Ei syytä elää.

Ei meillä ole mitään syytä elää, me vain elämme kunnes kuolemme ja piste. Ei meiltä tullut kukaan kysymään, haluammeko syntyä tähän maailmaan. Me synnyimme tänne siksi, että sukupuolivietti ajoi äidin ja isin parittelemaan. jonka tuloksena me synnyimme. Me puolestamme sinnittelemme läpi tämän elämän, elossapysymisvietin ansiosta. Sitten aikanamme mekin kohtaamme toista sukupuolta olevan henkilön ja sukupuolivietti saa meidät parittelemaan ja saamme jälkeläisiä, näin se oravanpyörä kiertää.

8

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tainnut

saada pillua elämäsi aikana. On meinaas helvetin hyvä syy elää.

• juutas

Weccuhan juuri ansiokkaasti totesi, että sehän se elämisen tarkoitus on.

• gazpacho

Ei mitään syytä elää. Tosin itse haluan elää mahdollisimman pitkään, koska joskus kuolen kumminkin. Ei mitään kiirettä kumminkaan.

• Jussi

Jos et elä 'nyt' niin se hetki on ikuisesti menetetty, toisin sanoen et 'elä' ollenkaan.
        Jos elät vain tulevaisuutta varten et tule koskaan perille sillä tulevaisuus 'ei ole'.

• Atte Ateisti

Älä tee liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. Elämä on kaunista ja arvokasta juuri haavoittuvaisuutensa takia.

Toista se on uskovaisilla, joille tämä elämä on vain yhtä välttämätöntä tervanjuontia tuonpuoleisen, "paremman elämän" odottelussa.

Ilmankos niin monet heistä itsemurhan kautta kiirehtivät tuohon "parempaan maailmaan". Siellä ei ole ateistejakaan tätä yhtenäistä maailmanmuvaa häiritsemässä, kuten tässä matoisessa maailmassa.

Aurinko muuten paistaa! Upea sää!

• mossman

hyvä veli. Kun asian ymmärtää oikein, juuri kuolema tekee elämästä elämisen arvoisen, tieto siitä, että kaikki kerran päättyy. Se tekee joka hetkestä ainutlaatuisen, korvaamattoman. Minusta on aivan mahtavaa, että elämä päättyy kuolemaan, mutta se ei tarkoita, että ikävöisin kuolemaa puhumattakaan siitä, että haluaisin kuolla pian. Ikuinen elämä on kauhistuttava, ahdistava ajatus.

• juutas

Sinäkin olet löytänyt perimmäiset totuudet. Näinhän se on.

Buddahakos se oli joka sanoi että kärsimys lakkaa kun elämänjano sammuu.

• USKO

Miksi eilinen lähes samalla otsikolla aloitettu keskusteluketju on poistettu
        KOKONAAN?
        Jos keskusteluun tulee myöhemmässä vaiheessa jotain poistamis kriteerin täyttävää,
        se kai ei edellytä koko ketjun poistamista, vaan että sen ikäänkuin vain
        "oksan" voi katkaista ketjusta pois? Odotan asiallista vastausta tähän.
        Ettei sitä, toivottavasti, tarvitse lähteä kovin vaikeaa kautta selvittämään...KIITOS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2015
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1268
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1085
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe