huono olo suorituksen aikana??

hyvääpäivää

Osaako kukaan kertoa mikä aiheuttaa huonon olon kovan urheilusuorituksen aikana? Tämä on käynyt mulle jo kahdesti reenien aikana, viimeksi eilen. En ole vielä kertaakaan varsinaisesti ykännyt, mutta olo on aivan hirveä. Söin eilen hiukan 2 h ennen reenejä, ja vettä join päivän mittaan 2l. Mutta kun olin reenannu n. tunnin, tuli erittäin huono olo. Semmoinen että vatsalaukku on ylösalasin. Ilma vaihtuu salissa kiitettävän hyvin, ja 1 ikkuna on siellä jatkuvasti auki. Harrastan siis thainyrkkeilyä (4 kk:n sisällä näin on käynyt siis kahdesti).

Arvostan vinkkejänne ongelmani ratkaisemiseksi suuresti! =)

3

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piä

      Vaikuttaa tutulta ongelmalta. Itse en pysty syömään oikeastaan mitään kiinteää ruokaa 3 tuntiin ennen treeniä. Itsellä auttaa kun tankkaa vaikka maltodekstriiniä noin tuntia ennen treeniä. Treeneissä ei sitten mikään hölsky mahassa ja lihakset on täynnä energiaa.

    • AndyS

      Mitä söit ennen treeniä? Kuulostaisi siltä, että ruoka ei ole imeytynyt. Sopiva ruokailuaika on hyvin henkilökohtainen asia. Itse pystyn syömään kohtuullisesti 2h ennen treenejä, joillakuilla välin pitää olla lähemmäs 4h.

      Juomista voisit lisätä.

      • hyvääpäivää

        ^Mä söin 2 croissantia, täytetty raejuustolla ja tomaatilla. Ja voideltu oivariinilla. Mä luulin että se olisi hyvä. Mutta täytyy hankkia maltoa, ja kokeilla josko jaksaisin paremmin sen avulla. Olen kuullut jo useammalta ihmiseltä että malto on erittäin hyvä palautumiseen ja jaksamiseen reeneissä. Ei parane mitään kiinteää syödä ainakaan 2-3 tuntia ennen harjoitusta. Harmittaa tosi paljon kun ei jaksa reenata. Halua kun löytyy. :)


        Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe