Ihastus ja suuteleminen.

nannasuutelma

Eli kaikki vastaukset mitä tulee, niin EI vittuilua, kiitos.

Eli; olen tavannut muutaman kerran mukavan ja kohteliaan nuoren miehen alun deittimielessä. No, kerran sitten tapasimme ja vaihdoimme pienen pusun toistemme huulille, jäähyväissuudelman. (Poika kertoi, että ei taka-ajatuksia tässäkään pusussa.)
No, miten on. Olen ehkä vähän häneen ihastunut, olen ollut oma itseni ja tahtoisin kovasti suudella häntä, ihan siis kunnolla.

Miten tämmöinen sitten pitäisi kehittää? Siis tämä SUUDELMA. Hänellä ei ollut taka-ajatuksia tuossa jäähyväissuudelmassa, mutta tahtoisin ilmaista hänelle tunteeni. Miten voin kysyä, saisinko suudella häntä tai vastaava?

Olen hieman ujo, mutta kokeillaan mitä tästä tulisi!

5

7969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussata

      sen persereikää,siitä pojat tykkää

      • Anonyymi

        Pussata per**eeseen🤭


    • mutta mietiskelen asiaa kan...

      Eli en osaa antaa mitään kunnon vastausta, koska en sitä tiedä ;) Itse olen vähän samanlaisessa tilanteessa. Mutta minä olen päättänyt, että seuraavan kerran kun tavataan, niin aion häntä suudella. Ensin kyllä "varmistan" tilanteen, että on varmasti innostusta meikäläisen suuntaan.

      Mutta jos te kerran deittimielessä tapailette, niin voisit seuraavalla kerralla erotessa sinä antaa sen pusun. Suoraan suulle ja viivytellen.. ja sitten ehkä "muuttaa" sen pusun ihan kunnon suudelmaksi :) Jos nimittäin treffien merkeissä tapaatte niin eihän sun tarvitse mitään kysyä, koska sinuahan hän tapailee, joten ei varmasti millään tavalla koe sitä epämiellyttäväksi.

      Niin ja kunnon suudelma ei tarkoita kielaria kuitenkaan, vaan semmosta.. ihanaa.. en mä osaa edes selittää :D Ja katsot miten hän lähtee siihen mukaan jne.

      • ystävyyden osoitus

        Tuohan vois olla vaikka idea, että kun tapaa ihmisen josta haluaa välittää ystävänä, niin silloin antaisi lyhyen suudelman suulle.

        se pitää tietenkin ymmärtää sitten ystävyytenä ei muuna

        Light ystävyytenä sitten vaikka pelkkä hali


      • ystävyyden osoitus kirjoitti:

        Tuohan vois olla vaikka idea, että kun tapaa ihmisen josta haluaa välittää ystävänä, niin silloin antaisi lyhyen suudelman suulle.

        se pitää tietenkin ymmärtää sitten ystävyytenä ei muuna

        Light ystävyytenä sitten vaikka pelkkä hali

        Taitaa olla viisainta vain osoittaa se ystävyys halaamalla...Me suomalaiset olemme senverran jäykkää kansaa...Sitten kun suulle suudellaan se jo lähempää välittämistä osoittaa...Ja oikein kiihkeä suuteleminen herättää jo fyysisen tunnekuohun...Sen seurauksena astuu esille jo halu...Mitä pidempään se kestää...Sen syvällisemmäksi halu muodostuu...Muuttuu intohimoksi...Mutta kaikki on silti tervettä ja luonnollista..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe