ei täällä oo mitää

dansku-29

♣☺ ♥♥♥♥♥ ☺ ☻ ♣ ♣ ○◘
☺ ☻ ♥♥♥
Sorry, kokeilin vaa noita merkkei, kun Uppis opetti, mutta en mä siltikään saa niitä nuotteja

46

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olekkaan!

      Eihän aleta kuitenkaan tukkimaan noita merkkejä metritolkulla joka viestiin? ☺

      • dansku-29

        ♥♥♥♥♥♥♥
        ☺☻☻☻☺


      • hu huuuu
        dansku-29 kirjoitti:

        ♥♥♥♥♥♥♥
        ☺☻☻☻☺

        ♪♪♪♪♪♪♪♪


    • merkkejä saa niin laitan niitä joka viestiin....=:0)))

      • dansku-29

        alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa


      • sekosi
        dansku-29 kirjoitti:

        alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa

        Miten tuon heittomerkin saa pois tuost'


      • dansku-29 kirjoitti:

        alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa

        ei mitää tapahtunut.......}}}]@@@@$€[{[]}}][{@£pärkule!!!!!!


      • dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

        ei mitää tapahtunut.......}}}]@@@@$€[{[]}}][{@£pärkule!!!!!!

        noita sivussa olevii numeroitani ▼♀↨


      • dansku-29 kirjoitti:

        noita sivussa olevii numeroitani ▼♀↨

        ü221paskan marjat...en ala..... ei toimi....juuuuuuuuuuuuu ei toimi€€€€€€€€€€€€€€€€€


      • sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

        ü221paskan marjat...en ala..... ei toimi....juuuuuuuuuuuuu ei toimi€€€€€€€€€€€€€€€€€

        onko sulla NUMLOCK päällä? Kokeiles muuttaa se toiseen asentoon ja sit uudestaan, vai onko sulla läppäri, näissä se mene vähän eri lailla...


      • huuuuu
        dansku-29 kirjoitti:

        alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa

        ♪♪♪♪♪


      • sweet_lemon kirjoitti:

        onko sulla NUMLOCK päällä? Kokeiles muuttaa se toiseen asentoon ja sit uudestaan, vai onko sulla läppäri, näissä se mene vähän eri lailla...

        lokkia päällä...eikä läppäriäkään....en saa noit merkkejä...mut toisaalta hyvä....ois noi merkit voinut herättää mussa hirviön....=:0))))€€€€€€€€€


      • sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

        lokkia päällä...eikä läppäriäkään....en saa noit merkkejä...mut toisaalta hyvä....ois noi merkit voinut herättää mussa hirviön....=:0))))€€€€€€€€€

        samaa pelkään omalla kohallani, en oo uskaltanu ees hymiöitä hirveesti viljellä.


      • sweet_lemon kirjoitti:

        samaa pelkään omalla kohallani, en oo uskaltanu ees hymiöitä hirveesti viljellä.

        hymyä uskaltaa.....=;0))))


      • sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

        hymyä uskaltaa.....=;0))))

        joskus :)
        Oikeesti mä hymyilen livessä koko ajan, yritän täällä olla vähän vakavampi ;)


    • sweet_lemon...

      dansku valehtelit! Täällähän on vaikka mitä!

      • dansku-29

        on vaikka mitä?


      • sweet_lemon
        dansku-29 kirjoitti:

        on vaikka mitä?

        ympärilles... onhan täällä, noitamerkkejä vaikka. eiku siis noita erkkejä, eiku merkkejä.


      • dansku-29
        sweet_lemon kirjoitti:

        ympärilles... onhan täällä, noitamerkkejä vaikka. eiku siis noita erkkejä, eiku merkkejä.

        mä jo aattelin et mitäköhän muutakin on :DD


    • Palikkapää

      aikamoinen homma katella noi nuotit

      ♥♥♣♀

      • Palikkapää

        ei hyväksyny otsikkoon niitä...


      • dansku-29
        Palikkapää kirjoitti:

        ei hyväksyny otsikkoon niitä...

        kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪


      • Palikkapää
        dansku-29 kirjoitti:

        kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪

        löyty, mut otsikko ei oo kovin iskevä!


      • dansku-29
        dansku-29 kirjoitti:

        kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪

        tääkin, perkule mun taiteellinen otsikko meni piloille ://


      • Palikkapää
        dansku-29 kirjoitti:

        tääkin, perkule mun taiteellinen otsikko meni piloille ://

        ▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒
        ◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
        ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
        ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

        teen seinäryijyä...älkää naurako, kyl miehetkin voi harrastaa vaikka mitä


      • dansku-29
        Palikkapää kirjoitti:

        ▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒
        ◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
        ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
        ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

        teen seinäryijyä...älkää naurako, kyl miehetkin voi harrastaa vaikka mitä

        nätti :)))


    • Uppis

      ...pidä alt alhaalla ja vasemman puoleisilla numeroilla painat ♪ 1 ja 3 peräkkäin.♪♪♪♪♪♥♥♥

      • vasemman puoleisilla

        Ei tässä läppärissä ole noita - miten tuo onnistuu ?


      • Uppis evk
        vasemman puoleisilla kirjoitti:

        Ei tässä läppärissä ole noita - miten tuo onnistuu ?

        ne läppärissäkin


      • Palikkapää
        Uppis evk kirjoitti:

        ne läppärissäkin

        Uppiksella näppis nurinpäin?
        Oikealla ne mulla on :)
        ████████████████████████


      • Uppis evk
        Palikkapää kirjoitti:

        Uppiksella näppis nurinpäin?
        Oikealla ne mulla on :)
        ████████████████████████

        ei ole läppäri nurinpäin


      • dansku-29

        ♪♪♪♪♪♪vieläkö♪♪♪
        kylläpäs alkaa laulattaa♪♪
        vahingos opin tuossa aikasemmin jo,
        kiitti Uppis, nää on kivoi♥♥♥ :D


      • uli pukko

        ♪♪♀♪☼◄♥♥♥♥♥♥♥♥♥▼▼K▼▼♥☺☺☺


      • uli pukko
        uli pukko kirjoitti:

        ♪♪♀♪☼◄♥♥♥♥♥♥♥♥♥▼▼K▼▼♥☺☺☺

        ♥ ☺ ☺ ♥
        ♥ ☻ ☻ ♥
        ♥ ☺ ☻ ♥


    • NoitaNainen

      etes sydämmiä....

      • dansku-29

        lue Uppiksen tekstit tuosta ylempää, siinä ohjeet♪♪♪♥♥♥ :D


      • Uppis evk
        dansku-29 kirjoitti:

        lue Uppiksen tekstit tuosta ylempää, siinä ohjeet♪♪♪♥♥♥ :D

        Ctri ,Alt ja 1 sitten 9 katsos siitä tulee hauska


      • Kuunkulkija-

        koodeja esiin niin siellä on kaikennäköistä... ainoo mikä on vähän huono niin ne rassaavat vähän ylläpitäjää kun yhden merkin tekemiseen menee palvelimelta joku 6-10 kirjaimen tila. Ja sitten toinen juttuhan on se että niitä ei kannata usein viljellä kun viehätys menee... kantsii käyttää säästeliäästi tarinaa tukien. Vähän sama kun loputtomat hymiöt... Niin, hei vaan taas kaikille!


    • Kuunkulkija-

      kun mulla ne on suoraan tässä näppiksellä.
      ░░░░░░░░░
      ▒▒▒▒▒▒
      ▓▓▓▓▓▓
      ██████
      ╬╬╬╬╬╬
      ▄╚╩╗═╩═══╬╦╩╦╬
      ♂♀▀▀▀▀██▄▄
      ◄►◄►◄►◄►◄►◄►
      ☺ ⌂ ◙ ┌┴│├┤☼

      Omituista.

      • dansku-29

        ei olekaan, että ei mahda mitää :DD


      • Kuunkulkija-
        dansku-29 kirjoitti:

        ei olekaan, että ei mahda mitää :DD

        Katso vastaus tuolle Noitikselle, niitä on vanhoja koodeja kauheesti... mulla kyllä oli kymmenen vuotta sitten näppis missä oli kaikki merkit näppiksellä että en suoraan valehdellut!


      • Uppis
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        Katso vastaus tuolle Noitikselle, niitä on vanhoja koodeja kauheesti... mulla kyllä oli kymmenen vuotta sitten näppis missä oli kaikki merkit näppiksellä että en suoraan valehdellut!

        ...Uppis evk ei ole oikea Uppis, vaan häirikkö. Viestitin tuonne jo ylemmäs asiasta.


      • joku ewklöä
        Uppis kirjoitti:

        ...Uppis evk ei ole oikea Uppis, vaan häirikkö. Viestitin tuonne jo ylemmäs asiasta.

        nauraa sinulle!


      • sivullinen äewköels
        joku ewklöä kirjoitti:

        nauraa sinulle!

        Eihän tuossa ole mitään mikä tekee siitä häirikön.Jäikö lääkkeet ottamatta aamulla!


      • Uppis
        sivullinen äewköels kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään mikä tekee siitä häirikön.Jäikö lääkkeet ottamatta aamulla!

        ...kun se olisikin vaan tuossa ainoastaan, olisikin eri asia, mutta tätä on jatkunut jo aivan tarpeeksi pitkään. Naura sinä vaan itsellesi.


      • Normaali ihminen
        joku ewklöä kirjoitti:

        nauraa sinulle!

        Ei normaali-ihmiset Uppista naura, puhu vaan ihan omasta puolestas.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe