C.S.I fan

tinala

N. pari vuotta takaperin hesarissa rikospaikkatutkijat arvostelivat kovasti sitä, uinka nopeasti jutut ratkes. Pakostakin rupes hymyilyttämään:) Kuka jaksaisi kattoo sellaista sarjaa, missä mennään yks yhteen?? Epäilen ettei kovin moni. Minusta sarja on hieno; näyttää kuinka pienestä rikolliset jää kiinni. Ja miten tarkkaa hommaa toi tutkinta on. C.S.I Miami(kin) on hyvä; hieman kesti aikaa tottua hahmoihin. Tää New York juttu: saas nähä.. Eka jakso ihmeellinen. Kumma juttu, Nick Stokes näyttää tunteensa, heti ollaan leimaamassa homoks. Ei taideta muistaa jaksoa, jossa Nick oli epäilty. Nainen murhattu, ja paikalta löyty Nickin spermaa. Ennen tota Tarantino pätkää kuuluttaja sano ett sarja päättyy, säikähin kauhiasti. Onneks N.Y alussa kuuluttaja sano C.S.I jatkuvan! Mielipiteitä ens vkolla alkavasta sarjasta Cold Case (todistettavasti syyllinen)?!? Siinä myös hyvä sarja.

5

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larula

      Tuo Todistettavasti syyllinen on kans hyvä sarja. HYvä että se alkaa taas

    • ...on hyvä poliisisarja, vaikkakin vähän kuivahko ja toistaa jaksosta toiseen samoja maneereita. Mutta eri aikakaudet on lavastettu huolella, ja pidän henkilöistä. Suosikkihahmojani tässä sarjassa on Lily Rush, se iso musta etsivä ja porukan pomo, Stillman. Pomo ja se musta mies ovat sarjan uskottavimmat jeparit.

      Lisäksi sarja sijoittuu vaihteeksi Philadelphiaan, eli jonnekin muualle kuin iänikuisiin New Yorkiin tai Los Angelesiin.

      Mutta mitä on ajatellut se, joka antoi sarjalle suomalaisen nimen? Todistettavasti syyllinen on varmaan hölmöin viritelmä mitä muistan. Mielestäni parempi nimi olisi ollut vaikkapa Ratkaisemattomat, Kylmät jäljet tai Avoimet tapaukset. Ei vanhene koskaan olisi kuvannut sarjaa ehkä parhaiten, mutta se nimi oli jo käytetty YLE2: dokumenttisarjalle.

      • mie vaan

        Haluaisin tietää monennessako tuotantokaudessa Lily Rush tappaa sen murhaaja Charlien? Ja monennessako tuotantokaudessa se ilmestyy kuvioihin? Kiitos jos joku vastaisi se olisi todella ystävällistä! Iloisin terveisin: Todistettávasti syyllinen fani!


    • raumawww

      Quentin Tarantello, jännityksen maailmanmestari. L.A päätösjakso kulttikamaa?

      • Hypnotoad

        Quentin Tarantarino!

        Hale&Pace...

        Lahti on aina Lahti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe