huono olo suorituksen aikana??

hyvääpäivää

Osaako kukaan kertoa mikä aiheuttaa huonon olon kovan urheilusuorituksen aikana? Tämä on käynyt mulle jo kahdesti reenien aikana, viimeksi eilen. En ole vielä kertaakaan varsinaisesti ykännyt, mutta olo on aivan hirveä. Söin eilen hiukan 2 h ennen reenejä, ja vettä join päivän mittaan 2l. Mutta kun olin reenannu n. tunnin, tuli erittäin huono olo. Semmoinen että vatsalaukku on ylösalasin. Ilma vaihtuu salissa kiitettävän hyvin, ja 1 ikkuna on siellä jatkuvasti auki. Harrastan siis thainyrkkeilyä (4 kk:n sisällä näin on käynyt siis kahdesti).

Arvostan vinkkejänne ongelmani ratkaisemiseksi suuresti! =)

3

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piä

Vaikuttaa tutulta ongelmalta. Itse en pysty syömään oikeastaan mitään kiinteää ruokaa 3 tuntiin ennen treeniä. Itsellä auttaa kun tankkaa vaikka maltodekstriiniä noin tuntia ennen treeniä. Treeneissä ei sitten mikään hölsky mahassa ja lihakset on täynnä energiaa.

• AndyS

Mitä söit ennen treeniä? Kuulostaisi siltä, että ruoka ei ole imeytynyt. Sopiva ruokailuaika on hyvin henkilökohtainen asia. Itse pystyn syömään kohtuullisesti 2h ennen treenejä, joillakuilla välin pitää olla lähemmäs 4h.

Juomista voisit lisätä.

• hyvääpäivää

^Mä söin 2 croissantia, täytetty raejuustolla ja tomaatilla. Ja voideltu oivariinilla. Mä luulin että se olisi hyvä. Mutta täytyy hankkia maltoa, ja kokeilla josko jaksaisin paremmin sen avulla. Olen kuullut jo useammalta ihmiseltä että malto on erittäin hyvä palautumiseen ja jaksamiseen reeneissä. Ei parane mitään kiinteää syödä ainakaan 2-3 tuntia ennen harjoitusta. Harmittaa tosi paljon kun ei jaksa reenata. Halua kun löytyy. :)

Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16