Muistakaa rokotetta hakiessanne

illuminati

Oletteko varmoja kyseessä olevan todellakin rokote lintuinfluenssaan, vaiko lintuinfluenssaa aiheuttava rokote.

Maailma on täynnä julmia, tunteettomia ihmisiä/ryhmiä, jotka eivät kaihda tappaa teitä tai läheisiänne tavoitellessaan lopullista maailmanherruutta johon kuuluu mm maapallon asukasluvun pienentäminen kolmannekseen.

the Illuminati

"Just before President Bush signed the homeland security bill into law an unknown member of Congress inserted a provision into the legislation that blocks lawsuits against the maker of a controversial [mercury-based] vaccine preservative called "thimerosal," used in vaccines that are given to children."
http://www.wanttoknow.info/060215vaccinesmercurydangers

16

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin onkin

      jonka jälkeen kaikki nyökyttelevät bushille ja ovat tahdottomia kanoja.ja miten se sitten muuten vaikuttaa???

      • itse en hae

        rokotetta vaikka pakotettaisiin. Muistelkaa millä vauhdilla aids levisi afrikassa vähän sen jälkeen kun avustusjärjestöt olivat käyneet visiitillä.


      • etukäteen jo

        Itkupilli; aituri, nyökkäilijälle?


      • jotenkin
        etukäteen jo kirjoitti:

        Itkupilli; aituri, nyökkäilijälle?

        mieleen A. Bryggare.


    • on elohopeaa

      jota on koetettu tehdä hovikelpoiseksi mutta mikähän sitten liennee totuus yksilön kohdalla???

    • Lintuinfluenssaan on kuollut tällä hetkellä koko MAAPALLOLLA 60 ihmistä. Vaikka se olisi 600. Entä sitten?

      Helmikuussa 2006 kuoli 20 ihmistä Suomessa liikenteessä.

      Miksei kukaan ikinä missään räjäyttele autoja hajalle?
      USA:ssa kuoli WW2:n aikana enemmän ihmisiä liikenneonnetomuuksissa kuin USA:n kansalaisia sodassa.

      Entä alkoholikuolemat, liikalihavuuskuolemat, tupakkakuolemat?
      Syön itse väärin, juon paljon ja vieläpä poltan.

      Kuten aina, ihmiset etsivät syyn "hyville" teoilleen jostain mahdollisimman kaukaa omasta arjestaan.
      Tällä kertaa muuttolinnut.

      Nykytutkimus jo on todistanut, että keskiajalla ruttoa eivät levittäneet rotat, vaan ihmisten ihan ikioma likaisuus. Helpompaa on toki syyttää rottia.
      Syyttäkäämme nyt lintuja.

      Paras tapa mistään flunssasta selviämiseen on syödä terveellisesti, saada riittävästi liikuntaa ja hengittää puhdasta ilmaa.
      Jos siis haluatte itsenne ja läheisenne säästää lintulentsulta, niin pitäkää itsestänne ja läheisistänne huolta. Eläkää normaalisti.

      Jos jonkun normaaliin elämiseen eivät kuulu terveelliset elämäntavat, niin ainakaan minä en tuo kukkia haudalle.

      • miljoonaa

        tuokin menee alakanttiin, luultavasti puhutaan 2-3 miljardista "turhasta" ihmisestä jotka uhrataan satanistien kuten bush alttarilla vain jotta rikkaat superrikkaat ja itseään parempina pitävät voivat toteuttaa "matelijamaiset" suunnitelmansa.

        Hysterianlietsontaa on se kun sanoo että kaikki on hyvin, tämä oli vain ystävällinen varoitus kanssaihmisille jottei heidän elämänsä päättyisi ennenaikojaan.

        the Illuminati


      • Q_B_Q

        "Kuten aina, ihmiset etsivät syyn "hyville" teoilleen jostain mahdollisimman kaukaa omasta arjestaan.
        Tällä kertaa muuttolinnut. "

        Niin, tällä kertaa muuttolinnut...

        "...evidence that both AIDS and Ebola were manufactured as biological weapons and then accidentally or purposefully released into the world"
        http://www.wanttoknow.info/resources#health


      • Q_B_Q kirjoitti:

        "Kuten aina, ihmiset etsivät syyn "hyville" teoilleen jostain mahdollisimman kaukaa omasta arjestaan.
        Tällä kertaa muuttolinnut. "

        Niin, tällä kertaa muuttolinnut...

        "...evidence that both AIDS and Ebola were manufactured as biological weapons and then accidentally or purposefully released into the world"
        http://www.wanttoknow.info/resources#health

        Itsekin pidän kovasti salaliittoteorioista, minun teoriani on se, että Paavali Tarsolainen oli Rooman salaisen palvelun agentti, jonka tehtävä oli kristiuskon roomalaistaminen. Muistakaa kaikki ne kerrat, jolloin Paavali vetosi Keisariin...

        Kuinka monta ihmistä ebola-virus on tähän päivään mennessä tappanut? Entä AIDS?
        Jälkimmäinen tuottaa varmaan aika kivat numerot.

        Miten sitten alkoholistien maksakirroosit ja haimatulehdukset? Entä tupakoijien melanoomat ja keuhkosyövät? Entä autoistumisen aiheuttamat liikennekuolemat?

        Jos minä väitän tässä ja nyt, että yksikään virus- tai bakteerikanta ei ole tappanut niin paljoa, kuin joukkoliikennevälineet, niin haluanpa nähdä vastauksessa tilastot.


      • Nimetön
        miljoonaa kirjoitti:

        tuokin menee alakanttiin, luultavasti puhutaan 2-3 miljardista "turhasta" ihmisestä jotka uhrataan satanistien kuten bush alttarilla vain jotta rikkaat superrikkaat ja itseään parempina pitävät voivat toteuttaa "matelijamaiset" suunnitelmansa.

        Hysterianlietsontaa on se kun sanoo että kaikki on hyvin, tämä oli vain ystävällinen varoitus kanssaihmisille jottei heidän elämänsä päättyisi ennenaikojaan.

        the Illuminati

        Pentti Linkolan filosofian mukaan ja paremmalta jos luku olisi 4 mrd. Tavoite saavutettaisiin kertaiskulla.


      • harjoittelua
        dj-marco kirjoitti:

        Itsekin pidän kovasti salaliittoteorioista, minun teoriani on se, että Paavali Tarsolainen oli Rooman salaisen palvelun agentti, jonka tehtävä oli kristiuskon roomalaistaminen. Muistakaa kaikki ne kerrat, jolloin Paavali vetosi Keisariin...

        Kuinka monta ihmistä ebola-virus on tähän päivään mennessä tappanut? Entä AIDS?
        Jälkimmäinen tuottaa varmaan aika kivat numerot.

        Miten sitten alkoholistien maksakirroosit ja haimatulehdukset? Entä tupakoijien melanoomat ja keuhkosyövät? Entä autoistumisen aiheuttamat liikennekuolemat?

        Jos minä väitän tässä ja nyt, että yksikään virus- tai bakteerikanta ei ole tappanut niin paljoa, kuin joukkoliikennevälineet, niin haluanpa nähdä vastauksessa tilastot.

        alkoholia ja tupakkaa myydään elintarvikekaupoissa tiedossa olevista haitoista huolimatta ja hoidon puutteellisuuden ollessa kansanedustajien, valtion ja kansalaisten tiedossa. Joukkuvälineliikenne on myös valtion piirissä kuten heitto ja vauvaistuimet kypäräpakot.

        Tässä ei ole nyt vastakkain joukkoliikennekuolemat ja virus/bakteerikannat, tässä on vastakkain eliitti v kansa, tavalliset ihmiset ja "ylimystö", valaistuneet ja rahvas, uhrattavat ja uhraajat.

