ihminen apina vai apina ihminen?

höö?

Jos ihminen on kehittynyt samasta esi-isästä apinan kanssa, niin silloin meidän pitää olla joko apinoita, tai apinoiden ihmisiä. Päättäkää se vaikka tässä joutessanne.

7

563

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banaanipuu

Noinko paljon vihaat karvojasi, kehittynyt apina? :)

• että notta

Karvaton apina luokitellaan apinapopulaatiossa sairaaksi, eikä se tule saamaan parittelukumppania.

• että notta kirjoitti:

Karvaton apina luokitellaan apinapopulaatiossa sairaaksi, eikä se tule saamaan parittelukumppania.

aika sama toisinkipäin...

• dbc
        filosofia kirjoitti:

aika sama toisinkipäin...

Kyllä karvaisuus on ihan tervettä ihmiselläkin, mutta jos tapaisit jossakin naisen/miehen, jolla ei olisi hiuksia, partaa, ihokarvoja, silmäripsiä, kulmakarvoja, nenäkarvoja / mitään muutakaan vastaavaa, niin voisi olla ensimmäinen kysymys ulos menemisen sijaan, että mitä sulle on tapahtunut.

• vain pidä

paikkaansa todellisuudessa mutta joillekin on tärkeätä saada uskoa näin...

• mossman

voin kertoa teille, että ihmisapinoiden ja ihmisen välinen geneettinen ero on niin pieni, että ihmisapinat ja ihminen pitäisi sijoittaa samaan sukuun. Ihmiset ovat ns. neoteenisia ihmisapinoita, ts. meillä on paljon ihmisapinavauvojen ominaisuuksia, mm iso pää suhteessa ruumiiseen.

• Darwitar

Pitäisi olla oikeastaan ihminen,kerran on lähempää sukua meille.Eikä muille karvasille apinoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe