Loiko jumala munan vai kanan?
ONGELMA!
Darvinen
46999
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 46
Vanhimmat
kana loi jumalan
epäjumalaksi.
Olikoi muita "vaikeita" kysymyksiä?
>>Loiko jumala munan vai kanan?
,,kysyt, kun voit itse tarkastaa sen Raamatustasi!
luotiin ensin? Kana vai muna? Mitä Raamattu sanoo? Voisiko joku "fiksu" sanoa, mistä kohtaa Raamattua tämä mysteeri selviää. Raamatussa kun on kuulemma vastaus kaikkeen. Eli miten on?
Miten kaikan kattavasti haluaa sen kaiken käsittää...
Mutta, nöy hätä! Sen varalle, ettei raamatusta kaikkeen ainakaan
aina heti ensilukemalla löydä vastauksia, varsinkin
mitä tulee näihin ihmisten päivittäisiin pikku pröplemiin,
siis ettei ole aivan akuutisti kyse hengellisen puolen
mieltä polttavista kymysyksistä, niin NÖY HÄTÄ (-kuten jo taisinkin mainita)
-SITÄ VARTEN JUMALA LOI TÄMÄN LUOMISTYÖNSÄ HUPENTUMANA IHMISELLE (myös)-aivot !
oli ensin. Miten muuten se olisi voinut olla?
darvinelle
Kana oli ensin sillä muutenhan se ei olisi ollut kanan muna.
Oliko Jumala kana vai muna?
Tietenkin kananmuna
Seisoiko kukko tunkiolla kivistävin kiveksin ?
Ei ole sinun ongelmasi. Jumala kyllä osaa tehtävänsä ja voit luottaa siihen.
"Jumala kyllä osaa tehtävänsä ja voit luottaa siihen."
Minun ja monen muun mielestä ei osaa. Jotkut uskovat rukoilevat sitä mitä haluaisivat Jumalan tekevän. Jos Jumala todella osaisi tehtävänsä, niin uskovan rukoilu olisi tarpeetonta.
Liha on synti. Epäusko on syntiä. Kaikki ihmislähtöinen on syntiä. Usko annetaan ylhäältä. Uskon mukainen rukous annetaan ylhäältä.
POHDITTAVAKSI
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa
Room:
9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
Herää. Koivuniemi on väärä profeetta.
"Loiko jumala munan vai kanan?"
Ei.
Miten mielikuvitusolento (tai kukaan muukaan) olisi voinyt mitään taikoa?
ei ole evoluutiota
FAKTA: Evoluutio on.
Trollialoitus. Aloittajan homma on häiriköinti.
Näin on. Mikäli molemmat vastausvaihtoehdot ovat mahdottomia, kysymys on järjetön.
Aloitus on kymmenen vuoden takaa. S i n u l l a ei ole paljoakaan varaa puhua trollaamisesta.
Maistele: "Darvinen"
Milloin siis paljastat kauankaivatun kaikenteoriasi? Moraalinen vastuu velvoittaa. Ratkaisevan tiedon panttaaminen on suorastaan rikos ihmiskuntaa vastaan.
Ei mulla ole mitään "kaikenteoriaa". Mistä sä tuollaisia edes keksit?
tunge muna perseeseesi ja hirtä itsesi.
Esität kaikkitietävää.
Päinvastoin. Sinä taas pidät taikauskoasi tietona.
Mark. 13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
ESIPESU
2Piet. 2:5 Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan, ynnä seitsemän muuta, vaan antoi vedenpaisumuksen tulla jumalattomain maailman päälle.
TEHOPESU
2Piet. 3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
Höps
loiko jumola ensin mustan vai valkean värin?
Musta valkea oli ensin.
Mulle Jumala loi munan. Helkkarin pienen tosin, mutta silti.
Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka turhaan lausuu hänen nimensä.
Meteoriitti tai komeetta törmäsi maapalloon tuoden mukanaan bakteereita. Näistä bakteereista muodostui ensin alkueläimiä ja sen jälkeen tuli jossain vaiheessa muna, josta syntyi kana.
Muna oli siis ennen kanaa, koska kana syntyy munasta. Kana ei muutu kuoriutumisen jälkeen enää takaisin munaksi.
Evoluutio ei ole mikään uskon asia. Uskovathan yksinkertaiset ihmiset jopa Juha Sipilän politiikkaan. Äänioikeus tulisi olla vain viisailla.
heh heh :D
No eiköhän se jumala muninut sen munan ja hautoi sitten kanan. Tai kai sen piti ainakin kaksi munaa äheltää, tyttö ja poika. Ei kai muuten olis tullut uusia kanoja!
"Ex ovo omnia." Salamointia uuden elämän merkiksi.
"Flash of light that sparks when a sperm meets an egg"
https://www.youtube.com/watch?v=FEq2ZAJ3Ezc
Tai sitten ekaks tuli kukkopoika. Sit Ukko nukutti kukkopojan, pölli siltä yhen kylkiluun ja teki siitä kukkopojalle typytipun.
Tästä hän alkaa ....
https://www.youtube.com/watch?v=R-lrEBevJ60
Ei tuossa ole jälkeäkään evoluution mahdolliduudesta.
Jokaikinen solunjakautumisen vaihehan edellyttäisi erillistä mutatoimista perimässä. Ei ole mahdollista että mutatoitumisvaiheet olisivat sybtyneet evoluutiolla. Siitä ei ole havaintoihin perustuvia täällä inttävillä evokeilla todisteitakaan. Pelkkä tietämättömyyteen perustuva usko vain.
Jokaikisen evoluution kehitysvaiheen evokit oppivat ilman todisteita tai ensimmästäkään henkilökohtaista havaintoa. He vain uskovat kuulopuheiden perusteella että jollakin muka olisi.
Tämä on varmuudella totta ja perustuu tekemiimme havaintoihin evokkiuskon altistamista henkilöistä.
SOLU
https://www.youtube.com/watch?v=GigxU1UXZXo
MITOKONDRIO
http://www.xvivo.net/animation/powering-the-cell-mitochondria/
BIOVISIONS
http://multimedia.mcb.harvard.edu/
Voi voi kun pikku nihilistiä taas kiukutteluttaa. Olisiko sinun aika kerrata peruskoulun biologia jotta oppisit edes jotain? No, tarkemmin ajatellen, tuskinpa oppisit. Viitonenhan sinulle piti säälistä antaa päättötodistukseen.
Kerrata? ne väärät sikiökehityksen kuvatko joita tuolloin ja yhä vieläkin kummittelee biologian kirjoissamme?
kana on rappeutunut muna.