Madventures

Miksi oi miksi

Kaksi hölmöä sekoilee alkuperäiskansan parissa vitsailemassa heidän tavoilleen oppainaan joukko juurensa menettäneitä väliinputojia rynkyt kourassa.

Onko jokainen ihminen ostettavissa tupakalla?

Perkele kun kovia jätkiä. Menisivät elämään jonkun suurkaupungin narkkareiden kanssa pari päivää, jos kaipaavat sairasta jännitystä elämäänsä ja jättäisivät ne vihoviimeiset korpimaat rauhaan.

Pitikin mennä katsomaan tota paskaohjelmaa. Miksi sen toisen idiootin pitää kokoajan heiluttaa niitä käsiä? Ja se toinen ei osaa kuvaamisen lisäksi kuin toistaa paria lausetta eri variaatioina.

"Mä oon kyllä vege, mutta nyt mä syön possua kun mä oon tällä /&¤/%& viidakossa ja niin /¤&%/¤&% jätkä". Saatanan pellet, syökää omat jalkanne, jos ei papualaiset anna teille ihmislihaa kokeiltavaksi.

4

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipäitä katselematon

Katsokaapa asiallisesti tehty ohjelma, jossa seikkaillaan samojen kulttuurien ja heimojen kanssa - Kiehtova maailma: elää heimon kanssa.

Ohjelma on tyylikäs ja mielenkiintoinen. Siinä kunnioitetaan heimoja. Se on tällä hetkellä television parasta antia!

• ........

Vahvasti kyllä kyseenalaistan sen etteivät he kunnioita ihmisiä,jotka asuvat heidän vierailemissa maissaan..Niin ja totta,että ykköseltä tuleve ohjelma on myös hyvä,mutta onko hänelle muka paremmat syyt kuin Madventuresin jätkillä?Molemmat ohjelmat on kiinostavia ja erilaisia matkailuohjelmia,en ole samaa mieltä kaikessa mitä ohjelmien juontajat sanovat tai tekevät,mutta ainakin opin uutta ja laajennan maailmankuvaani.Luulisin,että molemmilla ohjelmilla on loppupeleissä enemmin positiivinen kuin negatiivinen vaikutus...

• Pekka Niskanen

Kompastui tämäkin sarja 1 kauden ns.maailman pelastuksen kapitalismista ja kaupallisuudesta paasamisen jälkeen omaan paskaansa.....toinen kausi jo yltiöpäistä paskanjauhantaa ja sarkasmisisia huomautiksia ja katsojien älyn vähättelyä.....Heräävät varmaan aina matkan jälkeen miettimään krapulassa kuinka mitättömiä paskanjauhajia ovat ja koittavat siinä samalla syyllistää helpointa syntipukkia jonka keksivät tai media eli kansaiväliset uutisankat(jotka käyttävät yhtäluotettavia tiedon lähteitä kuin alkuräjähdys teorian tutkijat eli olettamuksia) tai keskenkasvuiset neanderilaiset etsiessään paskaa autiomaasta eli yhteispähkäillä mitä nyt onkin tapahtuva tai taidanpa lähtä pienen työrupeaman jälkeen lomailleen....kiitos!
      ps.anteeksi kielioppi suomi on hankala kieli

• niin samaa mieltä!!

sairaita pellejä ne on !!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe