Niin, onko se? Kun sillä ei ole ollut naisystäviä koko sarjan aikana, vaikka luulisi noin komealla olevan?
Onko CSI:n Nick gay?
8
1658
Vastaukset
- Hypnotoad
Minäkin olin viime viikolla kolmen eri naisen kanssa "silleen". Yksi oli entinen tyttis, toinen mahd. tuleva ja kolmas muuten vaan mukava nuori nainen. Ja Nick on mua paljon kovempi jätkä.
Täysin mahdollista, että voisi ollakin gei. Toisaalta olisi kiva, ettei olisi, kun joka sarjassa melkein niitä hyörii ja pyörii. Koita löytää tietoa ulkomaalaisten keskustelupalstoilta! Jos tosissaan kiinnostaa. - vinkkinä vain
joten pidäppä mölyt mahassasi, kun et tiedä sarjasta yhtään mitään. Ihan vaan tiedoksi, että eräässä jaksossa Nick erotettiin määräajaksi toiminnasta, kun hänen naisystävä murhattiin.
- senjälkeen...
Tuliko Nickistä senjälkeen gay? Jos se vaikka sai jonkun trauman siitä gimmakaverin kuolemasta ja ryhty homoksi. Nykyäänhän on kaikissa tv-sarjoissa joku "kiintiö" homo. Olisko näin myös tässä CSI:ssäkin. Eikös jo kotikatu-sarjassakin ole joku piilohomo?
- what hat
Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.
- lesbopa on sarjassa
what hat kirjoitti:
Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.
Näin oli. Tuttu horo. Mutta Sara Sidleä näyttelevä Jorja Foxon ihan oikeesti lesbo eikä edes erityisemmin kaapissa.
- örkki
Ennemmin Greg ku Nick.
- Sanji1
Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.
- örkki
Sanji1 kirjoitti:
Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.
Niinpä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti27545872Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5111460Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy23311038Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399840Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908678Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2876738Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j23549Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.253163Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle43023