Onko CSI:n Nick gay?

hmmm?

Niin, onko se? Kun sillä ei ole ollut naisystäviä koko sarjan aikana, vaikka luulisi noin komealla olevan?

8

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hypnotoad

      Minäkin olin viime viikolla kolmen eri naisen kanssa "silleen". Yksi oli entinen tyttis, toinen mahd. tuleva ja kolmas muuten vaan mukava nuori nainen. Ja Nick on mua paljon kovempi jätkä.

      Täysin mahdollista, että voisi ollakin gei. Toisaalta olisi kiva, ettei olisi, kun joka sarjassa melkein niitä hyörii ja pyörii. Koita löytää tietoa ulkomaalaisten keskustelupalstoilta! Jos tosissaan kiinnostaa.

    • vinkkinä vain

      joten pidäppä mölyt mahassasi, kun et tiedä sarjasta yhtään mitään. Ihan vaan tiedoksi, että eräässä jaksossa Nick erotettiin määräajaksi toiminnasta, kun hänen naisystävä murhattiin.

      • senjälkeen...

        Tuliko Nickistä senjälkeen gay? Jos se vaikka sai jonkun trauman siitä gimmakaverin kuolemasta ja ryhty homoksi. Nykyäänhän on kaikissa tv-sarjoissa joku "kiintiö" homo. Olisko näin myös tässä CSI:ssäkin. Eikös jo kotikatu-sarjassakin ole joku piilohomo?


      • what hat

        Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.


      • lesbopa on sarjassa
        what hat kirjoitti:

        Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.

        Näin oli. Tuttu horo. Mutta Sara Sidleä näyttelevä Jorja Foxon ihan oikeesti lesbo eikä edes erityisemmin kaapissa.


    • örkki

      Ennemmin Greg ku Nick.

      • Sanji1

        Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.


      • örkki
        Sanji1 kirjoitti:

        Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.

        Niinpä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe