olette jos suomessa tehtäs samanlainen sarja kuin tämä oc on.suomen kieli ja suomen maisemat kesällä tietysti.perustuis nimenomaan nuorien välisiin ihmissuhteisiin ja sitä rataa eli periaattes kopioitua jenkeistä mutta vähän myös suomalaista omaa tunnetta.sarja keskittys esim.juuri helsinkiin ja siellä oleiluun.toimisikohan?kiinnostuisiko suomen nuoriso tästä?
mitä
8
611
Vastaukset
- ei,ei,ei
ei,ei,ei
- Kata
Enpä usko...Tuntus oudolta. En ainakaa itse katsois. Ja miks aina kaikki pyörii Hesan ympärillä? Salkkaritki sijottuu olevinaan sinne.
- ei osata
tehdä muutenkaan yhtään mitään! Samaa paskaa kaikki!
- asfas
Ihan totta.
Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni. - ketää kiinnosta
asfas kirjoitti:
Ihan totta.
Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni.Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?
Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :) - summeri
ketää kiinnosta kirjoitti:
Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?
Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :)en minä ainakaan katsoisi sarjaa. Kyllä alkuperäiset versiot olisitten kyse mistä tahansa.
- Nana.
voishan tuo ihan iskeäkin. mutta jenkkiläinen on aina jenkkiläinen. ja salkkarit aina salkkarit.
en usko että ainakaan tulevina vuosina tulee sarjaa (suomalaista nimenomaan) joka tuottaa samanlaiset katsojaluvut kuin salkkarit.
Ei o.c:lle mikään muu vertoja vedä, näin on. mutta voishan se ihan suomalaisiin, ainakin osaan iskeä.- piitu
Mä oon kyllä ihan samaa mieltä nanan kanssa.Mut mä en tykkää kun suomalaiset matkii heti muitte maitten ohjelmia, kuten suurin pudottaja ja sen sellasia. Eikös Big brother ollu kans sellanen, joka tuli eka ulkomailla? Mutta en kyllä kattos mitään suomalaista "versioo" O.C.:stä. Mutta kuten nana sanoin, kyllä jotku vois tykätä, mutta en minä. Heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976