Petri Gerdt

räjäytti pommin

Mitä sitä nimeä enää peittelee kun se löytyy jo
monelta netin sivulta.

39

57676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • å

Seuraavaksi pitääkin kaivaa kuvat esiin... eikö vaan??

• TT

Asian saa vielä varmistettua kun soittaa jollekin Gerdtille ja ilmaisee "osanottonsa"...

• Puolueeton

Ei kannata.
        Ja tuskin kukaan Gerdt edes vastaa...

• Nobody
        Puolueeton kirjoitti:

Ei kannata.
        Ja tuskin kukaan Gerdt edes vastaa...

Tuolla nimellä ei löydy numerohausta kuin yksi henkilö ja hänen osoitteensa sopii aika hyvin poliisin tähän asti kertomaan.

Ihmeellistä tämä nykytekniikka...

• mie

itseasiassa eti petri gerdt joka asuu vantaalla ja yritä soittaa sille. jos matkapuhelimeen ei saada yhteyttä ni voi olla että puhelin on atomeina.

• kiinnostunut
        mie kirjoitti:

itseasiassa eti petri gerdt joka asuu vantaalla ja yritä soittaa sille. jos matkapuhelimeen ei saada yhteyttä ni voi olla että puhelin on atomeina.

ookko testannut?

• talo näkyy
      • cthulhu

Onko se tuo talo jossa on ikkunassa punaset verhot?

• ja
        cthulhu kirjoitti:

...lisäksi vasemmanpuoleisessa ikkunassa musta kynttilä.

• Tuukka

Takuulla näkyy, ja koko muu Tikkurila samalla. Mikset tempaise ja laita samantien satelliittikuvaa koko Vantaasta, siinä näkyisi kerralla kaikki oleelliset paikat Myyrmannia myöten.

Voisihan sitä CIA:kin sanoa, että heillä on kuva jossa on Osaman olinpaikka - ja väläyttää kuusta otettua fotoa.

• Osaa ottava

Hyvät ihmiset - luultavasti olette suurelta osin jutun tasosta päätellen varsin nuoria ja ajattelemattomia. Pommin räjäyttänellä nuorella miehelläkin on perhe, sukulaisia ja toivottavasti oli myös edes yksi ystävä. Hekin menettivät rakkaansa mitä traagisimmalla tavalla. Teko oli ehdottomasti rangaistava ja käsittämätön kauheudessaan, sitä ei kukaan voi millään tavalla puolustella tai vähätellä. Se ei kuitenkaan oikeuta meitä muita satuttamaan järkyttyneitä omaisia ja läheisiä yhtään enempää. Heillä on ilman julmia iskujammekin tarpeeksi jaksamista. Kaikki lämpimät ajatukseni myös heille. Heidänkin on yritettävä koota itsensä pala palalta. Yritetään käsitellä tätä asiaa rakentavalla tavalla - keskustellaan keskenämme asiallisesti. Miten voisimme itse tuoda maailmaan enemmän hyvää, jotta tällaista pahaa ei pääsisi tapahtumaan? AJATELKAA JÄLJELLE JÄÄNEIDEN OMAISTEN TUSKAA, sikäli kun se millään tavalla on meidän muiden käsitettävissämme. Saattaisimme kuka tahansa olla jonakin päivänä heidän asemassaan. Ei ole mitään takuita, millaisia ratkaisuja kunkin lapsi tai tuleva lapsi elämässään tekee. Entä, jos itse olisit iskun tekijän läheinen - millaista kohtelua muilta toivoisit surussasi? Otan sydämestäni osaa kaikkien tapahtuman johdosta suremaan jäävien suruun.

• Keskustelua seurannut
        Osaa ottava kirjoitti:

Hyvät ihmiset - luultavasti olette suurelta osin jutun tasosta päätellen varsin nuoria ja ajattelemattomia. Pommin räjäyttänellä nuorella miehelläkin on perhe, sukulaisia ja toivottavasti oli myös edes yksi ystävä. Hekin menettivät rakkaansa mitä traagisimmalla tavalla. Teko oli ehdottomasti rangaistava ja käsittämätön kauheudessaan, sitä ei kukaan voi millään tavalla puolustella tai vähätellä. Se ei kuitenkaan oikeuta meitä muita satuttamaan järkyttyneitä omaisia ja läheisiä yhtään enempää. Heillä on ilman julmia iskujammekin tarpeeksi jaksamista. Kaikki lämpimät ajatukseni myös heille. Heidänkin on yritettävä koota itsensä pala palalta. Yritetään käsitellä tätä asiaa rakentavalla tavalla - keskustellaan keskenämme asiallisesti. Miten voisimme itse tuoda maailmaan enemmän hyvää, jotta tällaista pahaa ei pääsisi tapahtumaan? AJATELKAA JÄLJELLE JÄÄNEIDEN OMAISTEN TUSKAA, sikäli kun se millään tavalla on meidän muiden käsitettävissämme. Saattaisimme kuka tahansa olla jonakin päivänä heidän asemassaan. Ei ole mitään takuita, millaisia ratkaisuja kunkin lapsi tai tuleva lapsi elämässään tekee. Entä, jos itse olisit iskun tekijän läheinen - millaista kohtelua muilta toivoisit surussasi? Otan sydämestäni osaa kaikkien tapahtuman johdosta suremaan jäävien suruun.

asia on vakava, mutta elämä jatkuu ja ehkä tällä välillä höpö-puheellakin on oma vaikutuksensa purkaa tätä asiaa.

• .
        Osaa ottava kirjoitti:

jos joku läheiseni tai sukulaiseni tekisi moisen jutun en menisi edes hautajaisiin! voisin käydä räkäisemässä sen hautapaikan päälle jossa toi tekijän ruho on.
        Tietenkin piina läheisillä on kova kun kaikki osottavat sormella ja mm talo on koko eteläsuomen nähtävyys. Mutta terroristi petri gerdtin tekemä teko on raukkamainen ja halveksittava ettei tollasta paskaläjää pitäs etes siunata.

• kauko
        Osaa ottava kirjoitti:

Kirjoittaja on aivan oikeassa, ne on jälkeen jääneitä ne omaisetkin.
        Mites muuten pg muuten olisi ollut mitä oli.

• gju
        cthulhu kirjoitti:

Onko nimesi Aki Kyyrä?

• j

talo ei muuten edes näy kyseisessä kuvassa, jää justiinsa ulkopuolelle

• Zay
        Tuukka kirjoitti:

Takuulla näkyy, ja koko muu Tikkurila samalla. Mikset tempaise ja laita samantien satelliittikuvaa koko Vantaasta, siinä näkyisi kerralla kaikki oleelliset paikat Myyrmannia myöten.

Voisihan sitä CIA:kin sanoa, että heillä on kuva jossa on Osaman olinpaikka - ja väläyttää kuusta otettua fotoa.

Tietääkö kukaan nimim. Einsteinista faktoja? J.F?

• Läheinen
        kauko kirjoitti:

Kirjoittaja on aivan oikeassa, ne on jälkeen jääneitä ne omaisetkin.
        Mites muuten pg muuten olisi ollut mitä oli.

haloo??

onxs kaikki kotona? miten sä voit sanoo noin ihmisest jota et tunne.. jasit meet viel haukkuu Peten omaisii!!! sul on jotain vikaa pääs! Mä satun olemaan se perheen ystävä! Pete oli mun kaveri! Niitten perhe oli aivan mahtava! ihana mutsi ja faija! SÄ taidat ite olla jälkeenjääny,kun kirjoitat jotain tollasta! Pete oli hieno ihminen ja pysyy aina mun mieles upeana henkilönä! EN hyväksy Peten tekoa, on VÄÄRIN vahingoittaa sivullisia ihmisiä!! mutta, muuten jos tietäisit/tuntisit peten perheen, sä et vois sanoo noin... mahtavia ihmisiä kaikki!!! Peten vanhemmat ja sisko kärsii jo ihan tarpeeksi!!! media suojelee raiskaajia, mutta näyttää omaisten talot sun muutt!! VÄÄRIN VÄÄRIN!

• ope

Vittu sä oot tyhmä. Tossa kuvassa Petrin koti ei näy!!!

• surullinen
        Osaa ottava kirjoitti:

Ehkä tällä nuorella oli jotain sanottavaa, tätä ostamishullunmyllyä vastaan, joka pyörii niiden keskuudessa, joilla on rahaa millä mällätä. Ehkä hän yritti sanoa, että on niitäkin, jotka kuolevat sodassa ja kuolevat nälkään. Omassa maassammekin on köyhyyttä ja nälkää, on liian paljon heitä, joilla ei ole varaa kun tulla joskus vähän talven tuiskuissa lämmittelemään suuriin ostosparatiiseihin.

LÄMMIN OSANOTTONI MYÖS PETRI GERDTIN VANHEMMILLE JA OMAISILLE!

• tuomari
        Läheinen kirjoitti:

haloo??

onxs kaikki kotona? miten sä voit sanoo noin ihmisest jota et tunne.. jasit meet viel haukkuu Peten omaisii!!! sul on jotain vikaa pääs! Mä satun olemaan se perheen ystävä! Pete oli mun kaveri! Niitten perhe oli aivan mahtava! ihana mutsi ja faija! SÄ taidat ite olla jälkeenjääny,kun kirjoitat jotain tollasta! Pete oli hieno ihminen ja pysyy aina mun mieles upeana henkilönä! EN hyväksy Peten tekoa, on VÄÄRIN vahingoittaa sivullisia ihmisiä!! mutta, muuten jos tietäisit/tuntisit peten perheen, sä et vois sanoo noin... mahtavia ihmisiä kaikki!!! Peten vanhemmat ja sisko kärsii jo ihan tarpeeksi!!! media suojelee raiskaajia, mutta näyttää omaisten talot sun muutt!! VÄÄRIN VÄÄRIN!

Aivan oikein, oikein, oikein. Peten perhe ei tarvitse mitään kansalaisoikeuksia, kun kasvattivat hirviön huomassaan.

• jrk
        . kirjoitti:

jos joku läheiseni tai sukulaiseni tekisi moisen jutun en menisi edes hautajaisiin! voisin käydä räkäisemässä sen hautapaikan päälle jossa toi tekijän ruho on.
        Tietenkin piina läheisillä on kova kun kaikki osottavat sormella ja mm talo on koko eteläsuomen nähtävyys. Mutta terroristi petri gerdtin tekemä teko on raukkamainen ja halveksittava ettei tollasta paskaläjää pitäs etes siunata.

Kaikki me olemme varmaan yhtämieltä teon pahuudesta. Mutta se ei anna meille oikeutta solvata tekijän omaisia. Heille Petri oli ja varmasti tulee aina olemaan poika/veli tms. Ei sellaista voi "unohtaa", tai heittää tunteita roskiin. Tämä on varmasti vaikeaa aikaa omaisille, siksi toivoisin, että heille annettaisiin aikaa ja rauha käsitellä tapahtunutta sekä tunteitaan.

• the red code
        tuomari kirjoitti:

Aivan oikein, oikein, oikein. Peten perhe ei tarvitse mitään kansalaisoikeuksia, kun kasvattivat hirviön huomassaan.

Kuulostaa koodin mukaiselta vihan lietsomiselta.

Oliko koko homma alunperin P:n oma idea, tiedetäänkö sitä?

• Anonyymi

Ranskan vallankumouksen aikaan olisitte tapelleet eturivin paikasta giljotiinin eteen.

• pikkupoju

Nin , enpä yhtään ihmetteli vaikka itsensä räjäyttänyt Petri paljastuisi koulukiusatuksi.....?????
      Pitkään kiusattuna olleena hänestä tuli itseensä sulkeutunut kostoa janoava murhamies???
      Miettikääpä kiusaajat sitä!!!!!

• kiusaamaton

Vai kiusattu?
        yleensä syrjään vetäytyjät kärsivät tietynlaisesta paranoidiasta ja näin ollen kokevat että heitä kiusataan,vaikka minkäänlaista kiusaamista ei oliskaan.olen muutamiin tälläisiin törmännyt.
        eräskin poika joka on syrjäänvetäytyjä kärsii erittäin pahasta paranoidiasta.hänen mukaan hip-hop kultuuri on suunnattu häntä vastaan,ja kaikki mitä tapahtuu koulun alueella on jonkinlaista salaliittoa häntä vastaan!
        ja tälläisiä nuoria on erittäin vaikea auttaa koska he eivät päästä ketään lähelleen..
        ja ennen pitkään tapahtuu jonkinlainen "räjähdys".
        niinkuin tässä myyrmannin tapauksessa-!

• ehkäpä niin
        kiusaamaton kirjoitti:

Vai kiusattu?
        yleensä syrjään vetäytyjät kärsivät tietynlaisesta paranoidiasta ja näin ollen kokevat että heitä kiusataan,vaikka minkäänlaista kiusaamista ei oliskaan.olen muutamiin tälläisiin törmännyt.
        eräskin poika joka on syrjäänvetäytyjä kärsii erittäin pahasta paranoidiasta.hänen mukaan hip-hop kultuuri on suunnattu häntä vastaan,ja kaikki mitä tapahtuu koulun alueella on jonkinlaista salaliittoa häntä vastaan!
        ja tälläisiä nuoria on erittäin vaikea auttaa koska he eivät päästä ketään lähelleen..
        ja ennen pitkään tapahtuu jonkinlainen "räjähdys".
        niinkuin tässä myyrmannin tapauksessa-!

paranoidi sana ei oikeuta mihinkään tai poista mahdollista kiusaamista

se että kerrot hänestä noin paljon yksityiskohtia, kertoo paljon sinusta ja siitä että olet tarkoituksellisesti ollut liian kiinnostunut hänen asioistaan ja ehkä yrität oikeuttaa jonkun aiemman oman käytöksesi paranoidi-teorialla

• Ronald Mc'donald

Come back when you've had some more target practicing!
      LOL X)

• Petrin puolesta

Ette te voi Petriä haukkua, saatikka hänen omaisiaan. Hänen tekonsa oli väärin, mutta se saattoi olla myös vahinko. Kuulin jutusta vasta kuukausi sitten.

Rest in peace, Petri ♥

• the red code

Ketkä ohjasivat poikaa suunnittelussa ja rakentamisessa? Laukaisiko poika itse pommi vai laukaistiinko se muualta käsin?

• SyrjäytyneetUhkaSuom

Sitä ei voi kiistää että Gerdt aloitti teollaan massamurhien sarjan Suomessa vaikka toki olin näitä nuorten väkivallantekoja ollut aiemminkin kun joku pimahti kiusaamiseen.

Vanhemmilta voi aina kysyä oliko lapsi jätetty liian yksin ja olisiko teot olleet estettävissä. Viime laman jälkeen lasten ja nuorten ahdinko ei ole ainakaan vähentynyt ja nykyinen vapaa kasvatusmenetelmä ei salli korjaavia toimenpiteitä.

Myyrmanni ja muut tuhoteot ovat jokainen aivan liikaa ja korostavat aikuisten vastuuta lapsista ja nuorista. Yhteiskunta tulee aina jälkijunassa jos joudutaan huostaanottoihin sun muuhun. Maassa on 18000 huostaanotettua alaikäistä mikä on aivan tolkuton määrä ja kertoo että lasten asema ei ole kehuttava valtavan monessa perheessä.

• Anonyymi

Olikos tämä sukua sille manneristin ritarille?

• Anonyymi

Kemiantekniikan opiskelija ja kemian harrastaja Petri Erkki-Tapio Gerdt olisi päässyt elinkautisestaan vapaalle jo pari vuotta sitten. Siis mikäli olisi jäänyt henkiin oman pomminsa räjähdyksestä.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan Petrin hautapaikan Malmilla? Haluaisin viedä kynttilän kylmälle hautausmaalle. Tunnen paljonkin myötätuntoa Petria kohtaan.

• Anonyymi

Minkä helkkarin takia tunnet myötätuntoa moista saastaa kohtaan? Massamurhaaja se oli eikä mitään muuta. Nykypäivän inkkeli ja näitä "petrejä" on nykysuomessa tuplasti enemmän..

• Anonyymi

Aikanaan kun tämä rikos tapahtui näytettiin tekijän kotitaloa TVssä.. Kyllä tuo nimi itselläkin mieleen jäi.Muistaakseni punainen tiilitalo oli,oktalo.

• Anonyymi

Miksi sitä pitäisi enää myöskään toistella?

• Anonyymi

Gerdt muistetaan isompana kuin Eveliina Lappalaisen murhaajaa. Sika, amatööri ja kaiken lisäksi kendoilijat/säbän pelaaja!

Se vaatii oikeesti taitoa räjäyttää yks Myyrmanni niin ettei kiinnitä kenenkään huomiota.

Gerdt>Martikainen

• Anonyymi

Olin nuori tuohon aikaan ja rotten/ogrish olivat suosittuja sivustoja. Siellä oli kuva petristä pommin jälkeen. Hyh hyh..taisivat poistaa sen kuvan pian.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe