Inga Sulin on hyvännäkönen. Jos saisin kenet tahansa salkkareista ottaisin inga sulinin. se oli niin sexy silloin kun aki pani sitä! ahh! ihana nainen.
Olen sitä varmaan 20 vuotta nuorempi mutta se on mun mielestä maailman upein nainen.
INGA SULIN
14
5311
Vastaukset
- jarkko
Erittäin pantavan näköinen nainen. Mut minkähän ikänen se on? Meinaan vaan ettei taida nuoret ja kokemattomat kelvata.
- Inga Trosor
Heippa, minkäs nimistä hahmoa Inga Sulin siellä esittää?
En yleensä katso Salattuja Elämiä, mutta ehkä nyt, kun kaima esiintyy siellä, olisi kiva vilkaista... =)- Figaro
Markuksen äitiä.
- Figaro
Karin Ekholmia.
- mä
Inga Sulinilla on magee paita. Sellanen sinipohjanen jossa on punasia raitoja.
Onhan se ihan jees. - Saara
Inga on tosi hyvin säilynyt, olet nimittäin n. 40 vuotta nuorempi1
- Jape
Kyllä työ puhutte asiaa. Inga on tosi kaunis ja seksikäs pimu.
- ETP-1
Inga oli aivan huippu, syötävän makee 60-70 luvun vaihteessa. Olin aivan myyty, ja olen vieläkin.
- Nexu
Mahtaneeko enää pitää jakahoitopraktiikkaa siellä Mansessa?
- inga up
Vaikka onkin vanha, niin superhyvin on säilynyt! Toivon että näytän itsekin noin kauniilta sen ikäisenä.
- kestokaunis
Erittäin kaunis ja hyvin säilynyt 67 vuotias lady !!
- Sulaa Laavaa
Sillon kymmenen vuotta sitte, ku Sulin oli 56, ni se oli omastaki mielestä kaunis. Paremman näkönen ku suurin osa 20 vuotiaista naisisista. Kyllä se vielä näin 66 vuotta vanhanaki on ihan jees näkönen. Hakkaa vieläki osan 20-vuotiaista.
- Aah!
Muistan aina yhden seksikkään kuvan hänestä Apu-lehden kannessa 1970-luvulla. Sen ääressä tyhjenivät teinipojan pussit useasti.
- jk
niinkö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816