Olin juuri käymässä poikaystäväni luona Norjassa.
Itse olin ollut hänen kuntosalillaan kehittämässä pakaralihaksiani, jona aikana hän oli pelannut Digiboksin Zonavin kautta keilailua (Zonavin kaikkien sivujen taustalla soi kokoajan joku 35 min nauha, jossa tulee kokoajan samat biisit samassa järjestyksessä) ja sit kun tuli takas olohuoneeseen, niin sammutin TV:n mutta ksoka digiboksi oli kytketty kotieteatteriin, niin tietnekin Zonavin musat tulivat silti, koska peli oli edelleen käynnissä.
No muutaman tunti siinä hääräiltiin tietokoneen ääressä, ja touhuttiin muuta kivaa.
Sit kysyin poikaystävältäni "Miks ihmeen kanava sulla on radiossa päällä, kun kokoajan soi samat biisi" johon poikaystäväni vastasi "Minä en halua olla enää koskaan kanssasi tekemisissä, idiootti, tuolla on ovi, häivy!" ei olla sen jäleekn nähty ;(
Todella nolo juttu
Kiki
3
1080
Vastaukset
- Älä jatka
Sama jätkä kirjoittelee keksittyjä tai kopioituja juttuja.Vitun häirikkö, hanki elämä!
- Kiki
Kirjoitan vain ja ainoastaan nimellä Kiki
Tuo makaamojuttu on vaan legenda joten joku tekee siitä aiheen joka viikko - ootkos liki
Kiki kirjoitti:
Kirjoitan vain ja ainoastaan nimellä Kiki
Tuo makaamojuttu on vaan legenda joten joku tekee siitä aiheen joka viikkoett jotain rajaa ja hoitoon siitä ja joutujin..
Meetkös jo, kun me Maurin kaa ollaan just tutustutuu´ttu ja kiva on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079183
- 936940
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355796Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665583- 553611
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573212- 562992