Yritin maksaa Haloselta saamalla kissakortilla kaupan kassalla huonolla menestyksellä.Ei ollut kuulemma maksuväline.
Vastaukset 8
- miau
Eikös sillä eläkeläiset saa alennusta kissanruokapurkista , jos se tulee omaan käyttöön ?
- gourment
Varmasti terveellinen ruoka-annos köyhälle eläkeläiselle .Vastaa huippu illallista Mäntyniemessä .
- lata
yritin myös ostaa ladaa 1500 sl ,mutta en saanut edes alennusta myyjältä
- no name
joudun taas ajamaan ladalla olosuhteiden pakosta,mutta olen tehnyt halosen kuvakortista naamarin sitä varten ettei tutut tunnistaisi.
- kartano lada
no name kirjoitti:
joudun taas ajamaan ladalla olosuhteiden pakosta,mutta olen tehnyt halosen kuvakortista naamarin sitä varten ettei tutut tunnistaisi.
ei kai presidentti sentään vasemmistotaustastaan huolimatta alennu ajamaan ladalla ?
- hyyych
tosi noloo.
- m.arko
kortilla pääsee katsomaan setiä joilla on naistenvaatteet päällä linnaan.
- pena
Saako sielta makkavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791691
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39862En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526- 19521
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521