Sigridille

salmiakki

Laitan ihan uuden aloituksen sen kunniaksi kun pitkästä aikaa voin jouten hengailla netissä :) Vaan kylläpä saa huomata että menee aika nopeasti kun noita koirajuttujasi luin. Isoja koiruleita alkavat jo olla, ja silti vielä niin pikkuisia. Voi kun olis mahdollisuus koira hankkia itsekkin, vaan sen aika on vasta sitten kun on tilavampi koti ja kaupungin pauhu kaukana. Oikein hyvää jatkoa teille kaikille.

3

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sigrid46

salmiakille, kun olet seurannut " päiväkirjaani" pikkukoirista. Mielelläni minä kirjoittelen, onnen tunne on niin syvällä, että on purkauduttava näillä keinoilla. Pikkuisten kuvia on kansioissa ja niitä ihailen vähän väliä, tuntuu vielä mukavammalta nähdä kaikki ihan silmien tasolla. Avaan ohjelman silloin tällöin ja nautin nöpönenien yhteisistä kuvista. Aika pallukoita ovat, toista kiloa painaa isoin poika, tänä viikon vaihteena tulee osa uusista perheistä katsomaan heitä. Voi kuinka jo kärsin luopumisen tuskasta, vaikka yritän olla ajattelematta. Nautin heistä niin kauan, kun ovat vielä kotona.

• salmiakki

Voi että tuota luopumisen tuskaa. Lähteekö kaikki koiralapsukaiset aikanaan uusiin koteihin vai jääkö kenties koiraäidin ja sinun hoivattavaksi joku? Toivon ja uskon että saavat hyvät uudet perheet. Mahtaa olla sitten teillä hiljaista sen jälkeen, mutta ei onneks ihan vielä kuitenkaan.

• sigrid46
        salmiakki kirjoitti:

Voi että tuota luopumisen tuskaa. Lähteekö kaikki koiralapsukaiset aikanaan uusiin koteihin vai jääkö kenties koiraäidin ja sinun hoivattavaksi joku? Toivon ja uskon että saavat hyvät uudet perheet. Mahtaa olla sitten teillä hiljaista sen jälkeen, mutta ei onneks ihan vielä kuitenkaan.

Moi sinulle. Kyllä kaikki pikkukoirat ovat jo löytäneet uuden kodin ja vajaan kolmen viikon päästä on heistä luovuttava. Vielä on edessä eläinlääkärin tarkastus, joka antaa sitten terveys lausunnon. Kyllä pikkuisia tulee kova ikävä, niin kauniita ja reippaita ne ovat, toivon kovasti niiden saavan uusilta kasvattajiltaan paljon turvaa ja rakkautta, sekä oppimista myös tottelevaisuuteen ja olemaan lauman johtajan eli isännän tai emännän kuuliainen alammainen. Siinä on ohjelmaa niille moneksi kuukaudeksi, kasvaa leikki- ikäisestä aikuiseksi, mukavaksi koiraksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe