TAMPEREEN KIRPPIKSIÄ

matti j

mun mielestä tampereella parhaimpiin kirppiksiin kuuluu kodin-kirppis pyynikin torin reunalla

18

15319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakko-teppo

munkin mielestä kodin-kirppis on tampereen parhaimpia kirpputoreja. siellä on se kuuluisa K-18. osastokin .myyjät on mukavia ja kohteliaita

• asiasta

aivan samaa mieltä.

• olen halvalla

saanut, eikä pöydistä katoo tavaraa maksamatta

• amurin asukas

Eilen avattiin uusi kirpputori tampereen keskustaan. Ihmetyttää se kun ns jobbarit pääsivät jo sunnuntaina tutustumaan paikkaan ja viemään parhaat tavarat päältä.
      Kirppariyrittäjältä olisi ollut reilua "oikeita" asiakkaita kohtaan päästää sunnuntaina sisään vain tavaran tuojat. Maanantaina poikkesin, sain kuulla mitä oli tapahtunut, enkä enää mene sinne kirpparille. Minulla on omat periaatteet ja niihin kuuluu se, että kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.

• Myös Amurin asukas...

Voi reppanaa.....

• minä

olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?

• Mansesta..kin
        minä kirjoitti:

olisin kiinnostunut tietään missä sijaitsee se tampereen uusin kirppis.onko rautatien läheisyydessä vielä kirppistä?

Laatutietoinen löytää,olisko Finlaysonin alueella..ns.Siperia

Kaikkein huonoin ja epäsiistein kirppis tampereella on Kirpputori Areeena. Kirpputorin katollakin on kirjoitusvirhe. Varmaan sama ulkomaalainen ukko kirjoittanut sen itse joka kiroilee kassalla ja sen takia ei myynti käy. Luultavasti on sekin paikka kuolemaan tuomittu ennen pitkää. Samat vanhat romut siellä haisee viikosta viikkoon. Joutais se vanha ontuva kääpä jo eläkkeelle.

• epätoivoisesti

yrittää mainostaa omaa kirppistään. Ei taida kauppa käydä hyvin. pikkasen huvittavaa...

• tierä

mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis

• sasse
        tierä kirjoitti:

mutta mää oon matti juhani joka kehuu kuinka hyvä kirppis on mun mielestä kodin-kirppis

kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.

• jokin aika
        sasse kirjoitti:

kodinkirppiksellä katto vuotaa. vettä tulee lorisemalla sisään suojasäällä. tartuukohan homeenhaju vaateisiin.

sitten kylpytakkeja. oisko toi vesi ollu rekvisiittaa. myyjät on mukavia ja rehellisiä

• kyrö

se matti jaksaa mainostaa. onko monta omaa pöytää ?

• kirppiksen

pöytiä voi sama henkilö vuokrata ympäri suomea.jos jaksaa juosta niissä.

• dius

Huomioikaa päiväys. Kirpputoria ei enää ole.

• Kirppuli¤

Itse tykkään Kyttälän kirppiksestä ja Ilona-kirppiksestä.Turjankadulla Iidesjärven rannalla on aivan erityinen pikkukirppis ja tosi edullista!!! Olen tehnyt sieltä paljon löytöjä,suosittelen,menkää käymään ja viekää kaverinnekin!!!

• kierrättäja

Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.

• Hilima_2
        kierrättäja kirjoitti:

Kyttälän kirppis on siisti ja hyvää tavaraa on tarjolla. Näyttää toistaiseksi ettei ainakaan vakijobbarit olisi ottaneet vakipaikakseen -tarkoittaa että uutta krääsää tarjolla ja "löydöt" tehdään toisten pöydistä ja laitetaan sitten omaan hiukan korkeammalla hinnalla. Itse olen tehnyt hyviä löytöjä sieltä samoin kuin Ilonaltakin, raikas paikka. Kaikkein tylsintä on huomata että paikan omistajilla on omat pöydät, mihin keräävät arvotavarat uusilta tulokkailta jo heti alkuvaiheessa. Näin näyttäisi olevan, kannattaa seurata ja äänestää jaloillaan :) Miksi ottaa myyntipöytää paikasta mihin ostajat ei enää viitsi tulla, kun aitoja löytöjä ei enää voi tehdä.

sen minkä olen seurannut. Turhaa rahan menoa maksaa paikasta, jossa ei ole asiakkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      708
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe