Tsekatkaapa seuraava sivu:
http://www.saabs.org/articles/documents/articles_autoexpress_prototype93_jan2001.html
Artikkeli ja "prototyyppikuva" uudesta 9-3:sta
4
1021
Vastaukset
- motoristi
Kylläpä oli hienon näköinen auto! Saabissa on seksiä! Eroa juuri tarvittavan paljon edellisestä mallista, toivottavasti tuotantomalli ei muutu enään paljoa tuosta...oli muuten ison auton näköinen eikös uuden 9-3 pitäisi olla hieman isompi kuin nykyinen 9-3?
- Turbo Sensonic
Uuden 9-3:n pitäisi olla pidempi ja leveämpi kuin nykyisen mallin.
- vw
... kaikki autot kehittyessään alkaa muistuttamaan passattia.
- Turbo Sensonic
Kaikki autot alkavat tosiaan muistuttaa "saippualaatikko" -mallia. En tarkoita tuota loukkaukseksi Passattia kohtaan, mutta näköjään lähes kaikissa uusissa autoissa tuulilasi kaartuu konepelliltä tietyn ympyrän/ellipsin kehän suuntaisena kattoa kohti ja kaikki reunat ovat pyöreähköjä. Taitaa olla voimassa oleva trendi.
Toinen ääripää on sitten joku Volvo 240, joka on todella kulmikas. Omasta mielestäni autonvalmistajan pitäisi löytää "kultainen keskitie" noiden "saippualaatikko" ja Volvo 240 -mallien väliltä. Mielipideasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879