Osaako kukaan kertoa mikä aiheuttaa huonon olon kovan urheilusuorituksen aikana? Tämä on käynyt mulle jo kahdesti reenien aikana, viimeksi eilen. En ole vielä kertaakaan varsinaisesti ykännyt, mutta olo on aivan hirveä. Söin eilen hiukan 2 h ennen reenejä, ja vettä join päivän mittaan 2l. Mutta kun olin reenannu n. tunnin, tuli erittäin huono olo. Semmoinen että vatsalaukku on ylösalasin. Ilma vaihtuu salissa kiitettävän hyvin, ja 1 ikkuna on siellä jatkuvasti auki. Harrastan siis thainyrkkeilyä (4 kk:n sisällä näin on käynyt siis kahdesti).
Arvostan vinkkejänne ongelmani ratkaisemiseksi suuresti! =)
huono olo suorituksen aikana??
3
1047
Vastaukset 3
- piä
Vaikuttaa tutulta ongelmalta. Itse en pysty syömään oikeastaan mitään kiinteää ruokaa 3 tuntiin ennen treeniä. Itsellä auttaa kun tankkaa vaikka maltodekstriiniä noin tuntia ennen treeniä. Treeneissä ei sitten mikään hölsky mahassa ja lihakset on täynnä energiaa.
- AndyS
Mitä söit ennen treeniä? Kuulostaisi siltä, että ruoka ei ole imeytynyt. Sopiva ruokailuaika on hyvin henkilökohtainen asia. Itse pystyn syömään kohtuullisesti 2h ennen treenejä, joillakuilla välin pitää olla lähemmäs 4h.
Juomista voisit lisätä.- hyvääpäivää
^Mä söin 2 croissantia, täytetty raejuustolla ja tomaatilla. Ja voideltu oivariinilla. Mä luulin että se olisi hyvä. Mutta täytyy hankkia maltoa, ja kokeilla josko jaksaisin paremmin sen avulla. Olen kuullut jo useammalta ihmiseltä että malto on erittäin hyvä palautumiseen ja jaksamiseen reeneissä. Ei parane mitään kiinteää syödä ainakaan 2-3 tuntia ennen harjoitusta. Harmittaa tosi paljon kun ei jaksa reenata. Halua kun löytyy. :)
Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 661277
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081235
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 86878
- 45861
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58653
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52564