Kaunotar ja Hirviö

kukkuu

Mistä vois löytää Kaunotar ja Hirviö DVD?Löytyykö se kaupoista vai pitääkö sen tilata internetistä???

10

5210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Taitaa olla niin, että Suomessa ei tuota Dvd-julkasua myydä.. Tai ehkä myydään, mutta itselleni ei ole ainakaan pistänyt silmään minkäänlainen mainos tai dvd kaupoissa. Kahden kappaleen VHS on kyllä kaupoissa myynnissä, ite ostin sen kun se julkaistiin.

Itse pistän tähän samaan oman kysymyksen, että tietääkö kukaan kuka on Bellen ääninäyttelijä suomeksi dubatussa Kaunotar ja Hirviö-elokuvassa?

• Minä vain

Löysinkin jo, Mervi Hiltunenhan se ääninäyttelijä oli.

• Kaunotar

Kyllä se pitäisi löytyä kaupoista. Ei tästä kovin kauaa ole kun siitä tuli se juhlajulkaisu. Ainakin 2 tai 3 versiota on ollut DVD:nä myynnissä.

• belle121

Disneyn dvd:t on aina myynnissä vain rajoitetun ajan, eli mikäli julkaisusta on aikaa kulunut tarpeeksi, tuote vedetään myynnistä. Itsekkin olen haikaillut Kaunotar ja Hirviö-dvd:tä, kun en silloin älynnyt sitä ostaa, eikä meillä silloin tainnut vielä olla dvd-soitintakaan. Tietääkö kukaan milloin se taas julkaistaan?

• Päivi4

Onhan tuo tulossa taas jossain vaiheessa myyntiin, tiedettiin kaupassa sanoa.

• Kaunotar&HirviöFani
        Päivi4 kirjoitti:

Onhan tuo tulossa taas jossain vaiheessa myyntiin, tiedettiin kaupassa sanoa.

Jossain sanottiin, että se ilmestyisi uudestaan 2010. Siis enkuks, mut kyllä se sit suomekski tulee.

• Belles
        Kaunotar&HirviöFani kirjoitti:

Jossain sanottiin, että se ilmestyisi uudestaan 2010. Siis enkuks, mut kyllä se sit suomekski tulee.

Kaunotar ja hirviö julkaistaan seuraavan kerran syksyllä 2010.

• NoJopas
        Belles kirjoitti:

Kaunotar ja hirviö julkaistaan seuraavan kerran syksyllä 2010.

Julkaisu on siirretty syksystä kevääseen.

• elisamaria96
        NoJopas kirjoitti:

Julkaisu on siirretty syksystä kevääseen.

Vau!
        Se hän on tosi hienoa!Kaunotar ja hirviö on yksi Disneyn parhaista elokuvista

• NoJopas
        elisamaria96 kirjoitti:

Vau!
        Se hän on tosi hienoa!Kaunotar ja hirviö on yksi Disneyn parhaista elokuvista

Uusi julkaisu onkin tulossa vasta syksyllä. Tänä keväänä pitäisi tulla molemmat Fantasiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe