Siis ei ole todellista!! Unohdin tyystin että tänään SE tuli. Pliis, jaksaisiko joku millään kertoa mitä tapahtui? Ärsyttää tippua kärryiltä.
Voi hitto!
3
1061
Vastaukset
- myös
ja kyse oli kuulemma kauden viimeisestä jaksosta??? pakko saada tietää miten kävi! Please, joku...
- Eilen katsonut
Selvisi ,että Mary Alice tappo Deirdren ja ne Paulin kanssa palotteli sen leluarkkuun.Zach oli Deirdren lapsi.Zach hakkas Felicia Tillmanin ja uhkaili Miken tytöystävää (en muista nimeä).Mike melkein ampu Paulin muttei ampunutkaan.John tuli Carlosin oikeudenkäyntiin ja kerto ,että petti sitä Carlosin vaimon kannssa.Ja Rex kuoli.Jos unohin jotain joku voi sitten täydentää.
- Ella
Mitkä olivat loppusanat tokavikassa jaksossa? Mistähän ne voisi saada. Oli viisaita sanoja mutta jäi ottamatta ylös, nyt tarttisin kirjettä varten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191