Naiseni väittää, että minulla on PUTKIAIVOT. Mitkä ne on? Itse en uskalla suoraan sitä kysyä, pelkään saavani selkääni ja pahasti... Rakastan naistani ja hän rakastaa minua.
Putkiaivot?
5
351
Vastaukset
- on aika paha
pulma:)) Ei minun vaimoni suuttunut siitä, se sanoi että tuuppas ukkoseni tänne näytän missä se on:)) Mitä sinä teet? No älä nyt pelkää silitetään vähän putkiaivoa! Hulluko olet? Suu kiinni ukko nyt housut pois! Ahh teki hyvää saada tietää mitä siellä päässä liikkuu:))
Kyllä huomasin että ajatuksia löytyi. - onpa
putkiaivot onx vaimollas....
- ei putkiaivoinen
NW4EVER kirjoitti:
Minulla on PUTKIAIVOT, ei naisellani. Edelleen vailla vastausta, jatkan odottamista.
Putkiaivoinen ei kykene niin monimuotoiseen ajatteluun, että tietäisi mitä sana putkiaivoisuus tarkoittaa. Sama kuin hevonen, jolla sellaiset silmälaput, ettei näe sivuille; vain kapeasti (putkimaisesti) yhteen suuntaan. Putkiaivoinen ei kykene tekemään tai ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908