ei kummempaa.. Vapaata on ollut tämä viikko muuten paitsi maanantai. Oon koko viikon lohduttanut kaveriani kun se on päivittäin soitellut ja purkanut mieltään työpaikkansa takia. Sunnuntaina autoin systeriäni lähtemään veke sen kamalan ukon luota ja perjantaina tapasin siskot ja mutsin pitkästä aikaa ja todella hauskaa oli! Eli tuo siis viime viikon tylsä saldo ja tänään menen mutsille siskoni tytön kanssa,huomenna on keskustelu eskarissa ja torstaina vanhempainilta koulussa. Viikonloppuna tulee ehkä likan kaveri yökylään ja ja no siinä oli ne joita etukäteen tiedän tapahtuvaksi mutta en pahemmin koskaan suunnittele etukäteen sillä mulla tilanteet muuttuu aina todella nopeasti...
tavallista
blondi-72hki
2
409
Vastaukset
- Huuhuu
Juttus on kuolettavan tylsiä. En siis älyä miksi kirjoittelet tänne. Jätän ne kyllä pääosin lukematta, mutta joskus sattumalta oon avannut niitä...
- blondi-72hki
sun mielestä EI OLE TYLSIÄ mun jutut kun niitä kommentoit eli HIH HIH kiinni jäit!!!! ;O))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656232Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932806Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am421508Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23938- 21913
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122913- 66912