Lordista

Sen on sanottu olevan saatananpalvoja-bändi mikä on aika lailla puppua kun ottaa huomioon että on kirjoittanut biisin devil is a loser.
Yhdellä toisella palstalla taas arveltiin lordin luulevan olevansa yli-piru kun pukeutuu sillä lailla ja sanoo devil is a loser and he`s my bitch.
Sanoisin että siitä että lordi edustaa Suomea euroviisuissa on mesottu vähän liikaa.En minäkään siitä naamarista pidä mutta pahempia ovat.Kíss jolla oli homomaskit ja kappale "join with the devil", tai acdc jolla oli kappale highway to hell,ja mikäs se bändi oli joka teki kappaleen "hell aint the bad place" ja se kotimainen bändi jonka kappaleessa sanottiin ettei rukouksesta ole apua.

Jotkut kristityt kiinnittävät liiaksi huomiota siihen miltä jokin ulkoisesti näyttää,oleellisempaa hommassa on sisältö(en nyt tässä väitä että se mitään ihmeellisen hienoa on,mutta ei siitä niin kannata mesoomaan ryhtyä).Kannattaisi joittenkin sen sijaan katsoa mitä on naamarin takana.Pahempia ovat ne jotka ovat susia lampaan vaatteissa,ne jotka naamioivat oman mädäntyneisyytensä hyvyyden naamariin.
Sen voin kyllä sanoa ettei tuo lordi ole lapsille ja vanhuksille sopivaa nähtävää.

Harry Potterit on selvästi vakavampi asia koska niissä on kaikenlaista noituutta yms.

8

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mageling

..ovat selvästi vakavampi asia koska niissä on kaikenlaista noituutta yms."

Pyhä elämä teidän kanssanne! :D Minä jo luulin että tästä olisi päästy yli. Maailmasta löytyy jos jonkinlaista fiktiota, parempaa ja pahempaa, enkä voi käsittää miten joku kykenee tarttumaan tuohon. Joo, on noituutta. On vaikka mitä muutakin, kuten esim. sanomaa.

• vähän

mitä tarkottaa "Kíss jolla oli homomaskit"

• Kiss niminen yhtye jolla oli homomaskit.

• tiedän
        L.J.H kirjoitti:

Kiss niminen yhtye jolla oli homomaskit.

bandin. kysyn vaan että mitä tekemistä niillä maskeilla on homojen kanssa?

• timanttimies

taputuksia

• johanna

"Hell aint bad place..." on AC/DCn tuotantoa. Aika paha, vai mitä. Ja sitten se Black Sabbath, joka ekan plattansa nimikkobiisissä avoimesti flirttaili pirun kanssa. Ja Sabbathin legendaarinen LiveEvil, josta mm. sanoituspätkä: "...Big black shape with eyes of fire - Telling people their desire -
      Satan's sitting there, he's smiling..." Tuotapa ei voi muuksi kuin pahaksi sanoa. Ei ihme että yksi bändin kitaristeista leimahti liekkeihin Alabaman keikalla ´76.

Loppukaneettina, Lordi on ihan hyvää kamaa. Kuten sanoit.

• luin tekstini uudelleen ja siinä ei lue että Lordi olisi hyvää kamaa vaan että ei niin paha miltä näyttää.
        Nuo tuollaiset kuvailemasi bändit ovat haitallisia ja vaarallisia koska ne levittävät sellaista kuvaa että helvetti on kiva,ei paha vaan rokkaava mesta.Todellisuudessa siellä itketään ja kiristellään hampaita.

Helvetin vastakohta on taivas siellä on kirkkautta ja rikkautta joista ei osaa edes kuvitella.Sinne pääsee kun:
        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi,että Jumala on hänet kuolleista herättänyt niin sinä pelastut,sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan"
        Room 10:9-10
        Eikä Jeesusta saa myöskään kieltää.

• Frank Black

... saatanasta niin sitten on koko Lord of the Rings trilogia. Siinähän on vielä karmeampia monstereita, tuhansittain.
      Lakatkaa nyt uskikset piipittämästä, sehän on vain musiikkia. Aina sama ruikutus kun Yhdysvalloissa on republikaanihallinto (vrt. 80-luku).
      Enpä ole ikinä kuullut että Black Sabbathin Tony Iommi olisi ikinä leimahtanut liekkeihin. Uskovaiset valehtelevat aina kun jäävät keskustelussa alakynteen (eli aina).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4431
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2390
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1951
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1590
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      951
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      90
      866
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      107
      784
    Aihe