Mitä nainen odottaa miehiltä, millaisia reaktioita miehen on naisessa saatava aikaan, millaisia rektioita saavat naiset miehessä aikaan?
Onko niin että nainen odottaa miehen olevan rohkea ja terveenitsetuntoinen mutta ei kuitenkaan liian itsekeskeinen. Nainen odottaa mieheltä turvallisuutta mutta myös salaperäisyyttä, hellyyttä ja lisäksi miehen on oltava seksuaalinen ja intohmoinen. Miehen on myös oltava uhrautuvainen ja otettava nainen aina huomioon, mutta oltava samalla myös määrätietoinen ja vahva, pystyttävä asettamaan tiukkoja rajoja. Nainen kuitenkin odottaa että mies on hienovarainen ja kypsä, puhuu hänestä kauniisti mutta ei kuitenkaan liian imartelevasti, samalla nainen odottaa että miehen on osattava pitää kuitenkin se kuuluisa pilke silmäkulmassa. Nainen on varma että hänen odotuksensa mieheltä ovat jokapäiväisiä ja kohtuullisia, eikä mitenkään mahdottomia.
Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava että mies tuskin koskaan yhden persoonan puitteissa täytää samanaikaisesti kovinkaan montaa kohtaa naisen toiveista, sentakia koska mies on naisen kohdatessaan usein yksin ja neuvoton. Miehen kohtaus tilanteesta nainen voi olla ylpeä siitä mitä hän saa miehessä aikaan vain olemalla mitä on, yrittämättä tai tekemättä mitään hän yksinkertaisesti valtaa miehen, saa tunteiden kirjon myrskyn aikaan jos sitä haluaa. Unelmainen on nainen miehen silmissä kun on.
Tämä oli mun maskuliininen arvioni naisen tunnistamattomista odotuksista tai reaktioista miehissä. Ehkä se oli täysin väärä, liioitteleva, riittämätön tai jotenkin muuten pätemätön, sen pystyy arvioimaan vain nainen ja heilläkin on erilaisia mielipiteitä tai kokemuksia meistä miehistä mutta kuitenkin.
Mitä nainen haluaa?
48
1967
Vastaukset
- luulin jo
että oli se vuorisaarna, kun oli niin pitkästi.
Ihan hyvä aihe muuten puitavaksi.
Palataan CSI:n jälkeen asiaan. - vissiin
pudonnut tämän päivän ihmissuhdeleikeistä. En tainnut ymmärtää täysin mistä siinä oli kysymys. Eiköhän nainen odota miehen olevan vain ihminen, tavallinen ihminen, mitä valtaosa miehistä on. Joka antaa arkipäivän rakkautta arkipäiväiselle naiselleen. On hyvä ihminen.
- että mies
odotta naiseltaan aina ruokaa ja seksiä... huhuh... siinä on liikaa odotuksia:))
- Juniperus
jos ruokaa ja seksiä pitää aina odottaa.
- Sixtus
naisen pitää olla miehelle äiti, huora, rakastajatar, taloudenhoitaja
tuon asetelman halutaan toimivan sata prosenttisesti, niin silloin tämän luomakunnan kruunun on kannettava leipä kotiin - ja yksin.
- tuliaisina tuodut
Pirrejuupas kirjoitti:
tuon asetelman halutaan toimivan sata prosenttisesti, niin silloin tämän luomakunnan kruunun on kannettava leipä kotiin - ja yksin.
(useimmiten) naiset kannattavat juuri sitä tapaa.
Venakot ovat miehen tossun alla ja eikä ne sano mitään talouteen liittyvistä asioista, mies on talon herra, tuo rahan taloon.
- enää moni
50 nainen odottaa saati haluaa seksuaalista ja intohimoista miestä. Jos edes tuossa iässä saisi kokea turvallisuutta, huomaavaisuutta, hellyyttä, hukuttaisivat miehen onnen suudelmiin.
nuo sinun luettelemasi asiat luultavasti ainakin vähemmän vaativille naisille. ;))
- nainenhan tahtoooooooooooo
vain ja ainoastaa ikuista ja kestävää mikähän se olisikaan
TIMANTTI JA ISO SELLAINEN
- rosali2
rohkeus....ihailua
itsetunto....kunnioitusta
itsekekseisyys...halveksuntaa,sääliä
turvallisuus...ahdistaa
salaperäisyys...kiehtoo
hellyys....ihanaaaaaa
seksualinen,intohimoinen....aaaaah
uhrautuvainen...ällötttää
huomioonottava.....tasavertaisuus
määrätietoisuus....kunnioitusta
vahva...............kunnioitusta
rajojen asetus....roolimerkitys
hienovarainen......EI MIEHISTÄ LÖYDY!
kypsä........... -"-
puhuu naisesta kauniisti.....ihanaa
imartelu....ällöttävää
pilke silmäkulmassa...ODOTTAAAAA
mikä kuuluu luonteenpiirteeseen mikä on opittua käytöstä ja mikäli on opittua
on "pois opittavissa"
siinä meillä naisilla mahdollisuus olla suunnan näyttäjinä ;D- rosali2
( yskii kiihkeästi)
.... a n t e e k s i tämä puuska....
........
......
puhuin tuossa yllä siis vain OMASTA PUOLESTANI
.....
yskä jatkuuu...
....... - Marru
turvallisuudella? Kysyn siksi, kun kerrot sen ahdistavan sinua.
- Monotooninen
rosali2 kirjoitti:
( yskii kiihkeästi)
.... a n t e e k s i tämä puuska....
........
......
puhuin tuossa yllä siis vain OMASTA PUOLESTANI
.....
yskä jatkuuu...
.......sinä aina välillä korotat ääntäsi?
Aivan kuin kiljaisisit kesken kaiken. - rosali2
Monotooninen kirjoitti:
sinä aina välillä korotat ääntäsi?
Aivan kuin kiljaisisit kesken kaiken.tässä hoitelen
...kops..kops...( kopauttaa hellästi kepillä päähän) eipäs nukuta !!!
no ainakin nuo kiljaisemani asiat ovat sellaisia joita ei voi muutenkaan ilmaista
sitä minä kyllä jo ehdin itsekseni miettiä, että mahtaako kukaan miespuolinen tuollaisia asioita edes miettiä saatika kysellä, mitä tuossa aloituksessakin on
ja jotenkin...muistin sen entisen mainoksen;
"ookko nää tekstannu Ohovia"
johtui kai siitä kun ajattelin on/off tilannetta ja miesten ajatusmaailmaa.... - rosali2
Marru kirjoitti:
turvallisuudella? Kysyn siksi, kun kerrot sen ahdistavan sinua.
esimerkiksi minulla ei ole vaikkapa päätäntävaltaa asioissa,
tai mies passaa/haluaa palvella
ilman, että olisin pyytänyt/odottaisin
tai jos nyt rehellisiä ollaan, niin liiallinen varmuus tappaa ( jotain) minulla täytyy aina olla "takaovi" avoinna,,,päästäkseni karkuun = mahdollisuuus itse vaikuttaa asioihin
tai muuten
tunnen itseni "sidotuksi"/ahdistun
jotain tällaista ..... - Monotooninen
rosali2 kirjoitti:
tässä hoitelen
no ainakin nuo kiljaisemani asiat ovat sellaisia joita ei voi muutenkaan ilmaista
sitä minä kyllä jo ehdin itsekseni miettiä, että mahtaako kukaan miespuolinen tuollaisia asioita edes miettiä saatika kysellä, mitä tuossa aloituksessakin on
johtui kai siitä kun ajattelin on/off tilannetta ja miesten ajatusmaailmaa....eivät huuda, niin kyllähän täällä luulisi saavansa äänensä kuuluviin vähemmälläkin.
Tulenkin täne siksi, kun toivon saavani olla edes vähän aikan muijan kiljumiselta rauhassa, mutta jotkut emännät taitavat kimittää pelkästä kimittämisen ilosta. - rosali2
Monotooninen kirjoitti:
eivät huuda, niin kyllähän täällä luulisi saavansa äänensä kuuluviin vähemmälläkin.
Tulenkin täne siksi, kun toivon saavani olla edes vähän aikan muijan kiljumiselta rauhassa, mutta jotkut emännät taitavat kimittää pelkästä kimittämisen ilosta.no hyväpä tietää tuokin asia
vaan sekin on kuule kiintiö asioita nuo kiljumiset,
pitää saada kiintiö täyteen
ja mihinkäs minä nyt sitten menen kiljumaan,
kun ei täällä saa? - ejm
rosali2 kirjoitti:
tässä hoitelen
johtui kai siitä kun ajattelin on/off tilannetta ja miesten ajatusmaailmaa....Ehkä oma kokemukseni tai mielikuvitukseni tai muut vaikutteet stimuloivat ajatuksiani ja ehkä lisää niitä hain ja sainkin, sun huudahdukset ja muut. Ehkä epäily ajatusten aitoudesta nousi jotenkin esiin teiltä monilta, siitä hieman yllätyin. Varmaan siihen on syynsä. Kiitti, jatketaan.
- Pirre*
vain ketjun otsikon kysymykseen niin, rauhaa, rakkautta ja paljon rahaa..
- Loistava.polku
Sekin useimmiten liikaa pyydetty.
- Aivot
Faktaa löytyy mangneetti kuvien verran:=))
- Loistava.polku
Aivot kirjoitti:
Faktaa löytyy mangneetti kuvien verran:=))
Minäkin olen käynyt aivojen magneettikuvauksessa.... Odottelin tuloksia siinä tokkurassa, kun niitä tuli kertomaan yönmusta lääkäri joka puhui ERITTÄIN hoono soomi.
Hän taputteli minua rohkaisevasti olalle ja ilmoitti riemu-uutisen: "Siellä ei näkkynyt YHTTÄ MITTÄN!"
Olen ilmeisesti maailman ainoa ihminen, jolla todistettavasti ei ole aivoja. Siksi varmaan aivokasta kaipaankin? - Einott
Loistava.polku kirjoitti:
Minäkin olen käynyt aivojen magneettikuvauksessa.... Odottelin tuloksia siinä tokkurassa, kun niitä tuli kertomaan yönmusta lääkäri joka puhui ERITTÄIN hoono soomi.
Hän taputteli minua rohkaisevasti olalle ja ilmoitti riemu-uutisen: "Siellä ei näkkynyt YHTTÄ MITTÄN!"
Olen ilmeisesti maailman ainoa ihminen, jolla todistettavasti ei ole aivoja. Siksi varmaan aivokasta kaipaankin?Aivo tärähdys on silloin sula mahdottomuus:-))
- mahdollista
ja jos keksit lisää niin sitäkin vielä.
Mä katselin eilen videoilta nauhoitusta ja kelasin mainoksia. Sitten tuli Becel pro activ mainos.. Ja siinä se oli. Just sellaisen miehen haluaisin. Ihan todellisen MIEHEN näköinen. Piti kelata pari kertaa oikein takaisin ja ihastella kunnon suomalaista miestä:DD Mistähän sellainen löytyisi?? Oliskohan täällä sellaista?
Kysäisen samalla että onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota johonkin mainokseen ja nähnyt siinä itseään "kolauttavaa" miestä tai naista?;)) Kertokaa niin saadaan ihan uutta mielenkiintoa muuten niin tylsiin mainoksiin:D- Koira S
Kun en omista töllöä en tiedä miltä mainoksen mies näyttää.
Narttua silti etsin minäkin; ulkonäössä ei pitäisi olla hävettävää. Koira S kirjoitti:
Kun en omista töllöä en tiedä miltä mainoksen mies näyttää.
Narttua silti etsin minäkin; ulkonäössä ei pitäisi olla hävettävää.mennä varmaan naapuriin katselemaan telkkua niin että näet sen mainoksen ja kerrot sitten miten paljon muitutat sitä miestä:DD Tai osta oma telkkari. Kai sulla nyt joskus on ollut TV? Oletko kyllästynyt tarjontaan vai eikö nettailulta enää jäänyt aikaa telkun katseluun?:D
- Pirre*
Offi -mainoksissahan se..
- rosali2
Pirre* kirjoitti:
Hassua, kun minullekin tuli mielleyhtymä...
mutta ehkä kuitenkin kaarsin vähän eri rataa,,,
ajattelin,,,niiii´in ajattelin miesten tapaa ajatella
MIESTEN
TAPAA
AJATELLA
...siinähän on: "onni ja ohovi" ?
vai mitä ? - Monotooninen
rosali2 kirjoitti:
Hassua, kun minullekin tuli mielleyhtymä...
mutta ehkä kuitenkin kaarsin vähän eri rataa,,,
ajattelin,,,niiii´in ajattelin miesten tapaa ajatella
MIESTEN
TAPAA
AJATELLA
...siinähän on: "onni ja ohovi" ?
vai mitä ?nauttinut Olvia pikkuisen liikaa?
Lopeta nyt ainakin tuo kiljuminen! - rosali2
Monotooninen kirjoitti:
nauttinut Olvia pikkuisen liikaa?
Lopeta nyt ainakin tuo kiljuminen!se on sellainen asia, että jos altistut melulle aivan liian pitkäksi aikaa ja melutaso tarpeeksi korkea,
niin sehän vaurioittaa tärykalvoja
ja siitä seuraa alkuun psyykkisiä oireita,
väsymystä, ärtyisyyttä, masennusta, yliherkkyyttä
äänille,,,jne
ja jos altistus jatkuu kuulo heikkenee ja voit jopa menettää sen
eli nyt Sinun olisi aihetta tarkistaa melutaso siellä missä olet,eli
"kajarit" pienemmälle ....! ( anteeksi huutomerkki) - Juniperus
Pirre* kirjoitti:
Ilmari kuoli jo muutama vuosi sitten. Vai onko mies hyvä vasta kuoltuaan?
- rosali2
Juniperus kirjoitti:
ja ohovi on hyvä!
Juniperus kirjoitti:
sille miun Offi -miehelle kävi - mies se oli, vaikka oli niin pikkuinen..:)
Paraneehan se ihminen - mieski kuoltuaan. Se on tarina, joka on oikeasti tosi.- Monotooninen
rosali2 kirjoitti:
ja ohovi on hyvä!
nyt!
Taidat tyttö olla vähän sellainen kappikaljottelija, niinkuin entinen muijani. Ohovi vai? Oululaiset sanovat Olovi, sinä panit vain hämäykseksi tuon hoo-kirjaimen tuohon sanaan ällän paikalle.
Vaikka kyllä minä sen entisen kaappijuoppomuijanikin taitaisin vaikka ottaa takaisin, tämän nykyisen kiljujan tilalle.
Oletko muuten vielä vapaa? - rosali2
Monotooninen kirjoitti:
nyt!
Taidat tyttö olla vähän sellainen kappikaljottelija, niinkuin entinen muijani. Ohovi vai? Oululaiset sanovat Olovi, sinä panit vain hämäykseksi tuon hoo-kirjaimen tuohon sanaan ällän paikalle.
Vaikka kyllä minä sen entisen kaappijuoppomuijanikin taitaisin vaikka ottaa takaisin, tämän nykyisen kiljujan tilalle.
Oletko muuten vielä vapaa?mutta yhden ..voisin
mietipä sitä! ( anteeksi huutomerkki) - Monotooninen
rosali2 kirjoitti:
mutta yhden ..voisin
mietipä sitä! ( anteeksi huutomerkki)Olvia ja kiljua, tai kiljun aiheuttamaa kiljumista, et vaihda, menikö niin?
Se yksi minkä vaihtaisit, oli varmaan älysi..:)
Vaihtaisit sen varmaan vielä...hm..säkenöivämpään:) - rosali2
Monotooninen kirjoitti:
Olvia ja kiljua, tai kiljun aiheuttamaa kiljumista, et vaihda, menikö niin?
Se yksi minkä vaihtaisit, oli varmaan älysi..:)
Vaihtaisit sen varmaan vielä...hm..säkenöivämpään:)nyt tuli ylimääräisiä tekijöitä ,,,,
loogisuus kärsii
jos olisin Olveilla ollut, olisi onnettomampi olotila onhan ollut ovela päivä =
koko päivä koneella..
huh heijaa...onpa tainnut tulla riippuvuus...mitähän sitä onkaan tullut joskus sanottua paheista ja niiden summasta....
Olvin, Ollin ja Oulun tilalle; kiljuminen, kiivailu ja koneella konkoilu
;D
- McKara
haaveilla, tuon kaltaisilla miehillä yleensä on jo poikaystävä...
- ejm
Puhutaan asiallisesti tai kunnon huumorilla. Mua ei kiinnosta sama sukupuoli tai innosta filosofisoimaan parisuhdemielessä tai tunnetasolla muutenkaan vaikka mascaraa tai värä olis naamassa kuinka.
- rosali2
illalla luin eräästä aikakausilehdestä miehen erektiosta, "että se on kiinni naisen halusta"
...?
kirjoitit pitkän rämpsyn sellaisia vuorovaikutukseen liittyviä asioita ja jotka ovat tosiaankin tilannekohtaisia, henkilökohtaisia,,,muuttuvia tekijöitä aika paljon
siis kai se on vaikeaa ja mahdotontakin määritellä
mitä haluaa
eli meneekö se "nippeli hommiksi" jos tuo halu puoli ei toimi?
ja naisestako se alkaa???
valitettavasti minulla ei nyt ole aikaa olla koneella, vaan käyn ehkä illalla! jatketaan sitten jos ....- ejm
Tuohduin pahasti ja aioin lähteä muualle noiden homottelijoiden takia. En kyllä pidä kummankaan sukupuolen perversioista, mutta en vihaakaan kun eivät ne mua häiritse.
Vaan tuo sun juttusi jäi ajatuksiin...Kävin hiihtämässä 30km. tuossa juuri tulin takaisin. Olen joskus ajatellut ja löytänyt joitain sanoja siitäkin mikä mies sitten oikeiastaan on ja ehkä haluais siitä seuraavassa.
Ja mitä mies sitten tuntee kun tapaa esim. viis-kymppisen unelmaisen naisen ja kuinka hän haluaisi sen ilmaista ja mitä hän haluaisi sanoa jos rohkenisi?
"Nainen.Kuinka luoja onnistiukaan täydellisesti kun sinut loi. Lämpimien silmiesi sulattava katse, pehmeiden huuliesi viehkeä hymy. Herkkien käsiesi hyväilevä kosketus. Humalluttavan hellä, hento kuiskauksesi, onnellinen käteni kosketus kädelläsi.Onnistut täyttämään kaipuulla, malttamattomalla odotuksella, jännityksellä, pelolla. Teet miehestä pikkupojan karkkikaupassa. Teet jaloista spakettia, polvista kumia, sanoista rautakankea. Laitat vatsan sekaisin, ja ajatuksista kaurapuuroa.
Viiskymmenvuotias nainen on huumetta jonka vaikutuksesta mies on voimaton, nainen tekee mitä haluaa. Lähes aina mies tekee mitä nainen haluaa, ja paljon sellaista mitä kuvittelee naisen haluavan."
Ehkä ei kaikki miehet, niinkuin ei kaikki naisetkaan, mutta jotkut ja jotain tästäkin "rimpsusta". Varmaan siinä vaikutuksessa miehiseen kykyyn on paljonkin perää haluaako nainen ja kuinka hän sen ilmaisee. - rosali2
ejm kirjoitti:
Tuohduin pahasti ja aioin lähteä muualle noiden homottelijoiden takia. En kyllä pidä kummankaan sukupuolen perversioista, mutta en vihaakaan kun eivät ne mua häiritse.
Vaan tuo sun juttusi jäi ajatuksiin...Kävin hiihtämässä 30km. tuossa juuri tulin takaisin. Olen joskus ajatellut ja löytänyt joitain sanoja siitäkin mikä mies sitten oikeiastaan on ja ehkä haluais siitä seuraavassa.
Ja mitä mies sitten tuntee kun tapaa esim. viis-kymppisen unelmaisen naisen ja kuinka hän haluaisi sen ilmaista ja mitä hän haluaisi sanoa jos rohkenisi?
"Nainen.Kuinka luoja onnistiukaan täydellisesti kun sinut loi. Lämpimien silmiesi sulattava katse, pehmeiden huuliesi viehkeä hymy. Herkkien käsiesi hyväilevä kosketus. Humalluttavan hellä, hento kuiskauksesi, onnellinen käteni kosketus kädelläsi.Onnistut täyttämään kaipuulla, malttamattomalla odotuksella, jännityksellä, pelolla. Teet miehestä pikkupojan karkkikaupassa. Teet jaloista spakettia, polvista kumia, sanoista rautakankea. Laitat vatsan sekaisin, ja ajatuksista kaurapuuroa.
Viiskymmenvuotias nainen on huumetta jonka vaikutuksesta mies on voimaton, nainen tekee mitä haluaa. Lähes aina mies tekee mitä nainen haluaa, ja paljon sellaista mitä kuvittelee naisen haluavan."
Ehkä ei kaikki miehet, niinkuin ei kaikki naisetkaan, mutta jotkut ja jotain tästäkin "rimpsusta". Varmaan siinä vaikutuksessa miehiseen kykyyn on paljonkin perää haluaako nainen ja kuinka hän sen ilmaisee.vai mistä johtuu, että nyt ilmenee näitä miesten nais.... illuusioita
ja missä naisten mies...illuusiot?
no..anteeksi vain, enhän tiedä onko Sinun tapauksessasi tässä kyse illuusiosta
vaan tämä
nyt vetää hiljaiseksi - Pirre*
rosali2 kirjoitti:
vai mistä johtuu, että nyt ilmenee näitä miesten nais.... illuusioita
ja missä naisten mies...illuusiot?
no..anteeksi vain, enhän tiedä onko Sinun tapauksessasi tässä kyse illuusiosta
vaan tämä
nyt vetää hiljaiseksisamat sanat..??
- ejm
nää mun jutut tai liian vakavasti tai vaikeaksi koette mut ei sen väliä, painukoon unholaan täällä, kirjoitinkin sen valtaosiltaan aikaisemmin ihmiselle joka oli noista ajatuksista kiinnostunut ja onhan hän vieläkin.
- Metusalem
tuommosia sälliä vastaas kävellä. Luulenpa että ollaan kaekki vähän pikkuvikasia, kuka enemmän ja kuka vähemmän. Ne "rinnssit" on viisainta unneottaa ja palata arkeen. Eipähän sitten lopussa puttoo niin korkeelta.;))
- Pirre*
niitä rinssieverstejä..:)?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6142283Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271126- 1091118
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki7968Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573