"PARIS (Reuters) - One third of French people say they are racist, a French human rights watchdog said on Tuesday, after a survey that showed an increase from last year in the number of people who acknowledged being racist.
Some 33 percent of 1,011 people surveyed face-to-face by pollsters CSA said they were "somewhat" or "a little" racist, up 8 percentage points from last year, according to an annual report by the National Consultative Commission for Human Rights.
The poll asked the question "When it comes to you personally, would you say you are ..." followed by a list of options: somewhat racist, a bit racist, not racist, not very racist, not racist at all and don't want to say."
http://today.reuters.co.uk/news/newsArticle.aspx?type=oddlyEnoughNews&storyID=2006-03-21T223053Z_01_L21456332_RTRIDST_0_OUKOE-UK-FRANCE-RACISM.XML
Kolmannes ranskalaisista tunnustaa olevansa rasisteja
4
305
Vastaukset
- erytyr
100% muslimeista on rasismeja.
- erytyr
karvapää kirjoitti:
tiedät?
Olen lukenut koraania, sitä samaa kirjaa joka määrittelee hyvin pitkälle islamkulttuurin arvot, normit ja lait.
Olen asunut arabikulttuurissa, ja mukavia ihmisiä tuntenut. Silti se ei muuta sitä tosiasiaa että koraani ei hyväksy vääräuskoisia, vaan kehottaa olemaan heille-meille-armoton.
Jos maailman herruus suurvaltojen armeijoineen ja aseineen olisivat muslimihallinnassa, maailmasta loppuisi kristinuskon ja länsimaisen kulttuurin opetukset heti. Ja ajan kanssa myös kristityt, osa
nopeasti ja osa hitaammin"sivistyneesti".
Luonnollinen asia, mutta samalla sellainen mitä suomen kaltaisessa vapaassa maassa syntynyt ja asunut ei usein pysty/halua ymmärtää. - túnnustan
erytyr kirjoitti:
Olen lukenut koraania, sitä samaa kirjaa joka määrittelee hyvin pitkälle islamkulttuurin arvot, normit ja lait.
Olen asunut arabikulttuurissa, ja mukavia ihmisiä tuntenut. Silti se ei muuta sitä tosiasiaa että koraani ei hyväksy vääräuskoisia, vaan kehottaa olemaan heille-meille-armoton.
Jos maailman herruus suurvaltojen armeijoineen ja aseineen olisivat muslimihallinnassa, maailmasta loppuisi kristinuskon ja länsimaisen kulttuurin opetukset heti. Ja ajan kanssa myös kristityt, osa
nopeasti ja osa hitaammin"sivistyneesti".
Luonnollinen asia, mutta samalla sellainen mitä suomen kaltaisessa vapaassa maassa syntynyt ja asunut ei usein pysty/halua ymmärtää.En halua enää yhtään elätettävää tänne Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028