Tässä ois kaks "aliarvostettua" scifipätkää.
Dark City:
Tunnelmaltaan erinomainen. Matrix on paljon velkaa tälle pätkälle.
Cubix/Equilibrium:
Erittäin Orwellmainen kuvaus tulevaisuuden yhteiskunnasta. Paljon äksöniä.
Saanko suositella?
4
795
Vastaukset 4
- Hyviä leffoja
Molemmat leffat pirun kovia pätkiä... Varsinkin Equilibrium jäi aikoinaan suotta Matrixin varjoon.
- V2.1
(koputan puuta)
Näin yhteneviä mielipiteitä harvoin näkee, saati, että voin niihin suoralta kädeltä yhtyä.
Suosittelen myös.
Equilibrium on mielestäni "loistavan erinomainen".
- Erkko
Katsoin juuri tuon Equilibriumin, kun kaverilla oli hyllyssä. Dark Cityn olen nähnyt jo aiemmin ja se on omalla piuhalla.
Dark Cityssä käytetty voimakasta ahdistuksen tuojaa. Tiedät olevasi oikeassa, mutta kaikki muut uskovat jotain muuta.. oletko silloin hullu vai viisas? Kiefer teki elokuvassa loistavan höperön tiedemiehen roolin. Päänäyttelijää (en tiedä edes nimeä) oli mitään sanomaton.
Equilibrium oli erikoinen hieman liian pienellä budjetilla tehty elokuva. Kaupungin ulkopuolella olevat kuvaukset olivat kuin suoraan Venäjältä. Bale oli jälleen kerran hyvä, vaikkakin (jälleen kerran) ilmeetön. Elokuvassa annettiin kaunis kuvaus niin selviönä ottamastamme tunteesta.
Balelta kannattaa katsoa myös Maquinista.
http://www.imdb.com/title/tt0361862/ - pnapan
aeon flux leffa oli mielestäni aikas maistuva tapaus!!!
http://www.imdb.com/title/tt0402022/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568