TYTTÖJEN SARJAT

Tyttö 15-v

Meillä oli koulussa äskettäin melko rento tunti ja pojat saivat luvan laatia listan todellisista "tyttöjen ohjelmista" jotka siis kiinnostavat vain naispuolisia katsojia.
Tarkoituksena oli melko sovinistinen ilkeily, eli pojat näyttivät mitkä ohjelmat eivät saisi ollenkaan katsojia ilman naisia.

Tältä se lista näytti:

1. Täydellisen naiset
2. Siskoni on noita
3. Krisse Show
4. Gilmoren tytöt
5. O.C.
6. Salatut Elämät
7. Emmerdale
8. Everwood
9. Kauniit ja rohkeat
10. Sinkkuelämää
11. Sisko ja sen sisko
12. Kotikatu
13. Pokka pitää
14. Muodon vuoksi
15. Huippumalli haussa
16. Teinitytön kasvatusopas
17. Perheen kalleudet
18. Inno ja T.I.L.A.
19. Lost
20. Sicsac

Pitääkö tuo teidän mielestänne paikkansa?
Ovatko nuo ohjelmat vain tyttöja/naisia varten?

7

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doghdffdh

      Tässä tosta sun listasta ne, joiden katsojista oikeasti on varmaan jotain 70% naisia:

      2. Siskoni on noita
      3. Krisse Show
      4. Gilmoren tytöt
      11. Sisko ja sen sisko
      13. Pokka pitää ???
      16. Teinitytön kasvatusopas
      17. Perheen kalleudet
      18. Inno ja T.I.L.A.

      Eikö ole vähän ironista, että teidän luokan pojat kuitenki tiesi noinkin paljon erilaisia tyttöjen sarjoja, joista minä en ole ainakaan edes kuullut.

      • on se

        Keeping up appearance.


    • A-Kisu

      Vai muka Muodon vuoksi ja Lost naisten ohjelmia? No sitte varmaa Krisse show on miehisten miesten juttu! XD

      • Mest4ri

        On just paras! Ja Täydelliset naiset katon aina =D
        lostin katsojia on varmaan 60% miehiä.


      • A-Kisu
        Mest4ri kirjoitti:

        On just paras! Ja Täydelliset naiset katon aina =D
        lostin katsojia on varmaan 60% miehiä.

        ...oli mun mielestä parempi sillo aikasemmi ku sitä näytettii, enne ku se jäi tauolle. Ku se alko uudestaa ni mua alko jotenki ärsyttää se. Jo pelkästää Mattin naama sai mut vaihtaa kanavaa! XD
        Mut Lostii tulee katottuu.


    • katson noita sarjoja!!

      Noi sarjat on just mun lemppareita. olen 21v miespuolinen tv:n tapittaja. Ei minusta ole miesten ja naisten sarjoja, on vain sarjoja.
      Noi on hyviä sitäpaitsi!
      ovat narranneet. sinnuelämäätäkin katsoi suurin osa mun kavereista, jotka siis poikia..että niän on. sama kaikkien kohdalla

    • Luisa ja Kaisa

      Yläasteella puolet meidän luokan pojista oli täysin koukussa O.C.:hen ja oli niin hauska kuunella kun he puivat keskenään niitä juonikuvioita ja ihmissuhteita! xD

      Nyt lukiossa meidän luokan pojat on hulluna Lostiin ja löytyy pari täyshullua fania jotka käyttää Lost-paitoja yms xD!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe