mitä

mieltä

olette jos suomessa tehtäs samanlainen sarja kuin tämä oc on.suomen kieli ja suomen maisemat kesällä tietysti.perustuis nimenomaan nuorien välisiin ihmissuhteisiin ja sitä rataa eli periaattes kopioitua jenkeistä mutta vähän myös suomalaista omaa tunnetta.sarja keskittys esim.juuri helsinkiin ja siellä oleiluun.toimisikohan?kiinnostuisiko suomen nuoriso tästä?

8

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei,ei,ei

ei,ei,ei

• Kata

Enpä usko...Tuntus oudolta. En ainakaa itse katsois. Ja miks aina kaikki pyörii Hesan ympärillä? Salkkaritki sijottuu olevinaan sinne.

• ei osata

tehdä muutenkaan yhtään mitään! Samaa paskaa kaikki!

• asfas

Ihan totta.
        Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni.

• ketää kiinnosta
        asfas kirjoitti:

Ihan totta.
        Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni.

Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?

Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :)

• summeri
        ketää kiinnosta kirjoitti:

Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?

Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :)

en minä ainakaan katsoisi sarjaa. Kyllä alkuperäiset versiot olisitten kyse mistä tahansa.

• Nana.

voishan tuo ihan iskeäkin. mutta jenkkiläinen on aina jenkkiläinen. ja salkkarit aina salkkarit.

en usko että ainakaan tulevina vuosina tulee sarjaa (suomalaista nimenomaan) joka tuottaa samanlaiset katsojaluvut kuin salkkarit.

Ei o.c:lle mikään muu vertoja vedä, näin on. mutta voishan se ihan suomalaisiin, ainakin osaan iskeä.

• piitu

Mä oon kyllä ihan samaa mieltä nanan kanssa.Mut mä en tykkää kun suomalaiset matkii heti muitte maitten ohjelmia, kuten suurin pudottaja ja sen sellasia. Eikös Big brother ollu kans sellanen, joka tuli eka ulkomailla? Mutta en kyllä kattos mitään suomalaista "versioo" O.C.:stä. Mutta kuten nana sanoin, kyllä jotku vois tykätä, mutta en minä. Heh heh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2338
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2232
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      14
      1747
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1552
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1522
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      104
      821
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      777
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe