...sikahumalassa jossain helevetin Ilomantsin korvessa. Siellä on paljon mitakin juoppoja, jotka luulevat osaavansa hiihtää! Itse olen niin POP, että sammun kohta.
Ystäväni ovat...
6
325
Vastaukset
- tänään
ei tulis mieleenkään
...tuli kyllä mieleen, mutta luovuin ideasta kun otin kipuun reilusti(1600mg) buranaa ja panadolia. Olen sen verran loukannut itseäni, ettei tule uni silmään muuten.
- kivut
NW4EVER kirjoitti:
...tuli kyllä mieleen, mutta luovuin ideasta kun otin kipuun reilusti(1600mg) buranaa ja panadolia. Olen sen verran loukannut itseäni, ettei tule uni silmään muuten.
on vielä pahempia, niihin EI AUTA edes känni
kivut kirjoitti:
on vielä pahempia, niihin EI AUTA edes känni
...mutta helpottaa hetkeksi. Aamulla tai myöhemmin vaan vituttaa kahta kauheammin!
- kähkönen
tult jst saunasta saunasta...ja olutta on
Me ei tultu saunasta, eikä meillä ole oluttakaan kuin pari pulloa... :) Joko sitä ollaan kohta lähdössä kotiin tervehtimään rouvia? Rouvat kysyy: Oliko hauska reissu? Pojat vastaa: Ihan normi reissu, ei mulla ole mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275