Mitä se on?Olen ollut pian 30-vuotta yhden kanssa enkä vielä ole saanut sitä selville.Yksi asia on jäänyt vaivaamaan:Minä..Minä ..Minä olen aina oikeassa!!!!Tuon ominaisuuden kun saisi siirtymään itselle niin ei tarvitsisi olla "jälkiviisas.
Naisen logiikka??
9
829
Vastaukset
- lassiiihhh
Minun vaimo on riehunut yli 30 vuotta.
Siirryn takavasemmalle kun kohtaus tulee.
Kyllä se siitä leppyy. Aina se on oikeassa.
Ja joskus olen joutunut toteamaan, että hän
on falski ystävä hädän hetkellä. Mutta kyllä
sitä pärjää, kun oikein yrittää. uskoo itsekin olevansa oikeassa. ;))
Näin se toimii ainakin minulla.- Pääsky64
naiset voivat alistaa miehensä aijan rakoon.Se on tullut sen jälkeen kun naisille on annattu kaikki valta.
Pitäkää puolenne miehet ja heti alussa,vanhana on huono enää muuttaa.Ellei kaveri katso toivottomaksi tapaukseksi ja luovuta muuttamista. - Silja
Jos kerran yli 30 vuotta...
- ihme jos
olet tossun alla, kun et kerran ymmärrä naisen logiikkaa!
- Sens-Ori
Naisen logiikka on se ihana systemaattinen epäloogisuus, johon hänellä sieluineen ja suloineen on loukkaamaton oikeus.
- näkevä
Minulle mieheni sanoi että tuo on sitä naisen logikkaa,kun ajoin autoa ja hän testasi kuinka näen liikenteessä.
Hän kysyi edellä olevan auton rekkaria,sanoin että miksi minun pitäisi se nähdä,kunhan näen vaan auton.
- oras
että minä, minä minä olen aina väärässä vaikka et sitä ääneen Hänelle sanokaan, niin sillä ainakin minä olen pärjännyt hyvin. Kohta oltu yksissä 45 v.
- milen
rikastanu sanua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533