Rasismi näkyy joka puolella

magnoliah

Tuleepa tästä rasistisuudesta taas yksi "kaupunki" mieleen lähellä pohjanmaan rajaa.
Mä en ymmärrä enää edes suomen kansaa tässä vaiheessa, erityisemmin en ymmärrä tämän "kaupungin" ihmisiä. Kun paikkakunnalle sattuu tupsahtamaan jostain ulkomaalainen ravintola, jota ylläpitävät ulkomaalaiset ihmiset, ravintolan lasit rikotaan ja ihmiset hakataan. Mistä moinen into..?
Kaikenlaiset skinheadit sunmuut ovat kyllä nyt hidastaneet tahtiaan, yksi sellainen ravintola on pysynyt ehjänä jo pitkän aikaa, eikä joutunut rasismin ja ilkivallan kohteeksi. En ainakaan toisi paikkakunnalle ikinä ulkomaalaisia kavereitani, sillä tiedän, että heidän jäädessä yksin edes vähäksi aikaa, olisi alta aikayksikön joku jo heidän hakannut. JOTEN JÄTTÄKÄÄ ULKOMAALAISET JO RAUHAAN, VAI ONKO TEILLÄ RASISTEILLA TODELLAKIN JOKU ONGELMA.

Samalla mieleen pulpahtaa kyseiseltä paikkakunnalta yksi entinen hyvä kaverini, jonka sanat kuuluivat näin: Ruotsalaiset helvettiin suomesta, suomi kuuluu suomalaisille.

7

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKS KAIKKI ON RASISTEI????

JOS MÄ OLISIN PRESIDENTTI NIIN MÄ PÄÄTTÄSIN ETTÄ KAIKKI IHMISET JOTKA HALUU TULLA SAIS TULLA MÄ OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ KAIKKI PÄÄTTÄJÄT ON RASISTEI KOSKA NE EI PÄÄSTÄ KAIKKI PAKOLAISIA SUOMEEN SE ON RASISTISTA KOSKA NE TORJUU NE SEN TAKII ET NE EI OO SUOMALAISII... TOIVOTTAVASTI TULEVAISUUDESSA KAIKKI IHMISET JOTKA HALUU VOIS TULLA SUOMEEN POIS KURJUUDEST NIIN KAIKILLA OLIS PAREMPI OLLA JA MONIKULTTUURISUUS ON OIKEESTI RIKKAUS VAI VOIKO JOKU MUKA VÄITTÄÄ ETTÄ PAIKAT JOISSA KULTTUURIT KOHTAA OLIS JOTAIN KITKAA SE JOHTUU PELKÄSTÄÄN RASISTEISTA JOS RASISTIT SAIS POIS JOKA PAIKASTA NIIN MONIKULTTUURISUUS VOIS SÄILYY HYVIN KOSKA SILLO KAIKKI KULTTUURIT VOIS ELÄÄ YHDESSÄ SE ON PELKÄSTÄÄN RASISTEIN VIKA KOSKA ULKOMAALAISET EI VOI OLLA RAUHASSA ENÄÄ EDES PUISTOISSA KUN TULEE RASISTIPOLIISIT NIITÄ YRITTÄMÄÄN SAADA VANKILAAN TÄSSÄ TAAS NÄHDÄÄN ETTÄ SUOMALAISET ON NII SYVÄLLE RASISTEI ETTÄ ON KAIKKI PÄÄTTÄJÄT EDUSKUNNASS JA VIELÄ POLIISITKI JOS MÄ OLISIN PRESIDENTTI NII SITTE VIELÄ LAITTASIN KAIKKI MAAHANMUUTTAJAT SUORAAN EDUSKUNTAAN JA HEITTÄSIN ENTISET RASISTIT POIS SIELTÄ JA SITTEN VIELÄ SAMA JUTTU POLIISEILLEKIN KAIKKI POLIISIT EROTTAISIN JA PALKKAISIN MAAHANMUUTTAJAT POLIISEIKS TÄLLEIN MAAHANMUUTTAJIEN TYÖTTÖMYYSKIN LASKIS JA EI OLIS ENÄÄ RASISTI POLIISEI JOTKA KIUSAIS MAAHANMUUTTAJII OIKEESTI MÄ OLEN TÄTÄ MIELTÄ.....

• tapoja...

Älä huuda. Se osoittaa moukkamaisuutta. Tai tietenkin jos olet...

• vvvvvvvvvvvvvvvv

kokeilemassa kaisaniemen puistossa, josko sieltä löytyis sulle hyysättävä sorrettu ja väärin ymmärretty pakolais raukka kavereineen. ja jos selvisit hengissä kulttuurin rikastuttamis rituaalista niin ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä.

• on saanut

maksaa kovan hinnan ns. monikulttuurista. Eikö sinua lainkaan kiinnosta ne kymmennet tuhannet ihmiset, jotka ovat joutuneet maahanmuuttajien vainoamiksi, tappamiksi, raiskatuiksi, hakatuiksi, ryöstetyiksi tai muulla tavalla uhriksi? Eikö sinua pelota, että joku päivä sinä saatat kohdata maahanmuuttajan kadulla ja kokea saman mitä Tuuli Ikonen tai suomalainen upseeri, joka meni väliin kun somalit olivat pahoinpitelemässä viatonta kaduntallaajaa ja tuli somalien murhaamaksi?

• kymmenettuhannet??? :) mitens muuten tämä eveliina lappalaisen tapaus?? tai kahdeksan surmanluotia??

• suomalainen_sisu
        karvapää kirjoitti:

kymmenettuhannet??? :) mitens muuten tämä eveliina lappalaisen tapaus?? tai kahdeksan surmanluotia??

Kyllä se tiedetään että karvapää on tämän palstan ylivoimaisesti pahin rasisti.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8869
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3288
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1764
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65