Ei meillä ole mitään syytä elää, me vain elämme kunnes kuolemme ja piste. Ei meiltä tullut kukaan kysymään, haluammeko syntyä tähän maailmaan. Me synnyimme tänne siksi, että sukupuolivietti ajoi äidin ja isin parittelemaan. jonka tuloksena me synnyimme. Me puolestamme sinnittelemme läpi tämän elämän, elossapysymisvietin ansiosta. Sitten aikanamme mekin kohtaamme toista sukupuolta olevan henkilön ja sukupuolivietti saa meidät parittelemaan ja saamme jälkeläisiä, näin se oravanpyörä kiertää.
Ei syytä elää.
8
877
Vastaukset
- tainnut
saada pillua elämäsi aikana. On meinaas helvetin hyvä syy elää.
- juutas
Weccuhan juuri ansiokkaasti totesi, että sehän se elämisen tarkoitus on.
- gazpacho
Ei mitään syytä elää. Tosin itse haluan elää mahdollisimman pitkään, koska joskus kuolen kumminkin. Ei mitään kiirettä kumminkaan.
- Jussi
Jos et elä 'nyt' niin se hetki on ikuisesti menetetty, toisin sanoen et 'elä' ollenkaan.
Jos elät vain tulevaisuutta varten et tule koskaan perille sillä tulevaisuus 'ei ole'.
- Atte Ateisti
Älä tee liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. Elämä on kaunista ja arvokasta juuri haavoittuvaisuutensa takia.
Toista se on uskovaisilla, joille tämä elämä on vain yhtä välttämätöntä tervanjuontia tuonpuoleisen, "paremman elämän" odottelussa.
Ilmankos niin monet heistä itsemurhan kautta kiirehtivät tuohon "parempaan maailmaan". Siellä ei ole ateistejakaan tätä yhtenäistä maailmanmuvaa häiritsemässä, kuten tässä matoisessa maailmassa.
Aurinko muuten paistaa! Upea sää!- mossman
hyvä veli. Kun asian ymmärtää oikein, juuri kuolema tekee elämästä elämisen arvoisen, tieto siitä, että kaikki kerran päättyy. Se tekee joka hetkestä ainutlaatuisen, korvaamattoman. Minusta on aivan mahtavaa, että elämä päättyy kuolemaan, mutta se ei tarkoita, että ikävöisin kuolemaa puhumattakaan siitä, että haluaisin kuolla pian. Ikuinen elämä on kauhistuttava, ahdistava ajatus.
- juutas
Sinäkin olet löytänyt perimmäiset totuudet. Näinhän se on.
Buddahakos se oli joka sanoi että kärsimys lakkaa kun elämänjano sammuu.- USKO
Miksi eilinen lähes samalla otsikolla aloitettu keskusteluketju on poistettu
KOKONAAN?
Jos keskusteluun tulee myöhemmässä vaiheessa jotain poistamis kriteerin täyttävää,
se kai ei edellytä koko ketjun poistamista, vaan että sen ikäänkuin vain
"oksan" voi katkaista ketjusta pois? Odotan asiallista vastausta tähän.
Ettei sitä, toivottavasti, tarvitse lähteä kovin vaikeaa kautta selvittämään...KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804