mun mielestä tampereella parhaimpiin kirppiksiin kuuluu kodin-kirppis pyynikin torin reunalla
TAMPEREEN KIRPPIKSIÄ
18
15326
Vastaukset
- jaakko-teppo
munkin mielestä kodin-kirppis on tampereen parhaimpia kirpputoreja. siellä on se kuuluisa K-18. osastokin .myyjät on mukavia ja kohteliaita
- asiasta
aivan samaa mieltä.
- olen halvalla
saanut, eikä pöydistä katoo tavaraa maksamatta
- amurin asukas
Eilen avattiin uusi kirpputori tampereen keskustaan. Ihmetyttää se kun ns jobbarit pääsivät jo sunnuntaina tutustumaan paikkaan ja viemään parhaat tavarat päältä.
Kirppariyrittäjältä olisi ollut reilua "oikeita" asiakkaita kohtaan päästää sunnuntaina sisään vain tavaran tuojat. Maanantaina poikkesin, sain kuulla mitä oli tapahtunut, enkä enää mene sinne kirpparille. Minulla on omat periaatteet ja niihin kuuluu se, että kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.- Myös Amurin asukas...
Voi reppanaa.....
- minä
olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?
- Mansesta..kin
minä kirjoitti:
olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?
Laatutietoinen löytää,olisko Finlaysonin alueella..ns.Siperia
- ville
Kaikkein huonoin ja epäsiistein kirppis tampereella on Kirpputori Areeena. Kirpputorin katollakin on kirjoitusvirhe. Varmaan sama ulkomaalainen ukko kirjoittanut sen itse joka kiroilee kassalla ja sen takia ei myynti käy. Luultavasti on sekin paikka kuolemaan tuomittu ennen pitkää. Samat vanhat romut siellä haisee viikosta viikkoon. Joutais se vanha ontuva kääpä jo eläkkeelle.
- epätoivoisesti
yrittää mainostaa omaa kirppistään. Ei taida kauppa käydä hyvin. pikkasen huvittavaa...
- tierä
mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis
- sasse
tierä kirjoitti:
mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis
kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.
- jokin aika
sasse kirjoitti:
kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.
sitten kylpytakkeja. oisko toi vesi ollu rekvisiittaa. myyjät on mukavia ja rehellisiä
- kyrö
se matti jaksaa mainostaa. onko monta omaa pöytää ?
- kirppiksen
pöytiä voi sama henkilö vuokrata ympäri suomea.jos jaksaa juosta niissä.
- dius
Huomioikaa päiväys. Kirpputoria ei enää ole.
- Kirppuli¤
Itse tykkään Kyttälän kirppiksestä ja Ilona-kirppiksestä.Turjankadulla Iidesjärven rannalla on aivan erityinen pikkukirppis ja tosi edullista!!! Olen tehnyt sieltä paljon löytöjä,suosittelen,menkää käymään ja viekää kaverinnekin!!!
- kierrättäja
Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.
- Hilima_2
kierrättäja kirjoitti:
Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.
sen minkä olen seurannut. Turhaa rahan menoa maksaa paikasta, jossa ei ole asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463