvelu pelasi.


    • Latenen

      Lahdessa ja lähialueilla yksityinen pienyritys toimii joustavasti ja kilpailukykyisesti
      Katso lisää www.yesgo.fi, sieltä löydät yhteystiedot ja tarjouspyyntöpohjan

    • Apua ois kaivannu

      En voi suositella muuttohaukkoja missään nimessä. Homma oli melkoista sähläämistä, jonka seurauksena laskusta tuli karsean suuri. Hinnat korkeat työnlaatuun nähden.

    • robsec

      Tein juuri muuttorempaa asiakkaalle ja hänellä oli mutkaton ja hyvin tehty muutto Suomimuutto Oy:n avulla. Oli halvempikin kuin muuttohaukat......

    • Ex-niemi
      • Rehellinen 1980

        Suomimuutto vaatii maksun käteisellä ja veloittaa 180€ tunti.
        Jos menee 5 min yli sovitun ajan, joutuu maksamaan siitä viidestä minuutista 180€. Pimeää rahastusta?


    • Eino85

      Suomi muutto rahasti meiltä kaksion muutosta 360€ enemmän kuin Jy-pi.

      • utelias123456789

        Mistä minne muutitte?


    • sukkeli555

      Paljonko muuttohaukat veloittaa muutoista? Onko olemassa halvempia vaihtoehtoja

    • Muuttanut

      Riihimäkeläinen Salo. Muuttivat omakotitaloni kamat kerrostalokolmioon. Homma hoitui, kaksi hyväkuntoista miestä jotka eivät kolhineen kaluja ovenpieliin. Kävin ensin hakemassa heiltä laatikoita. Tuovat niitä kyllä jos pyydät.
      Hintav oli halvempi kuin haukoilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe