Ei se naiset ole iästä kiinni. Ikävä kyllä olen joutunut tämän todistamaan kännireissullani varsinkin nuorempana kun olin 20 jätkä. Nyt siis 30 .
On se piru vie kumma, että wanhemmilla naisilla saattaa olla paljon parempi pimppa kuin nuoremmilla. Minä olen maannut paljon vanhemman naisen kanssa jolla oli tosi jäntevä ja piereskelemätön pimppa kuin jollain 20 vuotiaalla likalla, joka oli prrrz prrz koko ajan. Lisäksi vanhemmat naiset sai todella sen orgasmin, ainaskin se tuntui siltä, kuin se vittu olisi puristanut kullistani viimeisetkin mehut pihalle ja nainen hoilas uiiih uiiih!
Tätä en ole koskaan kokenut nuorempien naisten kanssa ja se vituttaa! Mikä vittu mussa on vikana, ei nuorille naisille näköjään. Mutta tuntuu hyvälle kun edes jokin muija leijuu pilvissä.
Iästä ei ole kiinni
9
1004
Vastaukset
- pässi.
Että en mä nai mitä tahansa läskikanaa vaan iäkkäämmät neitoset ovat olleet hoikkia naisia ja nättejä.
- juuuuuuuh.
Muuten sama mitä sanot, mutta älä nyt jumalauta arvota naisia sen mukaan, saako orgasmia vai ei. Että mä nauttisin, kun miehille iskisi sama vaikeus. Se kaikki keskittyminen ja muu stressi, saisi helvetti pyydellä illat läpeensä anteeks, kun 'en mä vaan nyt saanut'.
...itsestään selvää miehillekään orgasmin saaminen. Oletko jotenkin kateellinen miehille, vai miksi nauttisit? Sanoisinpa, ettei syytä kateuteen ole. Monesti menee jyystämiseksi, kun sitä orgasmia vain ei tule, eikä haluta lopettaakaan.
- ei sama.
elin_tilaa kirjoitti:
...itsestään selvää miehillekään orgasmin saaminen. Oletko jotenkin kateellinen miehille, vai miksi nauttisit? Sanoisinpa, ettei syytä kateuteen ole. Monesti menee jyystämiseksi, kun sitä orgasmia vain ei tule, eikä haluta lopettaakaan.
Mä kyllä ymmärrän sitä edellistä kirjoittajaa, vaikken ehkä ihan niin vahingoniloinen ole. Mutta miesten vain on niin vaikea ymmärtää sitä, miksi aina ei vain saa, kun heille se on huomattavasti helpompaa(ainakin kuin minulle, onhan niitäkin naisia jotka saa orkkuja tosta vaan). Ainakin ehkä ymmärtäisivät paremmin:)
Tottakai miehillekin orgasmin saanti voi olla vaikeaa. Mutta yleensä mieheni kanssa harrastaessamme seksiä hän kuitenkin saa joka kerta, eikä se ole mitään vaikeuksia tuottanut. Minä saan ehkä joka neljäs kerta. En silti toisaalta valita, meillä on kuitenkin monipuolinen ja ihana seksielämä. Välillä vain turhauttaa, kun hän ottaa koko orgasmin saannin itseensä ja tekee siitä hirveen suorituksen ja siinä saa pyydellä anteeksi että sori en mä nyt pysty vaan tuleen.. - juuri niin
ei sama. kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän sitä edellistä kirjoittajaa, vaikken ehkä ihan niin vahingoniloinen ole. Mutta miesten vain on niin vaikea ymmärtää sitä, miksi aina ei vain saa, kun heille se on huomattavasti helpompaa(ainakin kuin minulle, onhan niitäkin naisia jotka saa orkkuja tosta vaan). Ainakin ehkä ymmärtäisivät paremmin:)
Tottakai miehillekin orgasmin saanti voi olla vaikeaa. Mutta yleensä mieheni kanssa harrastaessamme seksiä hän kuitenkin saa joka kerta, eikä se ole mitään vaikeuksia tuottanut. Minä saan ehkä joka neljäs kerta. En silti toisaalta valita, meillä on kuitenkin monipuolinen ja ihana seksielämä. Välillä vain turhauttaa, kun hän ottaa koko orgasmin saannin itseensä ja tekee siitä hirveen suorituksen ja siinä saa pyydellä anteeksi että sori en mä nyt pysty vaan tuleen..Aloittaja taitaakin olla hieman lapsellinen. Voi raukkaa.
Iästä ei ole myöskään se kiinni saako nainen orgasmin, ilmeisesti et ole oikein osannut hoidella oikein niitä nuorempia naisia.
Iästä ei ole myöskään se kiinni millainen alapää naisella on (ellei sitten mennä ihan ääripäihin, esim. 80v), eli ei niillä vanhemmilla naisilla sen paremmat ukuelimet ole kuin nuoremmillakaan. Nuorempana se tietenkin voi olla tiukempi. - täytyy
juuri niin kirjoitti:
Aloittaja taitaakin olla hieman lapsellinen. Voi raukkaa.
Iästä ei ole myöskään se kiinni saako nainen orgasmin, ilmeisesti et ole oikein osannut hoidella oikein niitä nuorempia naisia.
Iästä ei ole myöskään se kiinni millainen alapää naisella on (ellei sitten mennä ihan ääripäihin, esim. 80v), eli ei niillä vanhemmilla naisilla sen paremmat ukuelimet ole kuin nuoremmillakaan. Nuorempana se tietenkin voi olla tiukempi.pikkuisen puolustella miehiä :). Naiset saisivat ottaa itsekin vastuuta orgasmistaan. Ei saa heittäytyä jyystettäväksi ja tahdottomaksi tavaraksi, vaan ottakaa se mitä haluatte ;). Ymmärrän, ettei se rentoutuminen ja aivojen sulkeminen käy joka tilanteessa eikä aina, mutta se ei ole miesten vika.
Jos mies on ollut tumpelo, olen ottanut ohjat omiin käsiini ja vähän neuvonut ;). Mies ei voi tietää mistä juuri sinä pidät. Kerro sille! Jokainen mun tapaamani mieskin on pitänyt vähän eri asioista. - UM:)
täytyy kirjoitti:
pikkuisen puolustella miehiä :). Naiset saisivat ottaa itsekin vastuuta orgasmistaan. Ei saa heittäytyä jyystettäväksi ja tahdottomaksi tavaraksi, vaan ottakaa se mitä haluatte ;). Ymmärrän, ettei se rentoutuminen ja aivojen sulkeminen käy joka tilanteessa eikä aina, mutta se ei ole miesten vika.
Jos mies on ollut tumpelo, olen ottanut ohjat omiin käsiini ja vähän neuvonut ;). Mies ei voi tietää mistä juuri sinä pidät. Kerro sille! Jokainen mun tapaamani mieskin on pitänyt vähän eri asioista.satunnaisseksiä. Ei jaksa selitellä aina uudelle ja uudelle miehelle, miten mun kanssa pitää toimia. Tosi rasittavaa.
Totta on kyllä toikin, että miehiäkin pitää käsitellä eri tavoin. Sitäkään en jaksa enää joka kerta erikseen opetella.
Mä olisin niin valmis vakiintumaan, ku vaan ikinä. Ei vaan jaksa sitä miestäkään enää etsiä, kun just on päässy siihen tilanteeseen, että elämä on niiiiiiiin helppoo just tälleen:))))))) - se aina
elin_tilaa kirjoitti:
se mälli lentää,mutta lentää se käteenkin.Minusta puhuttaessa orgasmista,nimenomaan miehen,se on hieman kokonaisvaltaisempi juttu.Kuolleen"lahnan lanssa orgasmi on sitä että heti kun tulee,tulee tyhjä olo ja sietämätön kiire äkkiä johki muualle.Siitä ei jää kuin paha olo.Ei miehen orgasmi ole sama kuin siemensyöksy,sen voi todistaa vaikka keinosiementäjä,tuskin hänkään saa mitään fiboja.Mitä minä olen akkoja pannut,niin korkeintaan yksi kymmenestä sytyttää millään tavalla,se touhu niiden yhdeksän kanssa on jotain pakkopullaa.
- tiukempi
juuri niin kirjoitti:
Aloittaja taitaakin olla hieman lapsellinen. Voi raukkaa.
Iästä ei ole myöskään se kiinni millainen alapää naisella on (ellei sitten mennä ihan ääripäihin, esim. 80v), eli ei niillä vanhemmilla naisilla sen paremmat ukuelimet ole kuin nuoremmillakaan. Nuorempana se tietenkin voi olla tiukempi.Nyt täytyy oikaista. Naisen pilluntiukkuus ei ole iästä kiinni, nuorella voi olla löysempi kuin vanhemmalla. Tunnen erään 30 naisen, jolla tiukin tapaamani pillu IKINÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741