muistaaks kukaa että onks sm-liigassa kukaan maalivahti tehnyt maalia? itse en muista että näin olisi käynyt mutta korjatkaa jos olen väärässä.
maalivahdin maalit?
8
773
Vastaukset
- Pirtuoosi
Muistaisin että Norrena oli lähellä tehdä Tepsille häkin. Taisi tuo veto olla jo menossa maaliin, mutta kiekko viime hetkessä nousi pystyyn ja lipui ohi maalin. Silloin vitutti voitosta huolimatta. Kärppien molari on vissiin divarissa joskus kiskaissut häkin ja Myllys Ruotsissa. Änärissä noita taitaa olla useampiakin.
- kiekkotietäjä
Markus Korhonen on tehnyt divarissa Kärpissä maalin. Jarmo Myllys on tehnyt useammankin maalin Ruotsissa, ainakin kaksi. Ron Hextall on muistaaksnei tehnyt ainakin kolme häkkiä NHL:ssä.
- ....
kiekkotietäjä kirjoitti:
Markus Korhonen on tehnyt divarissa Kärpissä maalin. Jarmo Myllys on tehnyt useammankin maalin Ruotsissa, ainakin kaksi. Ron Hextall on muistaaksnei tehnyt ainakin kolme häkkiä NHL:ssä.
saipa-ilves pelissä joskus parivuotta sitten pisti tolpan.
Taisi ottaa päähän
- VaasanMaila
Liigasta en tiedä - kun meikäläiset eivät vielä pelaa liigassa niin ei tule niin seurattua - mutta Kärppien Markus Korhosen Hyvinkäällä Ahmoja vastaan 2.1.2000 ajassa 59:45 tekemä 3-7 maali oli silloin ensimmäinen kahdella ylimmällä sarjatasolla tehty maalivahdin maali. Kyseinen maila lähti jääkiekkomuseoon.
Elitserienin ensimmäisen teki Myllys muistaakseni samalla kaudella, Toskala teki Elitserienin toisen, taisi olla myös sama kausi. Toskala on tehnyt maalin myös NHL:ssä.
kalpan Kapanen ei ole tehnyt maalia (omia ei lasketa) mutta käyttää kuulemma aurinkorasvaa niskassaan - koska punalamppu palaa yhtenään selän takana.- mehukoululaisilta
MITÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!! hus kotiisi täältä
- selkeä vastaus
Koska tämä keskustelu on nyt mennyt hieman hakoteille, niin voi tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastata vaan että ei.
Muissa liigoissa, Suomen alasarjoissa ja harjoituspeleissä on kyllä maalivahdin maaleja nähty, mutta virallisessa sm-liigaottelussa ei vielä toistaiseksi. - vierestä
liigavahdeista myös Juuso Riksman on tehnyt mestiksessä maalin,Takko oli myös erittäin lähellä liigassa,tolppaa hipoen meni ohi
- tehtaili
viime kaudella maalin änäris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016