Väittäsin.

Fakki-Idiootti

Väittäsin,että ihmistä tai mitään muutakaan jolla on silmät ei voi katsoa silmiin.Silmien väliin,tai silmään voi.
Eli jos joku käskee katsomaan suoraan silmiin,ja kertomaan totuuden voi sanoa,ettei pysty,ettei kukaan pysty.

32

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

ennen silmäleikkaustaan?

• Fakki-Idiootti

...olikohan sillä jotain karsastus ongelmia.

• kipparinoma

Mä katson AINA ihmistä silmiin...vain suoraan silmiin...:o))))))))
      Miksi niin väität ettei ihminen katso silmiin???

• Fakki-Idiootti

..oikeasti yrittänyt katsoa sanotaan nyt vaikka ihmistä silmiin..siis molempiin yhtäaikaa..mielestäni katse hapuilee silmästä toiseen.

• kipparinoma
        Fakki-Idiootti kirjoitti:

..oikeasti yrittänyt katsoa sanotaan nyt vaikka ihmistä silmiin..siis molempiin yhtäaikaa..mielestäni katse hapuilee silmästä toiseen.

Katson päivittäin ihmistä silmiin...Sellainen pälyily näyttää omituiselle ja kummalliselle...Mä olen nyt hurjan hämmentynyt...Tunnen itseni todella omituiseksi...:o/
        Eilen viimeksi napitin silmiin ihmistä aikas läheltä...Pieni kummipoikani istui sylissäni ja katsoi mua luottavaisesti silmiin...Hymyilimme toisillemme:o)

• Fakki-Idiootti
        kipparinoma kirjoitti:

Katson päivittäin ihmistä silmiin...Sellainen pälyily näyttää omituiselle ja kummalliselle...Mä olen nyt hurjan hämmentynyt...Tunnen itseni todella omituiseksi...:o/
        Eilen viimeksi napitin silmiin ihmistä aikas läheltä...Pieni kummipoikani istui sylissäni ja katsoi mua luottavaisesti silmiin...Hymyilimme toisillemme:o)

Pystyy sitte.No pystyyhän sitä sillälailla millälailla se tavallisesti käsitetään.Tosin kaikki ei pysty,en minäkään pitkään.

• kipparinoma

Pystyy sitte.No pystyyhän sitä sillälailla millälailla se tavallisesti käsitetään.Tosin kaikki ei pysty,en minäkään pitkään.

Olen käynyt lukuisia keskusteluja ko asiasta...Ammatillisesti...Avainsana on oikea etäisyys..ja harjaantuminen...Senkin voi opetella:o))))))) Metodi...Lähesty itseäsi peiliin katsoen...rennosti..ilman yleisöä:o))) Siinä yksi harjoite:o) Ongelma tulee,jos karsastat.....Heh...

• Fakki-Idiootti
        kipparinoma kirjoitti:

Olen käynyt lukuisia keskusteluja ko asiasta...Ammatillisesti...Avainsana on oikea etäisyys..ja harjaantuminen...Senkin voi opetella:o))))))) Metodi...Lähesty itseäsi peiliin katsoen...rennosti..ilman yleisöä:o))) Siinä yksi harjoite:o) Ongelma tulee,jos karsastat.....Heh...

..että oikeesti pystyy katsomaan molempiin silmiin yhtäaikaa.Taidanpa käydä kokeilemassa.Tosin ei se ehkä heti onnistu,mutta jos siitä sais tuntuman,että voi se onnistuakin,tosin käy todennäköisesti niin,että silmät menee vaan kieroon ja lyön pääni kaapin kulmaan.

• kipparinoma

..että oikeesti pystyy katsomaan molempiin silmiin yhtäaikaa.Taidanpa käydä kokeilemassa.Tosin ei se ehkä heti onnistu,mutta jos siitä sais tuntuman,että voi se onnistuakin,tosin käy todennäköisesti niin,että silmät menee vaan kieroon ja lyön pääni kaapin kulmaan.

Älä keskity liikaa..Se on quules korvien välistä kiinni...Ei muusta;o))))))))
        Mä tiedän mistä erotan sut keskellä ihmismerta...Sä olet hän,joka tuijottaa mua nenään..Vai oletkos kenties hän jonka toinen silmä katsoo hattuun ja toinen...Hmm..no sinne hiukan alammaksi;o))))))))

• Fakki-Idiootti
        kipparinoma kirjoitti:

Älä keskity liikaa..Se on quules korvien välistä kiinni...Ei muusta;o))))))))
        Mä tiedän mistä erotan sut keskellä ihmismerta...Sä olet hän,joka tuijottaa mua nenään..Vai oletkos kenties hän jonka toinen silmä katsoo hattuun ja toinen...Hmm..no sinne hiukan alammaksi;o))))))))

...hattuun ja toinen sinne.Niin ristiin en minäkään pysty katsomaan..yhtäaikaa.
        Muista sitte seuraavan kerran kun joku miespuolinen katsoo sua nenään sanoa sille,että..Heiii!...mitä fakki-idiootti...

• kipparinoma

...hattuun ja toinen sinne.Niin ristiin en minäkään pysty katsomaan..yhtäaikaa.
        Muista sitte seuraavan kerran kun joku miespuolinen katsoo sua nenään sanoa sille,että..Heiii!...mitä fakki-idiootti...

Ja jos saan kuonooni...sä tuut puhaltaa pipin pois:o/

• Fakki-Idiootti
        kipparinoma kirjoitti:

Ja jos saan kuonooni...sä tuut puhaltaa pipin pois:o/

....minä.

• minäkin!

Se on täysin mahdotonta katsoa kumpaankin uhtä aikaa.Väärin sanoa että katsoin silmiin kun se pitäisi olla silmään.Silmästä silmään.

• kipparinoma

....minä.

laastariakin...kiitos:o)

• on todella

rentoutunut niin joskus saattaa hätkähtää sitä että tajuaa jonkun katsovan suoraan silmiin... se on pelottavaa.. mutta niin rentouttavaa!!! tapahtuu todella harvoin!!! ;)

• yksitypy

rentoutunut, voi silmiä olla useampikin kuin kaksi :=))

• Fakki-Idiootti

...voihanse olla hiukka pelottavaakin..varsinkin jos tätä on tapahunut pitemmän aikaa toisen osapuolen tietämättä.

• yksitypy

tosiaan yrittänyt katsoa silmiin, mutta ei se ole onnistunut :=))) Luulenpa että siihen ei kukaan pysty.

• kipparinoma

Oikeinko olet tosissasi??? Tules mun luokseni...Mä katson aina ihmistä silmiin...Nyt mä olen aivan äimänä....Huuhaata?? Toivon niin...!!

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Oikeinko olet tosissasi??? Tules mun luokseni...Mä katson aina ihmistä silmiin...Nyt mä olen aivan äimänä....Huuhaata?? Toivon niin...!!

katsoa jotain niin että näet molemmat silmät yht'aikaa. Minä en pysty siihen. Ihan tosi :=))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

katsoa jotain niin että näet molemmat silmät yht'aikaa. Minä en pysty siihen. Ihan tosi :=))

Mun ammatissani todella tärkeää se silmiin katsominen...Luottamuksen osoitus...turvallinen katsekontakti!!
        Ihmistä pystyy katsomaan suoraan silmiin...Ihmisen pään anatomian vuoksi...Eläintä ei...:o)

Kippari on huomannut et mä katson...Ei enää kysy et"mikä hätänä?!...;o)))))))))

• Fakki-Idiootti

..se onnistu.Tai mistä tietää jos joltakulta onnistuu.

• yksitypy evk
        kipparinoma kirjoitti:

Mun ammatissani todella tärkeää se silmiin katsominen...Luottamuksen osoitus...turvallinen katsekontakti!!
        Ihmistä pystyy katsomaan suoraan silmiin...Ihmisen pään anatomian vuoksi...Eläintä ei...:o)

katson silmään, ja se näyttää siltä, et katson molempiin silmiin.
        Tehdäänpä näin päin... Yritä katsoa ihmistä vain siihen yhteen silmään. Sinusta kuitenkin tuntuu että katsot silloinkin molempiin. Paitsi jos ei toista silmää peitä. Kamala kun tää on vaikeaa :=))))

Voin olla väärässäkin.

• kipparinoma
        yksitypy evk kirjoitti:

Tehdäänpä näin päin... Yritä katsoa ihmistä vain siihen yhteen silmään. Sinusta kuitenkin tuntuu että katsot silloinkin molempiin. Paitsi jos ei toista silmää peitä. Kamala kun tää on vaikeaa :=))))

Voin olla väärässäkin.

ei laiteta....öö...Tai..ihan miten sen haluaa...
        Noin käy kun asiaa alkaa pähkäilemään liikaa...Yksinkertaisesta ja luonnollisesta tapahtumasta tulee yliluonnollinen ja vaikea akti;o)

• peilin eteen
        kipparinoma kirjoitti:

ja kokeile katsotko silmästä silmään vai silmiin.

• kipparinoma
        peilin eteen kirjoitti:

ja kokeile katsotko silmästä silmään vai silmiin.

tekee mestarin...Juuri peilin edessä sitä harjoitellaan...Jos on pakko:o/

• yksitypy evk
        yksitypy evk kirjoitti:

Voin olla väärässäkin.

mulla on pää kipee ja silmät kierossa kun olen tehnyt silmiinkatsomisharjoituksia. Eikä se onnistu molempiin silmiin katsominen yhtä aikaa millään :=((

Onko totta, että olen näin kauan elänyt enkä ole katsonut kertaakaan vielä ketään ihmistä silmiin?

Hyvää yötä kaikille kuitenkin. :=)))))

• kipparinoma
        yksitypy evk kirjoitti:

mulla on pää kipee ja silmät kierossa kun olen tehnyt silmiinkatsomisharjoituksia. Eikä se onnistu molempiin silmiin katsominen yhtä aikaa millään :=((

Onko totta, että olen näin kauan elänyt enkä ole katsonut kertaakaan vielä ketään ihmistä silmiin?

:o)))))))))))) Oikealta etäisyydeltä....siinä se...Yksin kertaista...jopa ihanaakin...hmm...;o)

Hyvää yötä....:o)

• lähdit
        yksitypy evk kirjoitti:

Ei tänne jäänyt enää mitään mielenkiintoista seurattavaa.

• unia sinulle
        kipparinoma kirjoitti:

:o)))))))))))) Oikealta etäisyydeltä....siinä se...Yksin kertaista...jopa ihanaakin...hmm...;o)

Hyvää yötä....:o)

Quu:)

• Fakki-Idiootti

...tässä tapauksessa,että parempi kertarytinä kuin jatkuva natina.

• Anonyymi

Tämä toteamus tulee nyt noin 19 vuotta myöhässä keskusteluun, mutta tämän keskustelun viestit luettuani väittäisin, että noin puolet vastauksista ei ole missään vaiheessa ymmärtänyt todellista kysymystä.
      (Eipä sillä itsekään en olisi sitä luultavasti vielä tajunnut eilen ennen kuin kävin samaa asiaa sivuavan keskustelun...)
      Tosiaan siis itse olen aina itsestään selvyytenä olettanut silmiin katsomisen tarkoittavan sitä, että katsoo molempiin silmiin samaan aikaan(miksi sitä muuten sanottaisiin silmiin katsomiseksi). Kuitenkin eilen eräiden ystävieni kanssa keskustellessa minulle selvisi, että suurin osa heistä katsoo silmiin katsoessa vain toista silmää, mikä tuntui itselleni erittäin oudolta ja yllättävältä ajatukselta, etenkin koska he olivat aidosti sitä mieltä, että katseen tarkentaminen molempiin silmiin yhtä aikaa ei ole fysikaalisesti mahdollista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      121
      5755
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      476
      1884
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      21
      1262
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1223
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1093
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1005
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      961
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      916
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      875
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      874
    Aihe