Asematunnelin Anttilassa on noita myynnissä. Ovatko kuvanlaadultaan ok vai alkuperäisistä sellaisinaan dvd:lle siirrettyjä ?
HItchcock collection ?
4
583
Vastaukset
- Alfreetti Hitskokki
Jos ne niitä samoja on, joita on jo ollut aiemmin myynnissä, niin kyllä kuvanlaatu on tosi hyvä. Eli korjattu värit ym.
- molemmat
Itselläni on 2 erilaista Hitchcock-boxia, toisessa on Psyko, Takaikkuna jne, ja toisessa Täydellinen Rikos, Väärä Mies jne. Molemmissa tapauksissa kuvan laatu on erittäin hyvä, äänet kuuluvat selkeästi, enkä kyllä löydä niistä muuta vikaa kuin että Psykossa ei ole suomenkielisiä tekstityksiä.
Muutoin kerrassaan loistavat ostokset!
- XV_yritys
Minulla on 5 kokoelmaa, joista kaikissa, joissa on suomalainen teksti, on myös hyvä kuva. Afred Hitchcock - the master of suspense kokoelmassa kuva on suunnilleen yhtä hyvä kuin VHS:tä DVD:lle siirretty kuva.
Minulta puuttuu Waltzes from Vienna (1933) ja Downhill (1927) sekä kaikki Lodgeria vanhemmat elokuvat. Onko niitä mistään saatavissa?- Hitchcockkari
Varmaan tiedätkin kun olet noin paljon kokoelmaasi kartuttanut, että "Mountain eaglea" ei sitten ole saatavilla missään, ei edes Hitchcockin perikunnalla. Se filmi on tuhoutunut.
Pleasure Garden on aika harvinainen myös. Se puuttuu myös minulta.
Siinäpä ne kaksi Lodgeria vanhemmat olivatkin. Sinulla on sentään yksi Hitchcock-leffa enemmän kuin minulla; noiden kahden mainitsemasi sekä nuo kaksi edellä mainitsemani lisäksi kokoelmistani puuttuu "Champagne" vuodelta 1928.
Innokkaana Hitchcock-fanina minua kiinnostaisi tietää mitkä SINUN mielestäsi ovat parhaimmat Amerikan kauden ja parhaimmat Englannin kauden Hitchcock-teokset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987