Ritari Ässä, ei kuulu suosikeihini

Mikko Haajamo

Ritari Ässä on paska tv sarja!

45

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää!

      !!!

      • ritari ässä

        ritari ässä on klassinen


      • Mikko Haajamo
        ritari ässä kirjoitti:

        ritari ässä on klassinen

        Puhu vain omasta puolesta!


      • ritari ässä
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolesta!

        KIITOS että sanoit minua klassiseksi, mikko


      • Mikko Haajamo
        ritari ässä kirjoitti:

        KIITOS että sanoit minua klassiseksi, mikko

        Anteeksi, väärinkäsitys, on se Ritari Ässä tv sarjana, sittenkin klassinen tv sarja kuitenkin, vaikka olin eri mieltä siitä viime viikolla!


    • jl-77

      Mikähän mahtaa olla ikäsi? Tuskin olit samaa mieltä silloin kun se tuli ensi kertaa. Et tainnut olla syntynyt silloin. Sehän tuli eetteristä ensi kertaa keväästä 84 aina syksyyn 87 asti. Voi sitä pikkupojan riemua kun torstai-ilta koitti. Alkutunnari kolahtaa edelleen.

      • KITTfani

        Ässä kuuluu suosikkeihini vieläkin :)

        80-luvulla sarjaa ei näytetty täällä kaikkia jaksoja. 90-luvun uusintakierroksella näytettiin vain melkoisesti leikeltyjä kahden eka tuotantokauden jaksoja.
        Vasta nyt 2000-luvulla nähtiin KAIKKI olemassa olevat jaksot ensimmäistä kertaa suomessa suuremmin leikkelemättöminä. Vain kolmannen kauden jaksossa "Lost Knight", 80-luvulla nimetty suomeksi "Harhaileva Ritari", 2000-luvulla "Räjähdys", huomasin että oli leikelty yksi kohtaus pois, tosin leikkaamaton versio tuli viimeisellä esityskierroksella kesällä 2005.


      • Mikko Haajamo

        kuka olet, ja millä perusteella kielät sana vapauteni, sitä paitsi olen syntynyt jo vuona 1983, se on tietysti oma asiasi, ketä uskot, jne!


      • Ritari Ässä Fani

        Onko sinulla nauhalla kaikkia ritari ässän tv sarjan 90 jaksoa, vhs kaseteilla.


      • KITTfani
        Ritari Ässä Fani kirjoitti:

        Onko sinulla nauhalla kaikkia ritari ässän tv sarjan 90 jaksoa, vhs kaseteilla.

        Et kysynyt minulta mutta vastaan kumminkin että itselläni on kaikki jaksot nauhalla ja jotkut kahteenkin kertaan, 90-luvulla nauhoitettuja ja joistain 2000-luvulla esitetyistäkin kaksi jaksoa nauhalla. Lisäksi kaikki suomessa suomitekstein julkaistut Ässä DVD:t, kolmatta kautta odotellen...


      • Mikko Haajamo
        KITTfani kirjoitti:

        Et kysynyt minulta mutta vastaan kumminkin että itselläni on kaikki jaksot nauhalla ja jotkut kahteenkin kertaan, 90-luvulla nauhoitettuja ja joistain 2000-luvulla esitetyistäkin kaksi jaksoa nauhalla. Lisäksi kaikki suomessa suomitekstein julkaistut Ässä DVD:t, kolmatta kautta odotellen...

        Kiitos tiedosta!


      • Mikko Haajamo
        KITTfani kirjoitti:

        Et kysynyt minulta mutta vastaan kumminkin että itselläni on kaikki jaksot nauhalla ja jotkut kahteenkin kertaan, 90-luvulla nauhoitettuja ja joistain 2000-luvulla esitetyistäkin kaksi jaksoa nauhalla. Lisäksi kaikki suomessa suomitekstein julkaistut Ässä DVD:t, kolmatta kautta odotellen...

        Et aio myydä minulle niitä ritari ässän jaksoja äänitettyjä vhs kasetti nauhoja, koska olet todellinen Ritari Ässä fani


      • KITTfani
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Et aio myydä minulle niitä ritari ässän jaksoja äänitettyjä vhs kasetti nauhoja, koska olet todellinen Ritari Ässä fani

        saat ostaa ihan itse ne jaksot DVD:llä :)


    • Mikko Haajamo

      Ikäni on 22 vuotta, joten pikkupojasta ei ole kysymys, synnyin vuona 1983, joten lopeta ihmeessä minun kiusaamien, kuka oletkin nimi merkillä jl-77, sitä paitsi on ala arvoista nimitellä toisia ihmisiä, kun ei tiedä edes heidän ikäänsä, ja se on minun mielipide että ritari ässä on rasistinen tv sarja!

      • jl-77

        Oletpa herkkähipiäinen. Saanko minä nyt arvostella/kiusata sinua kun tiedän ikäsi?


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Oletpa herkkähipiäinen. Saanko minä nyt arvostella/kiusata sinua kun tiedän ikäsi?

        Miltä tuntuisi, jos sinua kiusataisiin keskutelupalstalla, sen takia koska olet tyhmä, et tietenkään pitäisi siitä, sama koskaa myös minua, joten onko asia nyt jo selvä!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Miltä tuntuisi, jos sinua kiusataisiin keskutelupalstalla, sen takia koska olet tyhmä, et tietenkään pitäisi siitä, sama koskaa myös minua, joten onko asia nyt jo selvä!

        En minä sinun tyhmyyttäsi ole kyseenalaistanut.


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Oletpa herkkähipiäinen. Saanko minä nyt arvostella/kiusata sinua kun tiedän ikäsi?

        Onko tämä mielestäsi asialliasta käytöstä, se että en pidä ritari ässän jaksoista ei tee minusta tyhmää, sitä paitsi tämä seuraava viesti kertoo paljon sinusta: Mikähän mahtaa olla ikäsi? Tuskin olit samaa mieltä silloin kun se tuli ensi kertaa. Et tainnut olla syntynyt silloin. Sehän tuli eetteristä ensi kertaa keväästä 84 aina syksyyn 87 asti. Voi sitä pikkupojan riemua kun torstai-ilta koitti. Alkutunnari kolahtaa edelleen.


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Onko tämä mielestäsi asialliasta käytöstä, se että en pidä ritari ässän jaksoista ei tee minusta tyhmää, sitä paitsi tämä seuraava viesti kertoo paljon sinusta: Mikähän mahtaa olla ikäsi? Tuskin olit samaa mieltä silloin kun se tuli ensi kertaa. Et tainnut olla syntynyt silloin. Sehän tuli eetteristä ensi kertaa keväästä 84 aina syksyyn 87 asti. Voi sitä pikkupojan riemua kun torstai-ilta koitti. Alkutunnari kolahtaa edelleen.

        En ole epäillyt tyhmyyttäsi. Nyt täytyy tunnustaa, että olen alkanut epäilemään, että sinähän olet tosissaan tyhmä. Luet toisten kommentteja kuin piru raamattua. Eikäs tämäkin ole sananvapautta.


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Onko tämä mielestäsi asialliasta käytöstä, se että en pidä ritari ässän jaksoista ei tee minusta tyhmää, sitä paitsi tämä seuraava viesti kertoo paljon sinusta: Mikähän mahtaa olla ikäsi? Tuskin olit samaa mieltä silloin kun se tuli ensi kertaa. Et tainnut olla syntynyt silloin. Sehän tuli eetteristä ensi kertaa keväästä 84 aina syksyyn 87 asti. Voi sitä pikkupojan riemua kun torstai-ilta koitti. Alkutunnari kolahtaa edelleen.

        En ole epäillyt tyhmyyttäsi. Nyt täytyy tunnustaa, että olen alkanut epäilemään, että sinähän olet tosissaan tyhmä. Luet toisten kommentteja kuin piru raamattua. Eikäs tämäkin ole sananvapautta.


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        En ole epäillyt tyhmyyttäsi. Nyt täytyy tunnustaa, että olen alkanut epäilemään, että sinähän olet tosissaan tyhmä. Luet toisten kommentteja kuin piru raamattua. Eikäs tämäkin ole sananvapautta.

        Mistä pohjanmaalta olet kotoisin, en tarkoittanut sitä että olen tyhmä, koska en ole tyhmä, mutta sitä olet lähettänyt minulle asiattomia viestejä, joissa pilkattiin minua, joten en voi olla kaikkeen syylinen, et olisi alun perin ollut tyhmä, mikäli et olisi lähettänyt mitään viestiä!


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        En ole epäillyt tyhmyyttäsi. Nyt täytyy tunnustaa, että olen alkanut epäilemään, että sinähän olet tosissaan tyhmä. Luet toisten kommentteja kuin piru raamattua. Eikäs tämäkin ole sananvapautta.

        Saisit hävetä käytöstäsi sontiainen, jos olisit lähettänyt minulle asiallisia viestejä, en olisi silloin ruvenut arvostelemaan sinua, sitä paitsi et sinäkään pitäisi siitä, että sinua arvosteltaisii, ota järki käteen!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Saisit hävetä käytöstäsi sontiainen, jos olisit lähettänyt minulle asiallisia viestejä, en olisi silloin ruvenut arvostelemaan sinua, sitä paitsi et sinäkään pitäisi siitä, että sinua arvosteltaisii, ota järki käteen!

        Mitä loukkaavaa ensimmäisessä kommentissani on? Sehän on suorasanaista ja rehellistä. Ja loppujen lopuksi olin aika oikeassa ikäsi suhteen. Paskoit housuihisi noihin aikoihin.


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Mitä loukkaavaa ensimmäisessä kommentissani on? Sehän on suorasanaista ja rehellistä. Ja loppujen lopuksi olin aika oikeassa ikäsi suhteen. Paskoit housuihisi noihin aikoihin.

        En aio intellä vastaan, hyvää kevään jatkoa sinulle!


      • Mikko Haajamo
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        En aio intellä vastaan, hyvää kevään jatkoa sinulle!

        Mikä on muuten ikäsi sovinisti sika!


      • Poliisi komitea
        jl-77 kirjoitti:

        Mitä loukkaavaa ensimmäisessä kommentissani on? Sehän on suorasanaista ja rehellistä. Ja loppujen lopuksi olin aika oikeassa ikäsi suhteen. Paskoit housuihisi noihin aikoihin.

        jl-77 Kuka lineet oletkin, olet täysi sekopää, tätä mieltä on koko helsingin uudenmaan poliisi piiri sinusta!
        Rauhutuppa, että et saa vankeutta rähinästäsi!


      • Poliisi komitea
        Poliisi komitea kirjoitti:

        jl-77 Kuka lineet oletkin, olet täysi sekopää, tätä mieltä on koko helsingin uudenmaan poliisi piiri sinusta!
        Rauhutuppa, että et saa vankeutta rähinästäsi!

        Juo viinaa, kyllä se rauhoittaa, pahinmankin huligaanin!


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Mitä loukkaavaa ensimmäisessä kommentissani on? Sehän on suorasanaista ja rehellistä. Ja loppujen lopuksi olin aika oikeassa ikäsi suhteen. Paskoit housuihisi noihin aikoihin.

        Mikko-sika Mallorcalla?
        Tämän viestin voi myös kääntää näin: Mene sinne missä pippuri kasvaa!


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Mitä loukkaavaa ensimmäisessä kommentissani on? Sehän on suorasanaista ja rehellistä. Ja loppujen lopuksi olin aika oikeassa ikäsi suhteen. Paskoit housuihisi noihin aikoihin.

        Suksi suohon senkin ahmatti! (jl 77)


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Suksi suohon senkin ahmatti! (jl 77)

        Onkos amis-Mikko aktivoitunut?


      • Poliisi komitea
        jl-77 kirjoitti:

        En ole epäillyt tyhmyyttäsi. Nyt täytyy tunnustaa, että olen alkanut epäilemään, että sinähän olet tosissaan tyhmä. Luet toisten kommentteja kuin piru raamattua. Eikäs tämäkin ole sananvapautta.

        Tuki turpasi, me emme hyväsky poliisi laitoksilla rähinöiviä sekopäitä, vielä vähenmän arvostamme sellaisia ihmisiä joilla ei ole mitään käytöstapoja internetissä, keskustelupalstoilla!


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Onkos amis-Mikko aktivoitunut?

        On tietysti aktivoitunut käyttöösi, mutta sinä saat siitä huolimatta suksia sinne missä en näe sinua lainkaan!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        On tietysti aktivoitunut käyttöösi, mutta sinä saat siitä huolimatta suksia sinne missä en näe sinua lainkaan!

        Mistä nuo sinun lukuisat kirjoitusvirheet oikein kertovat?


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Onkos amis-Mikko aktivoitunut?

        Mielipide:

        Amis-Mikko
        Kirjoittanut: jl-77 31.3.2006 klo 20.51


        Onkos amis-Mikko aktivoitunut?

        Vastaus:

        Seko!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Mielipide:

        Amis-Mikko
        Kirjoittanut: jl-77 31.3.2006 klo 20.51


        Onkos amis-Mikko aktivoitunut?

        Vastaus:

        Seko!

        Seonnut? Ei kai se Mikko sentään seonnut ole.


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Seonnut? Ei kai se Mikko sentään seonnut ole.

        Olet oikeassa!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Olet oikeassa!

        Mene hoitoon!


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Mene hoitoon!

        Hyvää kevään jatkoa!
        Anteeksi vielä kerran, että haukuin sinua!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Hyvää kevään jatkoa!
        Anteeksi vielä kerran, että haukuin sinua!

        Vielä kerran? Kerta se on ensimmäinenkin.


      • Poliisi komitea
        jl-77 kirjoitti:

        Mene hoitoon!

        Mene hoitoon? Ei se kai minulle kuulu milloin menet hoitoon, ja mitä lääkitystä sinunkin kannattaa käyttää, että skitso freniiasi, saadaan lääkitys!


      • jl-77
        Poliisi komitea kirjoitti:

        Mene hoitoon? Ei se kai minulle kuulu milloin menet hoitoon, ja mitä lääkitystä sinunkin kannattaa käyttää, että skitso freniiasi, saadaan lääkitys!

        Olen oikeasti huolissani sinun, Mikko Haajamon, kirjoitustaidostasi.


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Olen oikeasti huolissani sinun, Mikko Haajamon, kirjoitustaidostasi.

        Ai niin, kirjoitusvirheesi ovat virheitä, sinun pitäisi kirjoitta, että Ritari Ässä on hyvä tv sarja!


      • jl-77
        Mikko Haajamo kirjoitti:

        Ai niin, kirjoitusvirheesi ovat virheitä, sinun pitäisi kirjoitta, että Ritari Ässä on hyvä tv sarja!

        Ja tämä kaikki siksi, että sinä, Mikko Haajamo, et kestä kritiikkiä


      • Mikko Haajamo
        jl-77 kirjoitti:

        Ja tämä kaikki siksi, että sinä, Mikko Haajamo, et kestä kritiikkiä

        Olet oikeassa, siinä että minä teen liikaa kirjoitusvirheitä, ja olin liian äksy sinua kohtaan, anteeksi vielä kerran siitä että sekoilin niissä viesteissä, joita lähetin sinulle ainakin 10 kpl!


    • Anonyymi

      Ei sitä oo enää tullu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe