Kuka ? on mielestäsi: mukavin,hauskin,ahkerin tai muuten vaan mukava.

Nimimerkki

Jonka kanssa keskustelet palstalla mielelläsi, tai yleensä keskustelet eniten?
Vai onko se joku muu? esim. listan ulkopuolinen tai esim. "Nimimerkitön" joka on tietysti vaikea tunnistettava,mitä olen nyt syystä aiheeseen itsekkin. Laita numero perusteluineen,niin homma on selvä ja helppo seurata.

Eniten ääniä saannut palkitaan! (n.viikonpäästä)

Ja "Nimimerkit" ovat seuraavat: Ja pyydän niiden oikein kirjoituksista anteeksi jo etu käteen.

1. Afkari
2. Niisky-myy
3. Sikakoonlääkäri
4. hai
5. meriv
6. Ilkkupilkku
7. Sydämenilo
8. Äijäkäs
9. Alter-egoni
10. MysNa
11. Kalle-p
12. Sanin
13. Tissi-Nikki
14. tuffe
15. mii-su
16. Don-duck
17. Loistavapolku
18. jpntar
19. Keskiyönkehrääjä
20. blue-poem

Siinä muutaman kymmenen "Nimimerkki" lista,joten ei muuta kun tunnistelemaan tuttavuuksia ja antamaan ääniä.
Ja jos joku unohtui listalta pois,niin pyydän anteeksi myös sitä. Mutta lisääthän sen ystävällisesti itse listalle.

91

9627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuu!!!!

A.Donis ja Animus, sekä kateisiin kadonnut Ollikolli.

• Nimimerkki

Huomautuksesta ja pyydän anteeksi unohduksen kömmähdystäni,mutta ne piti lisätä itse listaan,jos joitain jäi sen ulkopuolelle. Ja ne voi sitten lisätä "Nimimerkillä" kerran nuo jäi valitettavasti numeroidun listan ulkopuolelle.

• Leivännoutaja

siksi, että hän sisältää huumoria, ystävällisyyttä ja on huomioon ottava sekä aina hymyileväinen. Mitä olen muutamiin otteisiin hänen kanssaan keskustellut.

*hymyilee*

• Miten noin monesta kivasta voi valita??

Mutta jos yksi täytyy valita,niin sit toi tissi-nikki eli tisuli...;)
      ja sen vuoksi että tisuli on aina yhtä hyväntuulinen ja kiltti...ihan sellaisille urputtajillekkin...häneltä ei päreet pala...;)

• Nimimerkki

eli "tisuli" on siis sinun äänesi ansainnut.

• Nimimerkki kirjoitti:

eli "tisuli" on siis sinun äänesi ansainnut.

Unohtu toi numero tosiaan..:)siis 13!

• Nimimerkki
        mii-su kirjoitti:

Unohtu toi numero tosiaan..:)siis 13!

ole tämän näköinen, koska numero on siellä jo :)

• (.)Y(.)

Kaukana kiltistä ja hyväntuulisesta,
        jos ja kun päreet palaa.. :DDD
        Osaan olla veemäinenkin.. :DDDD

Kiitoksii miisu.. :)))))

• On todellakin

huumoria sisältävä persoona
      omassa ominaisuudessaan,
      mitä olen täältä lukenut :)))

• En minä osaa ketään laittaa paremmuus järjestykseen;)Tykkään kyllä Tuffen ja Äijäkkään huumorintajusta,mutta muittenkin juttuja on mukava lukea ;)käykö jos laitan 1-23.een sisältää myös listasta puuttuneet ja ai niin uusi tulokas hymysuu vaikutti myös mukavalta ;))

• Nimimerkki

sitä ilmeisesti tarvitset,joten kilautappa kaverille. Kun kaikia ei voi valitettavasti valita :)

• Metusalem

Goldie? minun leppari täti.

• Nimimerkki

siis, nyt se on näkyvillä.

• -nainen-

mii-su, olet paras!!

• Nimimerkki

siis, sekin on nyt näkyvillä.

• Metusalem

minä Miisustakin tykkään. Kiltein!

• Nimimerkki

on valitettavasti valittava.

• kysyn vaan
        Nimimerkki kirjoitti:

Kukas sinä sitten olet kun piiloudut nimimerkin taakse ja sieltä määräilet?

• Nimimerkki
        kysyn vaan kirjoitti:

Kukas sinä sitten olet kun piiloudut nimimerkin taakse ja sieltä määräilet?

aloituksen tekijä,en määräilijä enkä mitään muutakaan.
        Mutta pitäähän jotku säännötkin olla, vaikka alunperinki vastasit väärällä tavalla.
        Ja miksi olen vain Nimimerkki,niin se selviää heti aloituksestani.

• Metusalem
        Nimimerkki kirjoitti:

Goldin.

• NIMIMERKKI

Tähän ei sitten tarvitse vastata kirjautuneena, ettei tule ajatuksien väärin käsityksiä.

• systeemiä

mutta Annie Mestariampuja on aina kiltti ja vastaa kaikille.

• Penelope

Luen mielelläni mainittua, mutta nimimerkki tuntuu kadonneen.

• tuffe

yleensä kysytään osallistujien suostumusta ennen kuin rahdataan mihinkään missikisoihin :)

Ja muuten, mikä se palkinto on? Pitääkö alkaa lahjomaan... Nii, ja miten ajattelit toimittaa sen??

• buteo

No,minä en paljoa ole keskustellut kenenkään kanssa
      mutta kaikki vaikuttavat ihan passeleilta tyypeiltä.
      Ehkä tulee käytyä harvemman puoleisesti täällä juttelemassa...
      Sanotaan nyt niin että Hai jaksaa aina muutaman sanan vaihtaa tämmösen "outo-linnun" kanssa,silloin kun ehdin käydä pureksimassa kahvia baarissansa.

• nikitön....

jutun periaate?

Laittaa mukavia ihmisiä "paremmuus järjestykseen" ???

Onpas kummallista ja epäreilua ajattelua nimimerkittömiltä!!! :///

• wanhax

sisäpiiri rulaa ja sonnanjauhannasta palkitaan....

• lauloi että...

Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Sitä mieltä olen minäkin.

• nimimerkitön...

ollut Junnu, vaan Veikko Lavi. Tämän ketjun aloittaja konkreettisesti näyttää, että ihmisen sielunelämä ei ole iästä kiinni.
        Ei kai ketään voi ruveta karsinoimaan. Mielialojen mukaan täällä kirjoitetaan. Joskus hyvä. Joskus taas ei.

• todella

TYPERÄÄ!!!! Olet todella hölmö.

• oranssikisuli

Miau, minusta yksi ja sama hlö on nikeissä::
      4,8,9, ja 16 naisista taas::

sama henkilö nikeissä 6,10, ja 14

Paras on tukihenkilö, joka puuttuu listasta
      siis ukkeleista ja naisista

loistavapolku no17

kukas on samaa vai eri mieltä?

• en ollenkaan....Miten ne muka vois olla samoja!?!

• MysNa
        mii-su kirjoitti:

en ollenkaan....Miten ne muka vois olla samoja!?!

sillä ainakin minä ole aina vaan tää yks ja sama.

Olisinpa aika epeli, jos pystyisin heittämään oman persoonani lisäksi tuffea ja ilkkupilkkua. Hmmm, ovat kyllä molemmat omalla persoonallisella tavalla todella hyviä tyyppejä, joten ei ainakaan ole loukkaus, että heiksi luullaan :)))

Ja nuo mainitut miehetkin. Ovat kyllä kaikki niin omanlaisiaan veikkoja, että saa olla aika jakomielitautinen ennenku kaikki persoonat hallitsee... varsinkin, kun alter-egoni on nainen :DD

Tämän palstan rikkaus on ehdottomasti nämä kaikki persoonallisuudet, omalla tavallaan ihanat ihmiset! Joista uskon ainain suurimman osan olevan omalla nikillään kirjoittavia.

• tuffe

Kiitos kohteliaisuudesta :) ihan mielelläni olisin Mysseli tai ilopilleri :))

Tiedätkö, kisuli, mulla ei ole sua vastaan yhtään mitään. Jonkun kerran olen yrittänyt jututtaa sua, mutta olet tainnut luulla että mulla on kynnet ulkona? Harmi.. noh, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta :/

Aurinkoista kevättä kisulle :)

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

Olisinpa aika epeli, jos pystyisin heittämään oman persoonani lisäksi tuffea ja ilkkupilkkua. Hmmm, ovat kyllä molemmat omalla persoonallisella tavalla todella hyviä tyyppejä, joten ei ainakaan ole loukkaus, että heiksi luullaan :)))

Ja nuo mainitut miehetkin. Ovat kyllä kaikki niin omanlaisiaan veikkoja, että saa olla aika jakomielitautinen ennenku kaikki persoonat hallitsee... varsinkin, kun alter-egoni on nainen :DD

Tämän palstan rikkaus on ehdottomasti nämä kaikki persoonallisuudet, omalla tavallaan ihanat ihmiset! Joista uskon ainain suurimman osan olevan omalla nikillään kirjoittavia.