        Nyt ei ole kyse salaliittoteorioista, nyt on kyse nykyhetkestä, ja heistä jotka hallitsevat sitä median, teollisuuden, sotateollisuuden ja propagandan avulla.

        the Illuminati

        The Secret Government:
        The Constitution in Crisis

        “The National Security Act of ‘47 gave us the National Security Council. Never have we had a National Security Council so concerned about the nation’s security that we’re always looking for threats and looking how to orchestrate our society to oppose those threats. National Security was invented, almost, in 1947, and now it has become the prime mover of everything we do as measured against something we invented in 1947."
        http://www.wanttoknow.info/050423secretgovernment


      • harjoittelua kirjoitti:

        alkoholia ja tupakkaa myydään elintarvikekaupoissa tiedossa olevista haitoista huolimatta ja hoidon puutteellisuuden ollessa kansanedustajien, valtion ja kansalaisten tiedossa. Joukkuvälineliikenne on myös valtion piirissä kuten heitto ja vauvaistuimet kypäräpakot.

        Tässä ei ole nyt vastakkain joukkoliikennekuolemat ja virus/bakteerikannat, tässä on vastakkain eliitti v kansa, tavalliset ihmiset ja "ylimystö", valaistuneet ja rahvas, uhrattavat ja uhraajat.

        Nyt ei ole kyse salaliittoteorioista, nyt on kyse nykyhetkestä, ja heistä jotka hallitsevat sitä median, teollisuuden, sotateollisuuden ja propagandan avulla.

        the Illuminati

        The Secret Government:
        The Constitution in Crisis

        “The National Security Act of ‘47 gave us the National Security Council. Never have we had a National Security Council so concerned about the nation’s security that we’re always looking for threats and looking how to orchestrate our society to oppose those threats. National Security was invented, almost, in 1947, and now it has become the prime mover of everything we do as measured against something we invented in 1947."
        http://www.wanttoknow.info/050423secretgovernment

        Vierailla kielillä en lue muita kuin jonkin painon julkaisemaa painettua sanaa.
        Ruotsiksi suostuisin lukemaan, se ei ole vieras kieli.

        Anteeksi vanhakantaisuuteni.


      • harjoittelua kirjoitti:

        alkoholia ja tupakkaa myydään elintarvikekaupoissa tiedossa olevista haitoista huolimatta ja hoidon puutteellisuuden ollessa kansanedustajien, valtion ja kansalaisten tiedossa. Joukkuvälineliikenne on myös valtion piirissä kuten heitto ja vauvaistuimet kypäräpakot.

        Tässä ei ole nyt vastakkain joukkoliikennekuolemat ja virus/bakteerikannat, tässä on vastakkain eliitti v kansa, tavalliset ihmiset ja "ylimystö", valaistuneet ja rahvas, uhrattavat ja uhraajat.

        Nyt ei ole kyse salaliittoteorioista, nyt on kyse nykyhetkestä, ja heistä jotka hallitsevat sitä median, teollisuuden, sotateollisuuden ja propagandan avulla.

        the Illuminati

        The Secret Government:
        The Constitution in Crisis

        “The National Security Act of ‘47 gave us the National Security Council. Never have we had a National Security Council so concerned about the nation’s security that we’re always looking for threats and looking how to orchestrate our society to oppose those threats. National Security was invented, almost, in 1947, and now it has become the prime mover of everything we do as measured against something we invented in 1947."
        http://www.wanttoknow.info/050423secretgovernment

        Toki voit väittää maailman joka ainoan tilaston olevan jonkun masinoimia, joten tuskin niitä sinulla on esittää.

        Minä olen sen verran vanhakantainen, että uskon akateemisen maisterintutkinnon (tohtoreista puhumattakaan) laatimiin tilastoihin.
        Niiden tulkinnoista olen aina silloin tällöin tohtoreiden (maistereista puhumattakaan) kanssa eri mieltä.


    • kiertoon

      siis verenkiertoon. 666 heh heh apinat. Vitsit vitsinä heität tympeää kökköä illumimaatuskojesi kanssa. Hanki elo ja pidä turpas.

    • pentti hilkuri

      rokote tekee meistä ihmisen lihaa himoitsevia zombieita - meille ei kelpaa enää mikään muu kuin ihmisen liha.

      • kuin

        ihmisen liha kun on saatava jengiä öljyn tieltä poistettua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe