Kolmannes ranskalaisista tunnustaa olevansa rasisteja

jahas

"PARIS (Reuters) - One third of French people say they are racist, a French human rights watchdog said on Tuesday, after a survey that showed an increase from last year in the number of people who acknowledged being racist.

Some 33 percent of 1,011 people surveyed face-to-face by pollsters CSA said they were "somewhat" or "a little" racist, up 8 percentage points from last year, according to an annual report by the National Consultative Commission for Human Rights.

The poll asked the question "When it comes to you personally, would you say you are ..." followed by a list of options: somewhat racist, a bit racist, not racist, not very racist, not racist at all and don't want to say."

http://today.reuters.co.uk/news/newsArticle.aspx?type=oddlyEnoughNews&storyID=2006-03-21T223053Z_01_L21456332_RTRIDST_0_OUKOE-UK-FRANCE-RACISM.XML

4

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erytyr

100% muslimeista on rasismeja.

• tiedät?

• erytyr
        karvapää kirjoitti:

tiedät?

Olen lukenut koraania, sitä samaa kirjaa joka määrittelee hyvin pitkälle islamkulttuurin arvot, normit ja lait.

Olen asunut arabikulttuurissa, ja mukavia ihmisiä tuntenut. Silti se ei muuta sitä tosiasiaa että koraani ei hyväksy vääräuskoisia, vaan kehottaa olemaan heille-meille-armoton.

Jos maailman herruus suurvaltojen armeijoineen ja aseineen olisivat muslimihallinnassa, maailmasta loppuisi kristinuskon ja länsimaisen kulttuurin opetukset heti. Ja ajan kanssa myös kristityt, osa
        nopeasti ja osa hitaammin"sivistyneesti".

Luonnollinen asia, mutta samalla sellainen mitä suomen kaltaisessa vapaassa maassa syntynyt ja asunut ei usein pysty/halua ymmärtää.

• túnnustan
        erytyr kirjoitti:

Olen lukenut koraania, sitä samaa kirjaa joka määrittelee hyvin pitkälle islamkulttuurin arvot, normit ja lait.

Olen asunut arabikulttuurissa, ja mukavia ihmisiä tuntenut. Silti se ei muuta sitä tosiasiaa että koraani ei hyväksy vääräuskoisia, vaan kehottaa olemaan heille-meille-armoton.

Jos maailman herruus suurvaltojen armeijoineen ja aseineen olisivat muslimihallinnassa, maailmasta loppuisi kristinuskon ja länsimaisen kulttuurin opetukset heti. Ja ajan kanssa myös kristityt, osa
        nopeasti ja osa hitaammin"sivistyneesti".

Luonnollinen asia, mutta samalla sellainen mitä suomen kaltaisessa vapaassa maassa syntynyt ja asunut ei usein pysty/halua ymmärtää.

En halua enää yhtään elätettävää tänne Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65