Hauska nähdä että olen jo kirjoittanut :)))

Ai miten niin sinä olisit sekä ilkkupilkku että tuffe? Sehän on niin että minä kirjoitan sekä MysNana että ilopillerinä :)))) Heh, tuliko nyt vahingossa ilmi että skitsofrenian lisäksi mulla on Napoleoni-kompleksi ;)))

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudesta :) ihan mielelläni olisin Mysseli tai ilopilleri :))

Tiedätkö, kisuli, mulla ei ole sua vastaan yhtään mitään. Jonkun kerran olen yrittänyt jututtaa sua, mutta olet tainnut luulla että mulla on kynnet ulkona? Harmi.. noh, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta :/

Aurinkoista kevättä kisulle :)

on moneksi, mutta ei ehkä kuitenkaan ihan niin moneksi.

Toisaalta olisikin aika kätevää, jos yhteen tutustuessaan saisi samassa paketissa 2-.....tosin siinä saattaisi tulla itselleenkin hieman skitsofreeninen olo.

Tervepäiset ihmiset uskoakseni haluavat ja ovat omia itsejään niin täällä kuin muuallakin *hymyilee*

Toisaalta, jos joku tahtoo kirjoitella useammalla nimimerkillä niin eipä siitä suurempaa haittaa ole kenellekkään..asia ratkaisee..ei nimimerkki.

Mukavaa sunnuntaita kaikille
        *hymyilee*

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Toisaalta olisikin aika kätevää, jos yhteen tutustuessaan saisi samassa paketissa 2-.....tosin siinä saattaisi tulla itselleenkin hieman skitsofreeninen olo.

Tervepäiset ihmiset uskoakseni haluavat ja ovat omia itsejään niin täällä kuin muuallakin *hymyilee*

Toisaalta, jos joku tahtoo kirjoitella useammalla nimimerkillä niin eipä siitä suurempaa haittaa ole kenellekkään..asia ratkaisee..ei nimimerkki.

*hymyilee*

aika taituri että pystyy noinkin monta tyyliä hallitsemaan :) Taitaa olla lisäksi ajallisesti mahdotonta, joskus kai tarvii nukkuakin :))

Hmm, tuli uusi versio sanonnasta "susi lampaan vaatteissa" - "hai sorsan sulissa" :)))

Mukavaa sunnuntaita sinullekin :)
        Joko nukkuminen sujuu paremmin?

• meriv
        tuffe kirjoitti:

aika taituri että pystyy noinkin monta tyyliä hallitsemaan :) Taitaa olla lisäksi ajallisesti mahdotonta, joskus kai tarvii nukkuakin :))

Hmm, tuli uusi versio sanonnasta "susi lampaan vaatteissa" - "hai sorsan sulissa" :)))

Mukavaa sunnuntaita sinullekin :)
        Joko nukkuminen sujuu paremmin?

jo hyvin ja jopa vesikuppi laitettu pois.

*hymähtää* hetken teki todella pahaa ottaa se pois, mutta sitten aloin naureskella itselleni ja ilmoitin tälle tihrustajaminälle, että imurointikin keittiössä helpompaa ilman alituista vesikupin siirtelyä.

Joten..enää olisi jäljellä taluttimen poisto hattuhyllyltä.

Miksi se muuten on hattuhylly?? Eihän meillä ole edes hattuja..kamala määrä erisortin asusteita siellä kylläkin.

Ai niin muuten..mielenkiinnolla odotan meidän 3 yhteistä hunninkoa..joudut koville..tai sitten MysNa joutuu..ihan vain ajatellen teidän moniuloitteisuuttanne.

Minooooon niiin yksiiinnn..*snif*
        Haluan myös sivupersoonan..edes yhden..pikkaisen..

Olen niin vähään tyytyväinen

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Hauska nähdä että olen jo kirjoittanut :)))

Ai miten niin sinä olisit sekä ilkkupilkku että tuffe? Sehän on niin että minä kirjoitan sekä MysNana että ilopillerinä :)))) Heh, tuliko nyt vahingossa ilmi että skitsofrenian lisäksi mulla on Napoleoni-kompleksi ;)))

juu, tulin jo kirjoittelemaan, koska tiesinhän mitä tänä aamuna halusit kirjoittaa ja sinä vielä nukuit :)))

Heh, sulla tais jäädä sitä blondihunajaa tuuletusaukkoon, ku tollasia väität :DDD

• meriv
        MysNa kirjoitti:

sinä one and only *hymyilee*

Kaunis sunnuntai meneillään ja minulla armoton laiskamato jyllää sisuksissa.

Saakohan siitä sairaslomaa?

Onneksi iltavuoroviikko edessä..sopii minun keholleni ehdottoman mainiosti.

Enpäs nyt tässä puutu näihin nimimerkkeihin, jos en mihinkään muuhunkaan vakavaan..jos näes olet Tuffekin niin lienet jo lukenut vakavan? osuudenkin..*kikattaa*

Oikeasti en taida hallita kikattamista, mutta se näyttää kirjoitettuna ..kikatukselta.

• MysNa
        meriv kirjoitti:

sinä one and only *hymyilee*

Kaunis sunnuntai meneillään ja minulla armoton laiskamato jyllää sisuksissa.

Saakohan siitä sairaslomaa?

Onneksi iltavuoroviikko edessä..sopii minun keholleni ehdottoman mainiosti.

Enpäs nyt tässä puutu näihin nimimerkkeihin, jos en mihinkään muuhunkaan vakavaan..jos näes olet Tuffekin niin lienet jo lukenut vakavan? osuudenkin..*kikattaa*

Oikeasti en taida hallita kikattamista, mutta se näyttää kirjoitettuna ..kikatukselta.

päivän piristys :)
        Minulla taitaa olla tuo sama mato, pitää jatkuvasti ravistella itseään niskasta, että sais jotain järkevää aikaiseksi. Auttasko matokuuri?

Olen lukenut...meillä on Ruttutuffen kanssa diili...

En minäkään sitä hallitse, lähinnä varmaan menee nauraa rätkättämisen puolelle .... ???

Nyt on kuitenkin lähdettävä energiaimuun tuonne aurinkoon... Arvaas mitä, kun monta päivää noin paistelee saadaan kohta iloita krookuksista, kjähä kjäh!! *räkättää*

• MysNa
        meriv kirjoitti:

jo hyvin ja jopa vesikuppi laitettu pois.

*hymähtää* hetken teki todella pahaa ottaa se pois, mutta sitten aloin naureskella itselleni ja ilmoitin tälle tihrustajaminälle, että imurointikin keittiössä helpompaa ilman alituista vesikupin siirtelyä.

Joten..enää olisi jäljellä taluttimen poisto hattuhyllyltä.

Miksi se muuten on hattuhylly?? Eihän meillä ole edes hattuja..kamala määrä erisortin asusteita siellä kylläkin.

Ai niin muuten..mielenkiinnolla odotan meidän 3 yhteistä hunninkoa..joudut koville..tai sitten MysNa joutuu..ihan vain ajatellen teidän moniuloitteisuuttanne.

Minooooon niiin yksiiinnn..*snif*
        Haluan myös sivupersoonan..edes yhden..pikkaisen..

Olen niin vähään tyytyväinen

tihrusta yhtään sivupersoonien perään....
        Sinulla on niin hieno ja monipuolinen tuo oma persoona :)))

Ja uskon, että pärjätään hunninkoreisullamme aika hyvin, kun olen huomannut että monesti voin melkein arvata mitä tuffe heittää johonkin juttuun kommentiksi! Mutta, nythän tuonkin ymmärtää helpommin, kun hän onkin minä !!

• meriv kirjoitti:

*hymyilee*

Jos teistä on moneksi oliko loppu yksinpuhelua ;)))Ei se mitään, minä voin edelleen pitää galleria sivuilla naapurin kuvaa ;))Mukavaa päivää ;)

• tuffe
        jou.m kirjoitti:

Jos teistä on moneksi oliko loppu yksinpuhelua ;)))Ei se mitään, minä voin edelleen pitää galleria sivuilla naapurin kuvaa ;))Mukavaa päivää ;)

me ei muuten riidellä :))))

Mukavaa sulle ja naapurilleskin :)))

• tuffe kirjoitti:

me ei muuten riidellä :))))

Mukavaa sulle ja naapurilleskin :)))

Itsekseen se on vaikeaa ;))mutta kyllä sekin onnistuu jos haluaa. Naapuri on ruvennut katsomaan epäilevästi,pitäiskö huolestua?

• -alter-egoni-

En ole tehnyt muita nikkejä tänne. Treffipalstalla olin kesällä eri nikillä ja se oli ainoa kerta.

Joskus kirjoitan rekkaamattomana, kuten nytkin, tai sitten laitan viestin loppuun nikkini.
        Kipeissä asioissa, joita olen joskus kommentoinut täällä, kommentoin nikittä.

Joten, alter-egoni on vain nro 9 eikä mikään muu. En näe siihen tarvetta.

• tuffe
        jou.m kirjoitti:

Itsekseen se on vaikeaa ;))mutta kyllä sekin onnistuu jos haluaa. Naapuri on ruvennut katsomaan epäilevästi,pitäiskö huolestua?

hän tulee varmaan kiittämään sua :)))

• tuffe kirjoitti:

hän tulee varmaan kiittämään sua :)))

Taputtaa käsiään yhteen eikä yhtään välitä vaikka mun pää on niiten välissä ;)))

• täälläkin
        mii-su kirjoitti:

en ollenkaan....Miten ne muka vois olla samoja!?!

on alkamassa, että ei uskota nimimerkkeihin?!½

• salakaataja

ovat? Olen hyvin, hyvin pettynyt moisesta listasta, koska se ei täytä lainkaan meikäläisen idetiteetin kaikkia osasia.
      Nämä lisää, niin tiedän mikä roolini teihin puree:
      Alkuasukas,
      Anis,
      Mike Beuf,
      Nettinero,
      Raitapaita,
      Sauli Niinistö, pankkiiri,
      Tarja Halonen, presidentti,
      Veikko-Antero,
      Wiisas mies ;)

• Nimimerkki

Itse laittanut jo oman ehdotuksensa,niin voin sanoa että olen. Ja ihan omalla nimimerkillä. Mutta en tule esiin syystä,että saan leiman otsaani ja joudun teidän tuomionne kautta lopettamaan kirjoittelun kanssanne täällä,kun kukaan ei mitään enää kirjoituksiini vastaisi.
      Mutta tämän aloituksen tarkoitus ei mennyt ollenkaan oikein,mitä vähän uumoilinkin,että pieleen menee. Ja menihän se kerran eripuraakin aiheesta hieman harmikseni tästä heräsi,vaan eipä olisi tullut mitään,jos olisi ollut selvemmät säännöt. Josta syytänkin vähän ja vain itseäni,
      kun pelin säännöt taisi jäädä vähän tosiaankin epäselviksi,vaikka on siellä muutama oikeinkin ajatellut,kun on lukenut aloituksen ja tulkinnut sen kuten minäkin tätä ajattelin toteuttaa ilman mitään listaamista ja eripuraa.
      Kerran kaikki muutenkin tuntuvat tietävän,että täällä on keskustelu piirejä ja pareja jotka kirjoittelevat paljon yhdessä.

Joten mitään palkintoa ei tule, kun ei mukavin hauskin ja muuten vaan ahkeran mukavaa tämän pieleen menon syystä löytynyt. Mutta kiitos ja anteeksi kuitenkin kaikille vastanneille,minä lähden nyt ulos häpeämään huonoja sääntöjäni,kerran eripuraa tästä syntyi.

Aurinkoista päivää kuitenkin kaikille.

• ei-äänestäjä

Fiktiohahmojahan taitavat listassa olevat olla, ainakin täällä esiintyessään, joten samanmoinen äänestys taisi olla käynnissä tv:ssäkin.
      Lueskellut olen tekstejä yhdeltä ja toiseltakin. Mun mielestä mukavasti sanoja käyttää herra DonDuck.
      Ei näitä kirjoitelmia päivittäin jaksa lukea, etenkin kun positiivisuus on mulle aika vieras käsite.
      Kukin meistä kuitenkin hommailee omalla ajallaan (ja vähän työnantajankin) mitä mielii.

• Animus

Alter-egoni on mukava ;))

• Nimimerkki

Animukselle,tästä oikeasta vastaus tavasta.
        Vaikka olisit hyvin voinnut vastata tuntemattomanakin.

• Animus
        Nimimerkki kirjoitti:

Animukselle,tästä oikeasta vastaus tavasta.
        Vaikka olisit hyvin voinnut vastata tuntemattomanakin.

...me ollaan kavereita ;))

• Nimimerkki
        Animus kirjoitti:

...me ollaan kavereita ;))

Että olette,niin teille ainakaan ei synny eripuraa.

• jpntar

..Tissi- nikki ja Don-Duckki..Pidän heidän tyylistään..:)

• XXXXXX

.....on oivallinen järjestys ;)

Afkari
      Alter-egoni
      blue-poem
      Don-duck
      hai
      Ilkkupilkku
      jpntar
      Kalle-p
      Keskiyönkehrääjä
      Loistavapolku
      meriv
      mii-su
      MysNa
      Niisky-myy
      Sanin
      Sikakoonlääkäri
      Sydämenilo
      Tissi-Nikki
      tuffe
      Äijäkäs

• Nimimerkki

Siinä mihin sitä tarvitaan. :)

Ja mielestäni tässä sitä en tarvinnut,koska nimimerkit on poimittu muistista ja siksi listalta on monta jäännyt poiskin,kun en kaikkia täällä olijoita valitettavasti muista.

• Nimimerkki kirjoitti:

Siinä mihin sitä tarvitaan. :)

Ja mielestäni tässä sitä en tarvinnut,koska nimimerkit on poimittu muistista ja siksi listalta on monta jäännyt poiskin,kun en kaikkia täällä olijoita valitettavasti muista.

..ei ollut tarkoitus tähän mitään laittaa, liian
        vaikeaa!
        Mutta yleensä ainakin avauksen tekijöinä
        kaikki, jotka seuraa avaamaansa keskustelua edes
        jossakin määrin. Ja laittavat kommentteja, jos mihin katsovat aiheellisiksi.
        Vaikea on varmasti muistelemalla muistaa kirjoittajia; blue59, mirham, Savon Seppä, nämä
        tuli mieleen mulle ihan "kevyesti" :))
        ex-rekattu 'kamuni' t-jorma...

• vielä..
        Sanin kirjoitti:

vaikeaa!
        Vaikea on varmasti muistelemalla muistaa kirjoittajia; blue59, mirham, Savon Seppä, nämä

Laahustava tuo omaa jäljittelemätöntä, persoonallista tyyliään palstalle, saisi kirjoittaa useammin, myös Alffi-06.
        -Sanin-

• Felixman
        vielä.. kirjoitti:

Laahustava tuo omaa jäljittelemätöntä, persoonallista tyyliään palstalle, saisi kirjoittaa useammin, myös Alffi-06.
        -Sanin-

on niin monia hyviä kirjoittajia, että minun on vaikea asettaa ketään ykköseksi. Ja mikä yhteinen ominaisuus on monilla, osaavat tuikata välillä myös huumoria mukaan.

Muuten onko jpntar ja jpntar1 sana henkilö, sekä ilkkupilkku ja xilkkupilkku? :)

• kyselemäsi
        Sanin kirjoitti:

vaikeaa!

ex rekattu "kamusi" taitaa olla lähempänä kuin arvaatkaan... ;)))

• Nimimerkki
        Felixman kirjoitti:

on niin monia hyviä kirjoittajia, että minun on vaikea asettaa ketään ykköseksi. Ja mikä yhteinen ominaisuus on monilla, osaavat tuikata välillä myös huumoria mukaan.

Muuten onko jpntar ja jpntar1 sana henkilö, sekä ilkkupilkku ja xilkkupilkku? :)

Ne mielestäni on.

Kyllä huumoria pittääkin olla,lähinnä elämän kevennykseksi,eihän tästä vakavasta ja tuloksen hakuisesta elämastä muuten mitään tulisi.

• Sani
        kyselemäsi kirjoitti:

ex rekattu "kamusi" taitaa olla lähempänä kuin arvaatkaan... ;)))

..vaikeaksi, että tosi lähellä ;))
        Paljon tätä on luettu ja vastailtu, että siltä pohjalta omalla tavallaan onnistunut.
        Vaikka tuossa alempana sanot, että ei mennyt ihan niin kuin piti.. :))

• t-j... ;)))
        Sani kirjoitti:

..vaikeaksi, että tosi lähellä ;))
        Paljon tätä on luettu ja vastailtu, että siltä pohjalta omalla tavallaan onnistunut.
        Vaikka tuossa alempana sanot, että ei mennyt ihan niin kuin piti.. :))

sä varmaan erehdyt nyt henkilöstä kelle vastaat, mut ei se mitään... ;)))

• erehdy
        t-j... ;))) kirjoitti:

ei kannattas aliarvioida tätä kirjoittajakuntaa. Hölmö!

• Nimimerkki
        erehdy kirjoitti:

ei kannattas aliarvioida tätä kirjoittajakuntaa. Hölmö!

Nyt on erehdyksestä kyse. Jos vielä hölmöstä on kyse.
        Riidelkää siis keskenänne.
        Ei se minua haittaa.

• Sani
        t-j... ;))) kirjoitti:

Sanoin mielestäni vain, että meni vaikeaksi ;))
        en tehny oletuksia tms. kenelle vastaan!?
        Kaikella ystävyydellä "kamu"...

• t-j... ;)))
        Sani kirjoitti:

Sanoin mielestäni vain, että meni vaikeaksi ;))
        en tehny oletuksia tms. kenelle vastaan!?
        Kaikella ystävyydellä "kamu"...

"Kamuseni" sanoit... ;))

Etkö, no sepäs hyvä sitten, ettei ollut erehdyksestä sittenkään kyse... ;)) ?

Sillä... sillä... "kamusein" ... ;)))

• äläpäs
        t-j... ;))) kirjoitti:

"Kamuseni" sanoit... ;))

poika viitti kirjottaa soopaa! Kai ton jo tyhmäki hiffas kuka tässä on ja kuka. Hölmö!

• t-j... ;)))
        äläpäs kirjoitti:

poika viitti kirjottaa soopaa! Kai ton jo tyhmäki hiffas kuka tässä on ja kuka. Hölmö!

kaikki hölmöt hiffaa hölmön, mut mä en hiffaa ketään enkä mitään.

(kuka tässä on ja kuka)

• Nimimerkki
        äläpäs kirjoitti:

Erimielisyytenne jossakin muualla,kun täällä.
        Vaikka sähköpostin avulla,jos kerran tunnette toisenne.

Kiitos.

• Sani
        t-j... ;))) kirjoitti:

"Kamuseni" sanoit... ;))

Tarkemmin katsottuna joo, eihän siinä alempana
        ollutkaan t-j:n nickiä ;))
        Mulla jokin ajatuskatko..
        Taisin paljastua ;)
        Mutta, mutta eipä nämä nyt kuoleman vakavia asioita ole,
        eikä kyse mistään riidasta!?! ;))
        Nami nami viikonloppua toivotellen.. ;))

• Sani
        Nimimerkki kirjoitti:

Erimielisyytenne jossakin muualla,kun täällä.
        Vaikka sähköpostin avulla,jos kerran tunnette toisenne.

Kiitos.

Ei erimielisyyttä, asia selvä, ymmärtäisin..
        Ole hyvä vain :))

• t-j... ;)))
        Sani kirjoitti:

Tarkemmin katsottuna joo, eihän siinä alempana
        ollutkaan t-j:n nickiä ;))
        Mulla jokin ajatuskatko..
        Taisin paljastua ;)
        Mutta, mutta eipä nämä nyt kuoleman vakavia asioita ole,
        eikä kyse mistään riidasta!?! ;))
        Nami nami viikonloppua toivotellen.. ;))

sulle kävi pikku "Kämmi" sittenkin... ;))
        Ei se mitään haittaa, koska niin käy itsellenikin ja varmaan monelle muullekkin sillon tällön...
        Niin taisit, vaan ei hätiä mitiä... ;))
        Kiitos toivotuksestasi...mutta enpä tiedä miten sen toteuttaisin... ;))

• t-j... ;))) kirjoitti:

sulle kävi pikku "Kämmi" sittenkin... ;))
        Ei se mitään haittaa, koska niin käy itsellenikin ja varmaan monelle muullekkin sillon tällön...
        Niin taisit, vaan ei hätiä mitiä... ;))
        Kiitos toivotuksestasi...mutta enpä tiedä miten sen toteuttaisin... ;))

Mitenkö toteuttaisit ;))
        Minkäs ne taidot nyt yhtä äkkiä oisi kadonneet ;))

• t-j... ;)))
        Sanin kirjoitti:

Mitenkö toteuttaisit ;))
        Minkäs ne taidot nyt yhtä äkkiä oisi kadonneet ;))

Niin just, kun pitää olla viikonloppusinkin töissä...
        Ja yksinään eläessä, ei niitä "nami nami" juttuja pahemmin synny... ;( jollen sitten tee ruokaa itselleni... ;)))

• Sani
        t-j... ;))) kirjoitti:

Niin just, kun pitää olla viikonloppusinkin töissä...
        Ja yksinään eläessä, ei niitä "nami nami" juttuja pahemmin synny... ;( jollen sitten tee ruokaa itselleni... ;)))

..se on yksinkin syödä? ;))
        Äläkä yritä, en mä sillä nami namilla ruokaa tarkoittanut, ainakaan pelkästään ;)
        Huh, meinasin kirjoittaa naimi naimi ;))

• t-j... ;)))
        Sani kirjoitti:

..se on yksinkin syödä? ;))
        Äläkä yritä, en mä sillä nami namilla ruokaa tarkoittanut, ainakaan pelkästään ;)
        Huh, meinasin kirjoittaa naimi naimi ;))

valitettavasti on...
        nykysin vaan turhan usein... ;((

Et niin,
        kyllähän mä "Kamua" sen verran tunnen... ;)))
        Niinpä... niinpä... huh... mitkä ajatukset... ;)))

• Sani
        t-j... ;))) kirjoitti:

valitettavasti on...
        nykysin vaan turhan usein... ;((

Et niin,
        kyllähän mä "Kamua" sen verran tunnen... ;)))
        Niinpä... niinpä... huh... mitkä ajatukset... ;)))

ajatukset, kirjoitusvirhe vain meinas tulla ;)
        Toisaalta, naisen nimihän se Naimi, kuten Lempi, Anna jne..
        Vai tunnet kamua ;))
        'Ei suuret sanat suuta halkaise', siis itseeni tarkoitan ;))

• t-j... ;)))
        Sani kirjoitti:

ajatukset, kirjoitusvirhe vain meinas tulla ;)
        Toisaalta, naisen nimihän se Naimi, kuten Lempi, Anna jne..
        Vai tunnet kamua ;))
        'Ei suuret sanat suuta halkaise', siis itseeni tarkoitan ;))

tuosta, sattuuhan noita... ;))
        Ku en ole mikään pilkun tökkijä... ;DD

Ihanko totta,
        en mä vaan ole kuullut koskaa "Naimi"
        nimistä naisen nimeä, mut kerta se on ensimmäinenki... ;)))
        Vaikka Anna ja Lempi tutumpia onkin... ;)))

Juu...tunnen... mut pikkasen vaa... ;)))
        Ei nii, vaikka joskus siltä vähän tuntuukin... ;))

• Nimimerkki
        Sani kirjoitti:

Ei erimielisyyttä, asia selvä, ymmärtäisin..
        Ole hyvä vain :))

Olla väärinkäsitys erimielisyydestä kyseessä,mikä on hyvä asia sinänsä,jos niin oli ja aihe siihen selvinnyt.

• kuulostaa hyvältä

minun korvaani...vaikka periaatteessa tällaiset rankkaukset ovat vähän arveluttavia.

Kun kerran kysyttiin, vois mainita täällä olevan monia muitakin mielenkiintoisia ihmisiä, lähinnä niitä jotka eivät sorru venyttämään threadeja aivan turhimmilla lörpöttelyillä ;)

• syvä kumarrus :-)

Kiitos kannustuksesta!
        Kuten jo Animuksellekin mainitsin, olen tosiaan melko arka ottamaan kantaa ainakaan rekatulla nikilläni mikäli asiat vaativat jonkin henk.koht. asian paljastamista omasta elämästä.

Huumoria pyrin aina viljelemään ja kun olen töistä vapaa, roikun usein yöaikaan netissä ja etsimällä etsin vitsejä ja filminpätkiä, teidänkin katsottavaksenne...silläkin uhalla että tunnette ne jo...

Hyvää alkavaa kevättä!
        T: Alter-egoni

• Nimimerkki

Kaikille,vaikka tää avaus ei ihan tuubiin mennytkään.

• tilastonikkarit

kooste tuloksista saadaan kaikkien luettavaksi ??

• Nimimerkki

Koska tää ei mennyt niinkun oli tarkotus.

• tilastonikkarit
        Nimimerkki kirjoitti:

Koska tää ei mennyt niinkun oli tarkotus.

Meni sitten iso homma sulta "harakoille"

• Nimimerkki
        tilastonikkarit kirjoitti:

Meni sitten iso homma sulta "harakoille"

Sinänsä kyllä,mutta onneksi kuitenkin pieni sellanen.

• Vierailija

Taas tuli todetuksi sellainen asia
      ettei kaikkia asioita voi laittaa
      paremmuusjärjestykseen.

Kun on palstakirjoittelijoista kyse,
      jokainen on hyvä omalla tyylillään.

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
      Ja niin sen pitää ollakin, olisi tosi
      kamalaa, jos kaikki tykkäisivät vain tyttärestä ;-)

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe