Nyt kun

USA ja herra

Bush selvästi lähtevät sotatoimiin Iraniin,niin milloinka teidän mielestä sinne hyökätään?

7

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sitä ennen tulisi vaikka jättimäinen maanjäristys kaliforniaan! saisivat muuta ajateltavaa vaan huonolle tolalle taisi jäädä neworleansinkin tuhojen hoito. eihän siellä johto välitä edes omista kansalaisista...

• pahoin ettei

se vaikuta enää suunnitelmiin.Suunnitelma on lyöty lukkoon jo vuosia sitten.No saadaan taas tihrustaa cnn:ää ja olla ahdistuneita ja voimattomia.Kaikki tapahtunee samoin kun irakissa.

• pahoin ettei kirjoitti:

se vaikuta enää suunnitelmiin.Suunnitelma on lyöty lukkoon jo vuosia sitten.No saadaan taas tihrustaa cnn:ää ja olla ahdistuneita ja voimattomia.Kaikki tapahtunee samoin kun irakissa.

se varmaan valitettavasti tulee tapahtumaan. :(

• Viisas ihminen
        pahoin ettei kirjoitti:

Ahdistu siitä että hullut hirmuvaltiaat pistetään järjestykseen, minä ainakin nostan maljan G.W. Bushille heti kun terroristikopla heittää kalasnikovinsa ojaan ja juoksee paskat housuissa pakoon USAn valiojoukkoja.

• Viisas ihminen kirjoitti:

Ahdistu siitä että hullut hirmuvaltiaat pistetään järjestykseen, minä ainakin nostan maljan G.W. Bushille heti kun terroristikopla heittää kalasnikovinsa ojaan ja juoksee paskat housuissa pakoon USAn valiojoukkoja.

hirmuvalta kuriin...jos ei muuten niin kyllä aika tekee tehtävänsä.

• välitä
        Viisas ihminen kirjoitti:

paskan vertaa jenkeistä joilta leikataan pää irti, enkä muslimeista joiden aivot valuvat erämaan hiekkaan, MUTTA minä välitän seuraamuksista joita mm eurooppa saa osakseen! Parempi olisi jos jenkit pysyisivät kotonaan eivätkä leikkisi Jumalaa, siitä ei hyvä seuraa!

• viimeisen päälle
        välitä kirjoitti:

paskan vertaa jenkeistä joilta leikataan pää irti, enkä muslimeista joiden aivot valuvat erämaan hiekkaan, MUTTA minä välitän seuraamuksista joita mm eurooppa saa osakseen! Parempi olisi jos jenkit pysyisivät kotonaan eivätkä leikkisi Jumalaa, siitä ei hyvä seuraa!

lopun öljyn hallinnasta.Mutta on jotenkin ahdistavaa katsoa tuollaista oikeutettua vääryyttä livenä tv:stä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8721
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3091
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1514
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      958
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      894
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe