Tiedoksi

Laitoin vetoomuskirjeen menemään.

Jos joku haluaa siitä kopion sähköpostiinsa, saa sen ilmoittamalla osoitteensa. Tähän mennessä sähköpostinsa ilmoittaneille se jo menikin kopiona.

Olisin toivonut vielä muutamia nimiä mukaan, mutta kauempaa en enää viitsinyt odottaa. Kiitos allekirjoittaneille.

Toivotaan, että päästäisiin keskusteluun ylläpidon kanssa.

12

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avecMaria

      Ei minulle ainakaan.

      • Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

        Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.


      • avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

        Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

        Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

        Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?


      • avecMaria kirjoitti:

        Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

        Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

        tarvitaan, jotta syntyy keskustelua. Minua ei haittaa, että olet eri mieltä. Tärkeintä on saada asia selväksi.


      • mariamagda

        Kuule, mitä tuolta aiempaa luin, niin sinä itse et selvästikään halunnut nimeäsi listaan.


    • kummeksuja

      Eikö tuossa yllä ja alla ole ylläpidolta asiallista tietoa. Ei kai ne muutama erheellinen sieluntuotos niin maailmaamullistavaa voinut olla, että tällainen show pitää pistää pystyyn? Jotain realistisuutta tähän hommaan.

      • Hertha

        Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?


      • kummeksuja
        Hertha kirjoitti:

        Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

        Ei sillä sukupuolella ole niin väliä vaikka mielelläsi tunnut niin ajattelevan.


      • Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

        Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

        Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?


      • kummeksuja
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

        Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

        Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

        että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.


      • Tuska
        kummeksuja kirjoitti:

        että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

        No ei kirjoitakaan kun ne poistetaan. Kuka nyt viitsisi enää nähdä sen kummemmin vaivaa?

        Palstalla liikkuu tyyppejä, jotka huvikseen (ilmeisesti) pyytävät poistamaan viestejä, ja ylläpito poistelee niitä ilmeisesti sen kummemmin asiaan perehtymättä. Tai sitten ylläpito itse aktiivisesti ilman oyyntöä poistelee. Asia ei ole selvinnyt, kun eivät suostu vastaamaan suoraan.

        Poistisyyksi riittää vaikka että mainitsee nimeltä jonkun palstalaisen tai linkittää lähteen.

        Epäilyksiä on ollut myös sisäpiirivitsistä, mutta se tuskin koskaan selviää onko näin.


    • härm.vap.nai

      oletko kenties jonkun feministi ryhmän palkoilla vai kuinka sinulla on aikaa kirjoitella näitä sinun tuotoksiasi tänne päivisin? ihan oikeasti kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1853
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      639
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      632
    Aihe