TAMPEREEN KIRPPIKSIÄ

matti j

mun mielestä tampereella parhaimpiin kirppiksiin kuuluu kodin-kirppis pyynikin torin reunalla

18

15326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakko-teppo

      munkin mielestä kodin-kirppis on tampereen parhaimpia kirpputoreja. siellä on se kuuluisa K-18. osastokin .myyjät on mukavia ja kohteliaita

      • asiasta

        aivan samaa mieltä.


    • olen halvalla

      saanut, eikä pöydistä katoo tavaraa maksamatta

    • amurin asukas

      Eilen avattiin uusi kirpputori tampereen keskustaan. Ihmetyttää se kun ns jobbarit pääsivät jo sunnuntaina tutustumaan paikkaan ja viemään parhaat tavarat päältä.
      Kirppariyrittäjältä olisi ollut reilua "oikeita" asiakkaita kohtaan päästää sunnuntaina sisään vain tavaran tuojat. Maanantaina poikkesin, sain kuulla mitä oli tapahtunut, enkä enää mene sinne kirpparille. Minulla on omat periaatteet ja niihin kuuluu se, että kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.

      • Myös Amurin asukas...

        Voi reppanaa.....


      • minä

        olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?


      • Mansesta..kin
        minä kirjoitti:

        olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?

        Laatutietoinen löytää,olisko Finlaysonin alueella..ns.Siperia


    • ville

      Kaikkein huonoin ja epäsiistein kirppis tampereella on Kirpputori Areeena. Kirpputorin katollakin on kirjoitusvirhe. Varmaan sama ulkomaalainen ukko kirjoittanut sen itse joka kiroilee kassalla ja sen takia ei myynti käy. Luultavasti on sekin paikka kuolemaan tuomittu ennen pitkää. Samat vanhat romut siellä haisee viikosta viikkoon. Joutais se vanha ontuva kääpä jo eläkkeelle.

    • epätoivoisesti

      yrittää mainostaa omaa kirppistään. Ei taida kauppa käydä hyvin. pikkasen huvittavaa...

      • tierä

        mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis


      • sasse
        tierä kirjoitti:

        mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis

        kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.


      • jokin aika
        sasse kirjoitti:

        kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.

        sitten kylpytakkeja. oisko toi vesi ollu rekvisiittaa. myyjät on mukavia ja rehellisiä


    • kyrö

      se matti jaksaa mainostaa. onko monta omaa pöytää ?

      • kirppiksen

        pöytiä voi sama henkilö vuokrata ympäri suomea.jos jaksaa juosta niissä.


    • dius

      Huomioikaa päiväys. Kirpputoria ei enää ole.

    • Kirppuli¤

      Itse tykkään Kyttälän kirppiksestä ja Ilona-kirppiksestä.Turjankadulla Iidesjärven rannalla on aivan erityinen pikkukirppis ja tosi edullista!!! Olen tehnyt sieltä paljon löytöjä,suosittelen,menkää käymään ja viekää kaverinnekin!!!

      • kierrättäja

        Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.


      • Hilima_2
        kierrättäja kirjoitti:

        Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.

        sen minkä olen seurannut. Turhaa rahan menoa maksaa paikasta, jossa ei ole asiakkaita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe