Impperialisti on käymäisillään entistä härskimmäksi. On siis jälleen aika tiivistää oteetta. Edellinen kampanja onnistui yli odotusten. Mm. mersun suosio romahti kerralla.
Immperialismia on siis syytä suitsia edelleen. Teemme sen yhdessä.
Tässä vinkkejä, kuinka suitsit todellista impperialismia, joka lietsoo väkivaltaa lähi-idässä, takapihalla ja kaikkialla, minne se vain ehtiikin:
-- EN osta hampurilaisia mcdonalsista enkä muutakaan
-- lopetan epäterveelisten coca-colien ja pepsien juomisen
-- en osta phfizerin lääkkeitä, ja yritäkin elää muutoinkin kotimaisen perupöperön avulla pelkästään.
-- en osta kallista MERSUA, koska impperialisti omistaa senkin. Sama koskee halpaa Opelia.
-- en osta bensaa Essolta/Shellistä/Jetistä, koska Teboilistakin sitä saa
-- luen tuotepakkauksista, kuka on valmistaja ja jätän impperialistin tuotteet väliin, sillä niitä on liian paljon tässä lueteltavaksi.
-- jätän impperialisti leffat väliin.
tässä vain muutama esimerkki, keksit niitä itse varmasti lissää. Kerro niistä kaverillekin.
Ja vielä OHJEITA TYÖTTÖMILLE:
-- Vedä kulutushanat kertakaikkiaan SEIS.
-- Ryhdy omatoimiseksi KORJAAJAKSI.
-- Käy Kirpputoreilla, jos jotain uutta tarvitset
-- Jos keskushermostosi tarvitsee lepuutusta (alkoholia), tee viinisi ITSE. Huomaat, että harjoitus tekee mestarin. Varo kuitenkin alkoholisoitumasta. Siis korkeintaan vain Pe/La !!!
-- MEDIA, se rahanvallasta elävä ns. "puolueeton ja riippumaton", prsnta-sellainen yrittää kaikin tavoin aivopestä, mutta elä mene vipuun, tiedäthän, että se on RAHANVALLAN ASIALLA.....
-- Ja kas, huomaat, että alat pärjäilemään.
Seuraat TV-stä, kuinka pääimpperialistin naama vääntyy entistäkin vittumaisempaan virneeseen. Se on osoitus, että homma TOIMII: jatka samaan malliin.
Mikä parasta, sinun ei tarvitse SELITELLÄ KENELLEKÄÄN, oma valinta päänupissa ja se on siinä !
IMPPERIALISMIN suitsimisen aika
käsillä jälleen
3
345
Vastaukset
suurinta osaa jo toteutankin. ja perhe myös.
- hassu
katsot asioita putkinäöllä/aivoilla. siis, suosit venäjää vs,. usa. venäjä on vieläkin impperialistisempi kun jenkit. tokihan sitä molemmat ovat, mutta ainakin minä asuisin mieluummin maassa joka on jenkkien tossun alla, kun venäjän. katsos ihmisen vapaudellakin on oma merkityksensä. pidät siis enemmänkin tyylistä jota esim: valkovenäjällä harrastetaan.
tiedätkö mitä "TB" tarkoittaa? yhtiöhän on ollut aina venäläisten omistama. - Varsovanliitto
HALLELUJAA...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930