Evolutionistit väittävät että DNA-yhtäläisyydet ovat todisteita evoluutiosta. Todellisuudessa yhtäläisyydet kertovat yhteisestä suunnittelijasta. Lisäksi esim. monien nisäkkäiden DNA:t muistuttavat toisiaan, koska nisäkkäät syövät toisia nisäkkäitä.
suunnittelun merkkejä
9
632
Vastaukset
"Todellisuudessa yhtäläisyydet kertovat yhteisestä suunnittelijasta. Lisäksi esim. monien nisäkkäiden DNA:t muistuttavat toisiaan, koska nisäkkäät syövät toisia nisäkkäitä."
Miltä nämä nisäkkäät näyttivät ennen kuin ne söivät toisen nisäkkään? läpinäkyviä?- Tavoitteeton
>>Lisäksi esim. monien nisäkkäiden DNA:t muistuttavat toisiaan, koska nisäkkäät syövät toisia nisäkkäitä.
>>Lisäksi esim. monien nisäkkäiden DNA:t muistuttavat toisiaan, koska nisäkkäät syövät toisia nisäkkäitä.
- So.kra
Päivän paras aivopieru kyllä, pelasti päiväni :)
Hienoa logiikkaa, ei perusteluita ja kaikkien havaintojen vastainen väite... WOW! - Noin se JUST menee
Munkin DNA muistuttaa läheisesti lehmän ja sian DNA:ta, koska pistelin tänään lihapullia nassuuni lounaalla.
*nyökkäilee hyväksyvästi* - mossman
kristus, en voi uskoa silmiäni! "Todellisuudessa" - missä todellisuudessa elät? Olen opettanut evoluutiota yliopistossa yli kymmenen vuotta, mutta tämä on päättömintä mitä olen ikinä kuullut.
Kreationisteille - joihin myös ns. älykkään suunnittelun "kannattajat" kuuluvat - on tyypillistä, että he alentavat tiedon evoluutiosta uskomusten, oman uskonsa, tasolle. Jos katsot peiliin, tiedät että kuva jonka näet, on sinun oma kuvasi. Se on TIETOA, ei siihen tarvitse erikseen uskoa. Aivan samanlaista tietoa on kaikki se, mitä luonto - nykyinen ja mennyt - kertoo omasta kehityksestään, evoluutiosta. Uskolla ei ole tässä mitään sijaa, en siis ole "evoluutiouskovainen", jota nimeä kreationistit mielellään käyttävät. Minä tiedän mitä tiedän, uskokaa mihin tonttuihin haluatte. Olen tavoittamattomissanne. - Hehee...
Tämä oli oikeasti hyvä. Kerrankin näkyy paljaaltaan ja selvästi millaisella tietotasolla kreationismin kannattajat ovat liikkeellä.
Minä söin tänään kurkkua ja salaatinlehtiä. Onko minulla nyt kurkun DNA?- So.kra
Millä ihmeen perusteella muka kurkun DNA olisi jotenkin syrjäyttänyt salaatinlehden DNA:n?
Sinulla on nyt pitkänomaisen salaatin DNA
- :D :D :D
Ihan hauska ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644