puhui jo pari vuotta sitten että sota on loppu. mitähän nämä pommitukset on?? äijähän puhuu paskaa!!
bush
11
453
Vastaukset
- Hertha
Tämä on tietysti uusi sota.
- Hertha
karvapää kirjoitti:
niinpä tietysti.
Erhetyksen kyllä ymmärtää hyvin, sillä nykyään ei harrasteta ns. sodanjulistuksia. Oikeat ritarit eivät ryhdy taistelemaan ilman taistelujulistusta.
- hassu
Hertha kirjoitti:
Erhetyksen kyllä ymmärtää hyvin, sillä nykyään ei harrasteta ns. sodanjulistuksia. Oikeat ritarit eivät ryhdy taistelemaan ilman taistelujulistusta.
muslimit taistelevat kaikilla rintamilla muuta maailmaa vastaan, eikä keinoilla ole mitään väliä. jenkit sentään taistelevat jonkinlaisia sääntöjä noudattaen. siis selvä ero muslimiin, joka laittaa vaikka lapsensa uhriksi.
- Hertha
hassu kirjoitti:
muslimit taistelevat kaikilla rintamilla muuta maailmaa vastaan, eikä keinoilla ole mitään väliä. jenkit sentään taistelevat jonkinlaisia sääntöjä noudattaen. siis selvä ero muslimiin, joka laittaa vaikka lapsensa uhriksi.
etten tietenkään ole teille missään vaiheessa esitellyt, ketkä ovat ystäviäni. Pysykäämme yleisissä asioissa.
- Kadun mies
Kaikki kestää aikansa.
Valheet paljastuvat. Bush;n kannatus on lähes romahtanut.- Hertha
Luuletko, että Yhdysvaltain linja on yhdestä bushista kiinni?
Hertha kirjoitti:
on valitettavan totta.
- Kadun mies
Hertha kirjoitti:
Linja ei muutu. Pressa on pätkätyöläinen tai duunaa projektin ja poistuu.
Mm. CIA hoitaa homman niin että polkuun ei tule suurempia mutkia.
- jo loppunut,
Mutta järjestyksenpito vaatii muslimimaissa hieman erilaisia toimintatapoja kuin ns. sivistysmaissa.
- Hohhoijaa.
Aika säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329