Markus Pöyhönen ihana tanssija ja todella seksikkään näköinen

ojhggg

Oli jännä nähdä pikajuoksija noin mahtavana tanssijana, mutta hänellä onkin hyvä peruskunto ja refleksit kordinaatioit sun muut hallussa. Todella hyvä ja kaiken lisäksi vieöä Hot ;D

11

3626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfsgfahejhe

      Antaisin ennemmin Markuksen parille tunnustusta. Markus veti koko biisin (Jive) väärään tahtiin, yhden askeleen jäljessä. Uskomaton mimmi kun pystyi seuraamaan.

      • hgeplwby

        Kuule, se mimmi on ammattilainen. Etkö ole vielä tajunnut sitä?

        Pöyhönen oli hyvä ja vielä paremmaksi tulee, kunhan saa harjoitella. Millainen tanssija siitä tulisikaan, jos se saisi harjoitella yhtä monta vuotta kuin sen pari!


      • Hese

        Ei ole helppoa ekakertalaisella alkaa tosta vaan tanssimaan Jiveä tai muutakaan tanssia jos ei ole koskaan tanssinut.


      • Hese
        hgeplwby kirjoitti:

        Kuule, se mimmi on ammattilainen. Etkö ole vielä tajunnut sitä?

        Pöyhönen oli hyvä ja vielä paremmaksi tulee, kunhan saa harjoitella. Millainen tanssija siitä tulisikaan, jos se saisi harjoitella yhtä monta vuotta kuin sen pari!

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä Markus on paras!


      • rg77

        Vai että veti koko jiven väärään tahtiin. Eräässä kohdassa oli kyllä jäljessä, mutta muuten tanssi kyllä täysin oikein. Kaverilla taitaa olla tahdit sekasin itellä.


    • Hese

      Markus on hyvä ellei paras tanssija sekä vielä komea. Toivon että hän pääsee mahdollisimman pitkälle.Eipä ole tanssimisessa paljon moitittavaa ja toivottavasti ei tule.

    • jdfdjfdfjkf

      pakaralihakset ynnä muukin lihasmassa contra pituus.

    • totuus on.

      että kuin moni mies ohjelmaa katsoo???? 1 miestä kohden ohjelmaa katsoo varmaankin 5 naista...

      markus on HOT, mutta pakko myöntää, että mm. metsäketo liikkuu paljon sulavemmin..

      markus on ilosilmälle.. kyllä kroppa on niin timmissä kunnossa, että niitä kyykistelyjä ja pyllistelyjä katselee mielellään...meilläkin on kaveriporukassa tekstarit piippailee kun markus tanssii.. itse laitoin esim. sunnuntaina viestiä kaverille, että Voi tuota pyllyä! ..ja se oli sanottu positiivisessa mielessä =)

    • Superia

      Ehdottomasti parasta Pöyhösessä ja koko ohjelmassa on pöyhösen suloinen hymy ja mahtavat pakarat :)

    • Tiina73

      Olette hyvä kokonaisuus!Teidän kemiat toimii!
      Sen näkee kaikessa,mitä teette!Tsempiä teille!
      Olette PARHAAT!
      Antaa palaa!

    • Anonyymi

      Upea pylly sillä ainakin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe