amazing race

katsooko kukaan?

Kuka on suosikkiparisi? Minun Charla ja Mirna!

19

3592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari on..

      Colin ja Christie on mun suosikki pari.

    • xhhshsh

      hyvä

      • pihalle

        Charla ja Mirna on niin vitun ääliöitä kun olla voi. Vituttaa tuollainen "vammalla" lypsäminen, ämmä sanoo että haluaa näyttää maailmalle että pikkuihmiset pystyvät kaikkeen mihin "normaalitkin", ja samalla se itse koko ajan lypsää sympatiaa ja keksii valheita päästäkseen eteenpäin.

        Ja se sen serkku on ihan yhtä idiootti.

        Miksi, oi miksi niiden pitää puhua englantia lattariaksentilla kun ne puhuu niille paikallisille?! SE ON SILTI ENGLANTIA, EI NE YMMÄRRÄ VAIKKA SITÄ KUINKA LAUSUISI ESPANJALAISITTAIN!

        Pahoittelen purkaustani, mutta mua vaan suunnattomasti vituttaa ja hävettää niiden hirveä käyttäytyminen.


      • eka
        pihalle kirjoitti:

        Charla ja Mirna on niin vitun ääliöitä kun olla voi. Vituttaa tuollainen "vammalla" lypsäminen, ämmä sanoo että haluaa näyttää maailmalle että pikkuihmiset pystyvät kaikkeen mihin "normaalitkin", ja samalla se itse koko ajan lypsää sympatiaa ja keksii valheita päästäkseen eteenpäin.

        Ja se sen serkku on ihan yhtä idiootti.

        Miksi, oi miksi niiden pitää puhua englantia lattariaksentilla kun ne puhuu niille paikallisille?! SE ON SILTI ENGLANTIA, EI NE YMMÄRRÄ VAIKKA SITÄ KUINKA LAUSUISI ESPANJALAISITTAIN!

        Pahoittelen purkaustani, mutta mua vaan suunnattomasti vituttaa ja hävettää niiden hirveä käyttäytyminen.

        Lattariaksentin käyttämiseen on vain yksi selitys: ne on jenkkei


      • Huumorintaju on?
        eka kirjoitti:

        Lattariaksentin käyttämiseen on vain yksi selitys: ne on jenkkei

        Voi herran jestas, missa teidan huumorintaju on?
        Siita on pari vuotta jo kun katsoin AR 5:ta, mutta muistan taman kohtauksen ja kuinka se nauratti mua. Sehan on koomista, miksi se arsyttaa tieta? Holmot serkut seikkailee maailmalla vaan!

        Amazing Race 9:ssa eilen yksi muija puhu englantia Moskovassa venajaisella korostuksella. Meinasin tukehtua nauruun, mika idiootti.


    • Brizele

      Ihanat blondit!

      • maailman ympäri

        Muakin on monesti hävettänyt noiden jenkkien puolesta, on ne aika yksinkertaista porukkaa, ei voi mitään.. kokonaisuutena sarjaa on silti ihan jees seurata, "alan ihmisenä" :)


      • siinä on?
        maailman ympäri kirjoitti:

        Muakin on monesti hävettänyt noiden jenkkien puolesta, on ne aika yksinkertaista porukkaa, ei voi mitään.. kokonaisuutena sarjaa on silti ihan jees seurata, "alan ihmisenä" :)

        Jos jenkit on yksinkertaista porukkaa niin te Suomessa häpeätte asioita tosi helposti.

        Se on se suomalainen pelko että herätäisi huomiota, voi kauhistus!


      • Liisi
        siinä on? kirjoitti:

        Jos jenkit on yksinkertaista porukkaa niin te Suomessa häpeätte asioita tosi helposti.

        Se on se suomalainen pelko että herätäisi huomiota, voi kauhistus!

        Jenkit on kyllä tosiaan surkeeta sakkia. Jossakin taannoisessa aiemmassa jaksossa eivät osanneet laittaa tankkiin oikeanlaista bensaa ja auto hajosi. Äly hoi älä jätä.


    • Brandon ja Nicole

      • tihk

        Otsikossa lukee. Suosikkiparini on kuitenkin Charla ja Mirna. Ärsytti kuitenkin se kun eilisessä jaksossa huutelivat koko ajan espanjaksi (vai oliko italiaa, en muista) Venäjällä. Ei venäläiset sitä puhu.


      • alkohoklisti
        tihk kirjoitti:

        Otsikossa lukee. Suosikkiparini on kuitenkin Charla ja Mirna. Ärsytti kuitenkin se kun eilisessä jaksossa huutelivat koko ajan espanjaksi (vai oliko italiaa, en muista) Venäjällä. Ei venäläiset sitä puhu.

        Brandon on Idiootti. Ei voi voittaa.


    • jyppi-fani90

      Charla ja Mirna on mun suosikit mutta taitaapa tippua jossain kiritaistelussa viimeistään ku ei se kääpiö mihinkään pääse. Tosin nuo on sen verran hyvä pari että ei ne helpollä kärjestä tipu.

      Se isä ja tytär oli mun suosikki mutta ne tippu viimekerralla. Hyvin se isä taisteli vaikka jalka oli ihan muussina. JOku olisi jo heti keskeyttänyt jos olisi samalla lailla kaatunut siinä lähdössä

      • jeaaaaaaah

        Charla on paras! Kuvitelkaa kun se ottaisi suihin ja silmät olisi teevateina. Hyvät tissit sillä on myös.


      • lovit
        jeaaaaaaah kirjoitti:

        Charla on paras! Kuvitelkaa kun se ottaisi suihin ja silmät olisi teevateina. Hyvät tissit sillä on myös.

        Mirna blondien kuningatar!! Uu la laa!


      • greenleaf
        lovit kirjoitti:

        Mirna blondien kuningatar!! Uu la laa!

        todella todella rasittava se kääpiö!onneks putosivat!!!

        "minä pystyn samaan ku kaikki muutkin"

        Ja vitut pysty.sen takia just putosivat.

        ei voimaa,ei nopeutta,ei mitään.se on vaan elämän realiteetti.


      • saippuaa
        greenleaf kirjoitti:

        todella todella rasittava se kääpiö!onneks putosivat!!!

        "minä pystyn samaan ku kaikki muutkin"

        Ja vitut pysty.sen takia just putosivat.

        ei voimaa,ei nopeutta,ei mitään.se on vaan elämän realiteetti.

        Tänään oli hyvä draivi päällä, tunteet kuumenee ja katsoja viihtyy.. :)


    • Aivan sekaisin

      Brandon on söpö...Colinista tykkää taas jonkun muun takii...hhmmm...minkäköhän?? Paitsi eilen se tais mennä sen raha-asian kanssa VÄHÄN liian pitkälle...eli siis mista Brandon ja Nicole tai Colin ja Christie(en oo varma kirjotinko oikein) sais voittaa sen.Mut luin CBS.comista että ne tummaihoiset ois voittanu...Brandon ja Nicole tullu toisiks ja Colin ja Christie kolmansiks

    • - mä vaan-

      mun mielestä Charla ja Mirna oli parhaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe