HannuEinari oot mänt?Mieku jo kerkisin konttorin tyttölöil sannoo,et miul taitaa olla nyt semmonen salarakas.Mite mie nyt kehtaa sannoo,jot taas meni bänks.ja nii äkkii.Kuule goldie siuta miust on iha kiva lukkee,onnks siul jo salarakas?Ja onnks muil? hyvä pivä tulos,kuha immeiset ei sitä nyt mänis pillaamaa.Kivat teil.
mihisie
48
1566
Vastaukset
- HannuEinari
Aurinkohuomenta siul ursula ja kaikil muillekkii. Vai oot sie jo kerint semmosii haastammaan konttorin tyttölöil. No vähä äkkiihä tää tul, mut voijaaha myö olla
semmosii ystävärakkait, ettei iha puristelemmaa viel käytäs ko ollaa molemmat
viel nii uusii tääl palstal ja ujottaaki vielä.- ursula
mie oon istunt tässä tuntikaupal ja oottant,et joku vastais.sanoinkin konttorin tyttölöil,et hyvi vähä näkkyy olevan 50 immeisii,täälkii iha muutama.ja hyö höpisöö elakeläispommiloist.Eipä oo hättää.Taianki Heinäluomal kirjottaa,tiiätsie sen osotteen.Kiva ,ku tulit,ei tartte konttorin tyttölöil hätävalleita alakaa keksimää.
- Ursula
ursula kirjoitti:
mie oon istunt tässä tuntikaupal ja oottant,et joku vastais.sanoinkin konttorin tyttölöil,et hyvi vähä näkkyy olevan 50 immeisii,täälkii iha muutama.ja hyö höpisöö elakeläispommiloist.Eipä oo hättää.Taianki Heinäluomal kirjottaa,tiiätsie sen osotteen.Kiva ,ku tulit,ei tartte konttorin tyttölöil hätävalleita alakaa keksimää.
sai stadilainenkin pitkästä aikaa nauraa.
Ei vaan, kun puhut konttorin tyttölöist kai
tarkoitat duunikavereitas? Meinaan, ettet nyt mitään ihme "konttorii" pidä pystyssä ja me hölmöt kuljetaa ku pässit narussa.
Hauskaa sunnuntaipäivää joka tapauksessa! - HannuEinari
ursula kirjoitti:
Ai sie olitkii vastannu, miulla kävi vanhaaikasest ko oon yli menny tästä alotuksesta ja selain ei oo näyttäny kun 2 viestii,olis pitäny avata. Siellon nyt ulkona niin hieno ilma, sentakii vissiin niin vähä porukkaa. Mie kun oon viikot menossa, niin miun loma on sitä, kun ei tarvii lähtee mihinkään, saap olla kotona. Politiikkoloil on varmaanki jokkaisel omat nettisivut, kirjota vaan googlen hakukoneelle nimi niin eiköhä sielt jottai löyvy:)
- ursula
Ursula kirjoitti:
sai stadilainenkin pitkästä aikaa nauraa.
Ei vaan, kun puhut konttorin tyttölöist kai
tarkoitat duunikavereitas? Meinaan, ettet nyt mitään ihme "konttorii" pidä pystyssä ja me hölmöt kuljetaa ku pässit narussa.
Hauskaa sunnuntaipäivää joka tapauksessa!Mite mukava,ku siustakii kuuloo.oosie ihan rauhas,oi oo konttorii,vai meinaatkos niinku sitä entistä tyttöö,joka piti aitan vintillä haarakonttorii?Eioo konttorii,eikä muute pääse haaroillakaa kehumaa.Ursula ellää vaa iha ommaa elämääsä,ei jujuta kettää,ei ees ossaa.Kuule mitesie jaksat siel hasas ellää.Mie käin kerran ,ja vasyin päiväs(no se oli kyl aika kaua sit,sillo miul oli suurin nähtävyys liikennevalot .tuuthasie vastakii
- ursula
HannuEinari kirjoitti:
Ai sie olitkii vastannu, miulla kävi vanhaaikasest ko oon yli menny tästä alotuksesta ja selain ei oo näyttäny kun 2 viestii,olis pitäny avata. Siellon nyt ulkona niin hieno ilma, sentakii vissiin niin vähä porukkaa. Mie kun oon viikot menossa, niin miun loma on sitä, kun ei tarvii lähtee mihinkään, saap olla kotona. Politiikkoloil on varmaanki jokkaisel omat nettisivut, kirjota vaan googlen hakukoneelle nimi niin eiköhä sielt jottai löyvy:)
Mie kuule jo säikähi et siekii otit pitkät.Miu entinen salarakas oli Arvi Lind,silmie aina sanoi iltaa(koitin onko miul ääntä)ja oikeen rohkeeksku kävin sanoin jopa näkemii.Mie käin meren hautajaisis,kaunis tilaisuus,olitsie?No kuule,tiäsie Toni NIemisen osotteen,seku aina sannoo,et hyppy suuntautuu etteepäi,ni mie hauisin tietää mihi muuallepäin siltä suoralta lavulta voi mennä.Kuule otatsie konnee mukkaa,ku lähet reissuu,ehä mie viikkoo jaksa oottaa.Meetsie kauskii?
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Mie kuule jo säikähi et siekii otit pitkät.Miu entinen salarakas oli Arvi Lind,silmie aina sanoi iltaa(koitin onko miul ääntä)ja oikeen rohkeeksku kävin sanoin jopa näkemii.Mie käin meren hautajaisis,kaunis tilaisuus,olitsie?No kuule,tiäsie Toni NIemisen osotteen,seku aina sannoo,et hyppy suuntautuu etteepäi,ni mie hauisin tietää mihi muuallepäin siltä suoralta lavulta voi mennä.Kuule otatsie konnee mukkaa,ku lähet reissuu,ehä mie viikkoo jaksa oottaa.Meetsie kauskii?
ko oot noin kuulussiin kans salarakkaana ollu.
Mie vaan tavan tallaaja oon,telkusta oon kyllä nähny Arvi Lindin.Siint reissaamisest piti sanoo
enhä mie muutako päiväl saap männä pää kolmanten
jalkana. Siint politikoil soittamisest tai jos sähköpostii lähetät,elä virka mittää pommiloist
ne muuten pannaa siut ja voi asiat mutkistuu. - jahata
ursula kirjoitti:
Mut jos se nii tärkiää on, ni nappaa nyt se Vanhane, eiks sil oo haku pääl.
Kuuklel etsit ja eiköhä sivu löyvvy. - juttuni
ursula kirjoitti:
Mite mukava,ku siustakii kuuloo.oosie ihan rauhas,oi oo konttorii,vai meinaatkos niinku sitä entistä tyttöö,joka piti aitan vintillä haarakonttorii?Eioo konttorii,eikä muute pääse haaroillakaa kehumaa.Ursula ellää vaa iha ommaa elämääsä,ei jujuta kettää,ei ees ossaa.Kuule mitesie jaksat siel hasas ellää.Mie käin kerran ,ja vasyin päiväs(no se oli kyl aika kaua sit,sillo miul oli suurin nähtävyys liikennevalot .tuuthasie vastakii
ytimen. Siis päällimmäinen pelkohan mulla oli toi, että tuut tänne jotain haarakonttoreita perustaan. Ihan tunkuu jo muutenkin joka kulmassa.
Kiitos kysymästä, aika hyvin mä täällä jaksan olla, syntynytkin. Ja kyllä mäkin yhdessä päivässä väsyn, varsinkin Stockan hulluilla päivillä. Ootsä muuten sitte ollenkaan hiffannu meidän uusia liikennevaloja, ne vihreet vilkkuu sillai jännästi, että hopi hopi akka, äkkii ny.
Siinä sulle ois vipinää, sano. - ursula
HannuEinari kirjoitti:
Mie vaan tavan tallaaja oon,telkusta oon kyllä nähny Arvi Lindin.Siint reissaamisest piti sanoo
jalkana. Siint politikoil soittamisest tai jos sähköpostii lähetät,elä virka mittää pommiloist
ne muuten pannaa siut ja voi asiat mutkistuu.miekii sen arvin vaa tunnen.Hää ol ainakii uskollinen,melkei joka ilta tul.Kyl on kaunis päivä,iha ois pilkil männä,no ei miul kyl oo pilkkii ja eipä oo lähellä järveekää,oli hyvä,et en mänt.Kuule mie paan tähä siul kevennyksen.mie vähä surffailin ja käin jossai sivul,en tiiä mite,älä kysy.mieku oon semmonen tekniikan ihmelaps,et saan kahvinkeittimenki pois tolaltaa suuremmi yrittämätä,ni en takas ossais.no siel oli yks viesti(kaitmie sen voin sen tähä panna,ettei vaa tulis mittää tekijäoikeusriitoloi)No joku oli saanu veljesä vaimolt viestin:"lehes luk,jotta vanhoista haaskoista on löytyny lintulunssaa,älä hättäile mie oon kunnos" heips
- ursula
jahata kirjoitti:
Mut jos se nii tärkiää on, ni nappaa nyt se Vanhane, eiks sil oo haku pääl.
Kuuklel etsit ja eiköhä sivu löyvvy.Vanhasta,eikös hää oo jo helisemäs entisiinki kans.Vaik oisha se hienoo,ku lööpit kirkus,et Vanhasel on salarakas,muuan ursula
- ursula
juttuni kirjoitti:
ytimen. Siis päällimmäinen pelkohan mulla oli toi, että tuut tänne jotain haarakonttoreita perustaan. Ihan tunkuu jo muutenkin joka kulmassa.
Kiitos kysymästä, aika hyvin mä täällä jaksan olla, syntynytkin. Ja kyllä mäkin yhdessä päivässä väsyn, varsinkin Stockan hulluilla päivillä. Ootsä muuten sitte ollenkaan hiffannu meidän uusia liikennevaloja, ne vihreet vilkkuu sillai jännästi, että hopi hopi akka, äkkii ny.
Siinä sulle ois vipinää, sano.jättää vällii,meilku on jo iha ommiiki liikennevalloi.Mut varmaan mie seisosi jossai kavunkulumas ja suu auki kattosi,hymmyileekö siel kukkaa,sen muistan,ko käin,et kaikki ol nii vihase näkösii.No voiha se olla miuki syy,jos mie törötin hei tiellää.
- on?
ursula kirjoitti:
jättää vällii,meilku on jo iha ommiiki liikennevalloi.Mut varmaan mie seisosi jossai kavunkulumas ja suu auki kattosi,hymmyileekö siel kukkaa,sen muistan,ko käin,et kaikki ol nii vihase näkösii.No voiha se olla miuki syy,jos mie törötin hei tiellää.
Mist päi sie oot?
Myö ei siietä sitä, et joku on tiäl.
Äläkä siä piä suuta auki, siihe voip lentää vaik pulu. Niil on nyt tääl tiukat paikat ko kaik on nii pelossaa. Vissii se osittai sit johtuu siit pelost se totisuus. Ei tääl uskalleta sannoo ees naapuril hyvvää päivää. - ursula
on? kirjoitti:
Mist päi sie oot?
Äläkä siä piä suuta auki, siihe voip lentää vaik pulu. Niil on nyt tääl tiukat paikat ko kaik on nii pelossaa. Vissii se osittai sit johtuu siit pelost se totisuus. Ei tääl uskalleta sannoo ees naapuril hyvvää päivää.siult kysyin,kui sie jaksat.Alkaaha tuo männä vähä sammaa mallii näilkii kulmil,mut mie en välitä,tarjoon hyvätpäivät mennentullen,jos ei kelle kelpaa oma on häppeesä.Miu paratiisi on tääl meilpäin.Sitä en vielä oo päättänt mistä ursula on kotosi,hääku on semmosta liikkuvaista sorttii.Kuule et hyvvää muurarii tiiä?
- tietäs
ursula kirjoitti:
siult kysyin,kui sie jaksat.Alkaaha tuo männä vähä sammaa mallii näilkii kulmil,mut mie en välitä,tarjoon hyvätpäivät mennentullen,jos ei kelle kelpaa oma on häppeesä.Miu paratiisi on tääl meilpäin.Sitä en vielä oo päättänt mistä ursula on kotosi,hääku on semmosta liikkuvaista sorttii.Kuule et hyvvää muurarii tiiä?
Tiiän kyllä, mut se on jo eläkkeel ja on monet vaivat, ei siitä oo ennää muuraamaa. Mut jos joku tään lukkee, ni ilmotelkaa ursula nikil.
- ursula
tietäs kirjoitti:
Tiiän kyllä, mut se on jo eläkkeel ja on monet vaivat, ei siitä oo ennää muuraamaa. Mut jos joku tään lukkee, ni ilmotelkaa ursula nikil.
ei tää oo nii häävi tää kysyjäkkää
- ursula
HannuEinari kirjoitti:
ne muuten pannaa siut ja voi asiat mutkistuu.Huoment,Kuule mie yriti männä sinne Heinäluoma juttusil,mut hyö ei ottant miuta vastaa.Joku atjutantti tul siihe ovel ja jotta heil on nyt tärkeempi juttu menos,ku eläkeläisii assiit.Joku viestiriisi se ol heilkii,vaik ei se miust riisiltä näyttänt,hääkiikö naureskel.Siitähä mie pääsinki semmosee,et ku mie oon miettint iteksee,et mite ne kännykkäviestit oikei kulukoo.Ilmassa vissii,ku ei oo johtoloi.sitä tiiä mitä pää läpi mennöö.Mie aatteli just,et onkoha SE viesti männy miukii pää läpi,ku on ollu nii levoto olo.Mie sano konttori tyttölöilkii,et mikähä nyt on,ku olo on teinitytöl.Kuule mie kiitän sinnuu vielä,ku sie olit alus nii mukava,et miuta neuvoit,ootsie huomant,että miekii vielä jottai opin,Voivoi muistatsie niitä hyvvii aikoja,millo kaik mitä ratiosta kuuli ja paperista luk,ol totta? Mie siul sanon kuule,et usko sie vaa vielä mitä ratiost kuulet!Ja sit vielä ps.elä hyvä mies mää pää kolomanten jalkan,sil kiireel sie et kerkii minnekkää,ala kävellä ainaki mutkat.Usko minnuu nimimerkki kokemusta on.
- ursula
on? kirjoitti:
Mist päi sie oot?
Äläkä siä piä suuta auki, siihe voip lentää vaik pulu. Niil on nyt tääl tiukat paikat ko kaik on nii pelossaa. Vissii se osittai sit johtuu siit pelost se totisuus. Ei tääl uskalleta sannoo ees naapuril hyvvää päivää.Kuule,mie oli vähä tyly,ku sie paratiisii kyselit,on miul sellane.Reilu kymmene kilometrii täst on matkaa.siel on semmone harmaa mökki lammerannal.Miul on lammes semmone ropeli,et pyssyy sulana,sorsiiku on,nyt mie oottelen millo tulloo joutsenet.niitä on muutama valkone ja yks musta.Niiku elämäskii pittää olla.Josse koko ajan iha hyväst menis ossaisko sitä kiitelläkkää,mut välistku on vähä harmii,ni sit sitä ossaa paremmi ilota pienistkii.Taasmie mänin pois asista.No poika teki miul siihe rantaa sauna,viime kesänä siitä tul savusauna,ku haikara pesi piippuu,Saa nähä saanko tanä kevväänä potut maaha,ku miul on nyt tämä kone.pittääki pojal soittaa,et hää alkas sinne sähkölöi vetämääNo siel on kuule paljon kukkii ja perhosii,siu pitäs joskus tulla kattomaa mut jos paat päähäs haaveellise kuva,ni joha sie siel oot.Silleehä miekii teen.
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Huoment,Kuule mie yriti männä sinne Heinäluoma juttusil,mut hyö ei ottant miuta vastaa.Joku atjutantti tul siihe ovel ja jotta heil on nyt tärkeempi juttu menos,ku eläkeläisii assiit.Joku viestiriisi se ol heilkii,vaik ei se miust riisiltä näyttänt,hääkiikö naureskel.Siitähä mie pääsinki semmosee,et ku mie oon miettint iteksee,et mite ne kännykkäviestit oikei kulukoo.Ilmassa vissii,ku ei oo johtoloi.sitä tiiä mitä pää läpi mennöö.Mie aatteli just,et onkoha SE viesti männy miukii pää läpi,ku on ollu nii levoto olo.Mie sano konttori tyttölöilkii,et mikähä nyt on,ku olo on teinitytöl.Kuule mie kiitän sinnuu vielä,ku sie olit alus nii mukava,et miuta neuvoit,ootsie huomant,että miekii vielä jottai opin,Voivoi muistatsie niitä hyvvii aikoja,millo kaik mitä ratiosta kuuli ja paperista luk,ol totta? Mie siul sanon kuule,et usko sie vaa vielä mitä ratiost kuulet!Ja sit vielä ps.elä hyvä mies mää pää kolomanten jalkan,sil kiireel sie et kerkii minnekkää,ala kävellä ainaki mutkat.Usko minnuu nimimerkki kokemusta on.
No päivää siul,sie se oot kerinny jos mihi, eikähä se ihme jos niitä hymmyilytti siun käyntis sielä Heinäluoman toimistol ,ko ihmisellä jos on hyvä mieli ja mukavat jutut nii sehä tarttuu muihinkii. Kännyviestit ne on nyt minnuuki vaivannu,ko hyvvää miestä yrittävät takkoo maa rakkoo. Nii suivauttaa et on pitänt monellaki saitilla käyvä kertomas niil piruloil tottuus, vaan tähä nettii pitäs saaha viittomakiele ulottuvvuus, sit mie niil ketaleille tottuuven oikee kunnolla näyttäsin. Kylhä mie yritän jatkossakii olla siul mukava , enkä vaa aluks:) ) Siin sie sanot tottuuven ratiosta, miulkii se on auki koko¨päivän, ratio suomeehan mie kuuntelen paitsi pyhäaamun oon kääntänt 10 maissa novalle, siel on sillo mielenkiintosii vierait haastateltavana. Oon mie katellu ylenkii saittii,mut tiijät sie onks hyö mite tarkkoi omie henkilötietoje päält? Kivat siul:))
- Ursula
HannuEinari kirjoitti:
No päivää siul,sie se oot kerinny jos mihi, eikähä se ihme jos niitä hymmyilytti siun käyntis sielä Heinäluoman toimistol ,ko ihmisellä jos on hyvä mieli ja mukavat jutut nii sehä tarttuu muihinkii. Kännyviestit ne on nyt minnuuki vaivannu,ko hyvvää miestä yrittävät takkoo maa rakkoo. Nii suivauttaa et on pitänt monellaki saitilla käyvä kertomas niil piruloil tottuus, vaan tähä nettii pitäs saaha viittomakiele ulottuvvuus, sit mie niil ketaleille tottuuven oikee kunnolla näyttäsin. Kylhä mie yritän jatkossakii olla siul mukava , enkä vaa aluks:) ) Siin sie sanot tottuuven ratiosta, miulkii se on auki koko¨päivän, ratio suomeehan mie kuuntelen paitsi pyhäaamun oon kääntänt 10 maissa novalle, siel on sillo mielenkiintosii vierait haastateltavana. Oon mie katellu ylenkii saittii,mut tiijät sie onks hyö mite tarkkoi omie henkilötietoje päält? Kivat siul:))
No sie tulit jo sielt työelämän palveluksest.Jus miekii tulin,mie käyti autoo lenkil.Luitsie tarkkaa miu viesti,seki et elä mää juoksujalkaa on kuule totta.Mie tiiän,miekii "juoksi",ja sit se pyssäys tul.No nytmie jo oon enemä pystys ku pitkällää,Mieku oon tullu siihe luuloo,et kaikel on tarkotuksens,niin miu pyssäyksel ol.Miehä käinkii hoitamaa poja lapsii,siin hyötyy kaik,ei tartte kunnan järjestää,ei tartte pojan kulettaa,eikä maksaa, ja kylmie täs meinaa senverra kehhuu,ette mie oo huonommasta päästä hoitajii ku tää tyttö on kyssees.Äkkii pittää sannoo,et hää käy kerhos ja hänel on kavereita,ettei kenenkää huoli pelätä,et tulloo mummoosaVoi minnuu,taasmie mänin pois asiasta,emmie jaksa pyyhkii poiskaa.Kuule se on ainaki totta,etten mie tiiä mistää ylen ,enkä muistkaa paikois mittää,mie voin kyssyy pojalt,koha hää tulloo.Kuule vielä mie semmosta,et mitä tuo D tarkottaa,vai onko sisäpiirtietoo?Mie voin joskus siul kertoo yhe D-jutun,jossie halluut kuulla.Heippa kaikil.
- HannuEinari
Ursula kirjoitti:
No sie tulit jo sielt työelämän palveluksest.Jus miekii tulin,mie käyti autoo lenkil.Luitsie tarkkaa miu viesti,seki et elä mää juoksujalkaa on kuule totta.Mie tiiän,miekii "juoksi",ja sit se pyssäys tul.No nytmie jo oon enemä pystys ku pitkällää,Mieku oon tullu siihe luuloo,et kaikel on tarkotuksens,niin miu pyssäyksel ol.Miehä käinkii hoitamaa poja lapsii,siin hyötyy kaik,ei tartte kunnan järjestää,ei tartte pojan kulettaa,eikä maksaa, ja kylmie täs meinaa senverra kehhuu,ette mie oo huonommasta päästä hoitajii ku tää tyttö on kyssees.Äkkii pittää sannoo,et hää käy kerhos ja hänel on kavereita,ettei kenenkää huoli pelätä,et tulloo mummoosaVoi minnuu,taasmie mänin pois asiasta,emmie jaksa pyyhkii poiskaa.Kuule se on ainaki totta,etten mie tiiä mistää ylen ,enkä muistkaa paikois mittää,mie voin kyssyy pojalt,koha hää tulloo.Kuule vielä mie semmosta,et mitä tuo D tarkottaa,vai onko sisäpiirtietoo?Mie voin joskus siul kertoo yhe D-jutun,jossie halluut kuulla.Heippa kaikil.
Siul tuo puhe luistaa nii vilakast jotta oikee
ossaa sannoo mihi täs mitäkii pitäs vastata.
Tuost D:stä mie otan kii, ko miust nää on välil
tarkottanu nauruu=D tai sit joskus ne puhhuu
Deekuilusta,oiskoon se juopottelluu,täst siun
pittää kysästä muilta. Kerro vaa D-juttu. Nyt se alkaa olemaanki unie aika,hyvät yöt siulkii:) - ursula
HannuEinari kirjoitti:
pittää kysästä muilta. Kerro vaa D-juttu. Nyt se alkaa olemaanki unie aika,hyvät yöt siulkii:)käyvääki nuri.mie kerro sit joskus.hyvää yötä
- ursula
HannuEinari kirjoitti:
pittää kysästä muilta. Kerro vaa D-juttu. Nyt se alkaa olemaanki unie aika,hyvät yöt siulkii:)Voi hyväihme,HannuEinar,vaikmie oonki sitä mieltä,et sille joka keksi nappulat,pitäs ostaa kukkii,ni ossaatsie sannoo mitä nappii mie oon mänt painamaa,ku goldiin kaik kirjeet on yö aikan hävint.ossaatsie sannoo?Mie meinasi siulle laittaa kevennykse päivää varte,mut nyt mie oo iha ällikäl ku mie tätä nyt aattelen.Vaik silloku ukko viel eli ja hää jottai kysy ja mie sanon et OOTA MIE AATTELEN ni hää sano et millä.No hyvvää päivää vaa Siulle
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Voi hyväihme,HannuEinar,vaikmie oonki sitä mieltä,et sille joka keksi nappulat,pitäs ostaa kukkii,ni ossaatsie sannoo mitä nappii mie oon mänt painamaa,ku goldiin kaik kirjeet on yö aikan hävint.ossaatsie sannoo?Mie meinasi siulle laittaa kevennykse päivää varte,mut nyt mie oo iha ällikäl ku mie tätä nyt aattelen.Vaik silloku ukko viel eli ja hää jottai kysy ja mie sanon et OOTA MIE AATTELEN ni hää sano et millä.No hyvvää päivää vaa Siulle
Iltapäivää Ursula, miust nää siun kirjotukset on jo sinällää mukavii päivän kevennyksii
sillee hyväs mieles. Niist nappuloist mie luulen et sie oot painant Delete nappii, mut
jos siun nappuloist lähtee goldiin viestit huitelemmaa nii nyt on joku tehny siul jottai
häverikkii. Siin on joku koplar yhistänt siun ja goldiin nappulat toisiisa, yritä kysästä
ylläpidolta sillee kauttarantain, jotteivät ota nokkiisa jos vaik heil ois mänt piuhat sotkuu. Mukavaa päivänjatkoo siullekkii :)) - ursula
HannuEinari kirjoitti:
Iltapäivää Ursula, miust nää siun kirjotukset on jo sinällää mukavii päivän kevennyksii
sillee hyväs mieles. Niist nappuloist mie luulen et sie oot painant Delete nappii, mut
jos siun nappuloist lähtee goldiin viestit huitelemmaa nii nyt on joku tehny siul jottai
häverikkii. Siin on joku koplar yhistänt siun ja goldiin nappulat toisiisa, yritä kysästä
ylläpidolta sillee kauttarantain, jotteivät ota nokkiisa jos vaik heil ois mänt piuhat sotkuu. Mukavaa päivänjatkoo siullekkii :))Kiitos Siul taas neuvoloist.Oliks siul taas juoksupäivä?Enmie kuule mihikää uskalla ottaa yhteyttä,ku miust tuntuu,et mie oon poistant koko goldiin,vaik mie sormi nilleellä oon pyörittänt rullaa mie en oo löytänt häntä mistää.No leikki leikkin.Mie kerro nyt sen d-jutu,jos kerkeet kuuntelemmaa.No mie olin kerran tuol kylä konekaupas ja jäin seuraamaa,ku sinne tul Venäläine ostaja.Pikkuhiljaa myyjä alko punottammaa,ku kylypymiehe takapuoli.Lopulta hää jätti sen turisti yksi,no mie kysy,et mikä tul,hää sano,et esittelipä hää mitä vaa konetta ja oli ollu mielestää iha asiallineki vielä,se turisti sano häntä vaa dorkaks ,koko ajan vaa doorka,doorka.Nii siinä voip vällee käyvä,ku ei oo yhteistä kieltä.Hää ei tienny et dorka on venäjää ja tarkottaa kallis.Kuule joko teilpäi on näkyny pajunkissoi,meil ei vielä kunnol oo,pitäs tytö kans virpomavitsoi käyvä kohta tekemää.Voi hyvi
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Kiitos Siul taas neuvoloist.Oliks siul taas juoksupäivä?Enmie kuule mihikää uskalla ottaa yhteyttä,ku miust tuntuu,et mie oon poistant koko goldiin,vaik mie sormi nilleellä oon pyörittänt rullaa mie en oo löytänt häntä mistää.No leikki leikkin.Mie kerro nyt sen d-jutu,jos kerkeet kuuntelemmaa.No mie olin kerran tuol kylä konekaupas ja jäin seuraamaa,ku sinne tul Venäläine ostaja.Pikkuhiljaa myyjä alko punottammaa,ku kylypymiehe takapuoli.Lopulta hää jätti sen turisti yksi,no mie kysy,et mikä tul,hää sano,et esittelipä hää mitä vaa konetta ja oli ollu mielestää iha asiallineki vielä,se turisti sano häntä vaa dorkaks ,koko ajan vaa doorka,doorka.Nii siinä voip vällee käyvä,ku ei oo yhteistä kieltä.Hää ei tienny et dorka on venäjää ja tarkottaa kallis.Kuule joko teilpäi on näkyny pajunkissoi,meil ei vielä kunnol oo,pitäs tytö kans virpomavitsoi käyvä kohta tekemää.Voi hyvi
Kerkiihä mie ain hyvii juttuloi kuuntelemmaa, niiko tuo siun doorka juttuiskii ol, semmost sitä voi sattuu jos kielet sotkeentuu:D ja kiitos itelleis ko kerroit goldiin tappauksen miul, hää varmaa pääs nikkilöihe pilve pääl meitä muit kahtelemmaa. Miul ol sauna lämpösen tänä iltan siks en oo oikee kerent räppäämää mut otetaa vahinko takas sit joku toine kerta. Nyt jo silmii vettää nii kii jot mie käyn pötköllee, hyvät
yöt siullekkii:) - ursula
HannuEinari kirjoitti:
Kerkiihä mie ain hyvii juttuloi kuuntelemmaa, niiko tuo siun doorka juttuiskii ol, semmost sitä voi sattuu jos kielet sotkeentuu:D ja kiitos itelleis ko kerroit goldiin tappauksen miul, hää varmaa pääs nikkilöihe pilve pääl meitä muit kahtelemmaa. Miul ol sauna lämpösen tänä iltan siks en oo oikee kerent räppäämää mut otetaa vahinko takas sit joku toine kerta. Nyt jo silmii vettää nii kii jot mie käyn pötköllee, hyvät
yöt siullekkii:)Taasha myö saatii uus päivä.Kuule Goldiiki on tult takas,kyl ol miul helpotus.Tiiätsie,mite miust onkii tämä kirjottelu mukavaa,mie sano konttori tyttölöilkii,ette mie jouva,hyö ku pyysiit miuta ulos,ku miu pittää hoitaa kirjeevaihtoo.Miul tuli heti mielee,et mie oon ku se kartano rouva,jonka ainoo työ päivän mittaa ol komentaa piikoi ja hoitaa kirjeevaihtoo,siin hää istu sulkakynnääsä kans rokokoo.vai mikälie piiermaeir se pöytä olikaa ees ja mietti mite kirjottas naapurikartano rouval nii,ettei selviis et kartano on menos konkurssii.Sie olit saunas,mie joskus kerro siul jutu lauteist ja katiskast,jos sie jaksat kuulla.Tavataa taas
- ursula
ursula kirjoitti:
Taasha myö saatii uus päivä.Kuule Goldiiki on tult takas,kyl ol miul helpotus.Tiiätsie,mite miust onkii tämä kirjottelu mukavaa,mie sano konttori tyttölöilkii,ette mie jouva,hyö ku pyysiit miuta ulos,ku miu pittää hoitaa kirjeevaihtoo.Miul tuli heti mielee,et mie oon ku se kartano rouva,jonka ainoo työ päivän mittaa ol komentaa piikoi ja hoitaa kirjeevaihtoo,siin hää istu sulkakynnääsä kans rokokoo.vai mikälie piiermaeir se pöytä olikaa ees ja mietti mite kirjottas naapurikartano rouval nii,ettei selviis et kartano on menos konkurssii.Sie olit saunas,mie joskus kerro siul jutu lauteist ja katiskast,jos sie jaksat kuulla.Tavataa taas
ps.Ossatsie sannoo mitä mie nyt teen,ku myö puotaa kohta kartalt,Vai löyvät sie miu kirjeet,vaik hyö mämmöö toisel sivul?Sitä mie vaa ettetsie tuu siihe luuloo,ette mie oo vastant Heips
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
ps.Ossatsie sannoo mitä mie nyt teen,ku myö puotaa kohta kartalt,Vai löyvät sie miu kirjeet,vaik hyö mämmöö toisel sivul?Sitä mie vaa ettetsie tuu siihe luuloo,ette mie oo vastant Heips
Terve siulkii, se ol hyvä hyvä kun löyty goldikii, se on kyl miust sama onkoon istumena rokokoo vai saunajakkara jos konkurssi kelle tulloo, kalusto mennee aina. Mut mitä mie nyt särkemää siun tuntemuksii kirjotushetkestäis, kauniin kuvan piirsit. Kylhä mie tään sivun löyvän ja törmäilläähä myö tuol julkisivunki puolel jottei senpuolee tarvihe siun huolta kantaa. Pietää vaa semmost matalampaa rofiilii, tiiätsie ko mie näin tään siun juttu alotuksen, miulla meinas het huussireissut tuplaantuu nii säikähin, ett sinnuu ne ei ujot nakkele ol nii reipas alotus noin hyvässä mielessä sanon.
Sitähä mie viel jot kirjottele silloku kerkeet, ettei siun tarvii ulkon käyntii jättää tään takkii, pittää sitä raittiist ilmastkii käyvä nauttimas, mie ymmärrän hyvin jos kerkeet harvemminki kirjottammaan. - ursula
HannuEinari kirjoitti:
Terve siulkii, se ol hyvä hyvä kun löyty goldikii, se on kyl miust sama onkoon istumena rokokoo vai saunajakkara jos konkurssi kelle tulloo, kalusto mennee aina. Mut mitä mie nyt särkemää siun tuntemuksii kirjotushetkestäis, kauniin kuvan piirsit. Kylhä mie tään sivun löyvän ja törmäilläähä myö tuol julkisivunki puolel jottei senpuolee tarvihe siun huolta kantaa. Pietää vaa semmost matalampaa rofiilii, tiiätsie ko mie näin tään siun juttu alotuksen, miulla meinas het huussireissut tuplaantuu nii säikähin, ett sinnuu ne ei ujot nakkele ol nii reipas alotus noin hyvässä mielessä sanon.
Sitähä mie viel jot kirjottele silloku kerkeet, ettei siun tarvii ulkon käyntii jättää tään takkii, pittää sitä raittiist ilmastkii käyvä nauttimas, mie ymmärrän hyvin jos kerkeet harvemminki kirjottammaan.Pittaas panna selkäkeikkanaurut,Voi Siu kanssais.Saanksmie panna muistiini tuon "huussireissut tuplaantuu"Mie voin survasta sen sopivas välis konttori tyttölöilTääl on nii mukava katella,mitä ihmisil on mielessää.Kuka minkäki roolin aina itellee ottaa.Äkkii sitä oppii lukemaa rivvii välilöist ja siitähä sitä näkköö onks hää tosissaa,vai rooliiko taas vettää,no mitä mie höpäjä,kylhä siekii oot hoksant.Kuule nyt mie koita männä etusivu puole,mie kerro siul joskus mihi mie oon tään hiirein kans joutun,voi hyväihme sentää.heips
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Pittaas panna selkäkeikkanaurut,Voi Siu kanssais.Saanksmie panna muistiini tuon "huussireissut tuplaantuu"Mie voin survasta sen sopivas välis konttori tyttölöilTääl on nii mukava katella,mitä ihmisil on mielessää.Kuka minkäki roolin aina itellee ottaa.Äkkii sitä oppii lukemaa rivvii välilöist ja siitähä sitä näkköö onks hää tosissaa,vai rooliiko taas vettää,no mitä mie höpäjä,kylhä siekii oot hoksant.Kuule nyt mie koita männä etusivu puole,mie kerro siul joskus mihi mie oon tään hiirein kans joutun,voi hyväihme sentää.heips
Kyl sie saat panna muistii vaik kaik mitä mie oon sutkauttanu, ko mie en ite ies ennee muista välttämäti mittää ennää seuraavan päivän omist sanomisistain. Joo kylhä tää jollai viisii alkaa hahmottummaa Ja yritettää pittää hauskaa jatkossakkii, heipat siul.
- kun kirjoitit
ursula kirjoitti:
Kuule,mie oli vähä tyly,ku sie paratiisii kyselit,on miul sellane.Reilu kymmene kilometrii täst on matkaa.siel on semmone harmaa mökki lammerannal.Miul on lammes semmone ropeli,et pyssyy sulana,sorsiiku on,nyt mie oottelen millo tulloo joutsenet.niitä on muutama valkone ja yks musta.Niiku elämäskii pittää olla.Josse koko ajan iha hyväst menis ossaisko sitä kiitelläkkää,mut välistku on vähä harmii,ni sit sitä ossaa paremmi ilota pienistkii.Taasmie mänin pois asista.No poika teki miul siihe rantaa sauna,viime kesänä siitä tul savusauna,ku haikara pesi piippuu,Saa nähä saanko tanä kevväänä potut maaha,ku miul on nyt tämä kone.pittääki pojal soittaa,et hää alkas sinne sähkölöi vetämääNo siel on kuule paljon kukkii ja perhosii,siu pitäs joskus tulla kattomaa mut jos paat päähäs haaveellise kuva,ni joha sie siel oot.Silleehä miekii teen.
en tiedä oliko mulle osoitettu. Vastataan silti. Siis mä kirjottelin tänne jotain pari päivää sitte. Tosiaan kuulostaa kivalta toi sun mestas siellä luonnon keskellä. Onks oikeesti olemassa mustia joutsenia vai onks toi joku vedätys? Jos on, muhun uppos.
No joo, on niitä mustia aikoja välillä, totta, ja varmaan ne on jotenkin tarpeellisiakin, ettei nyt liian hyväks luulis tätä menoo.
Äläkä sille pojalles mitään käskyjä anna, sähköt, pöh. Nauti niistä perhosista sun muista, ettei "kone" pilaa sitäkin idylliä. Tuun kattoo sitte joskus... - ursula
kun kirjoitit kirjoitti:
en tiedä oliko mulle osoitettu. Vastataan silti. Siis mä kirjottelin tänne jotain pari päivää sitte. Tosiaan kuulostaa kivalta toi sun mestas siellä luonnon keskellä. Onks oikeesti olemassa mustia joutsenia vai onks toi joku vedätys? Jos on, muhun uppos.
No joo, on niitä mustia aikoja välillä, totta, ja varmaan ne on jotenkin tarpeellisiakin, ettei nyt liian hyväks luulis tätä menoo.
Äläkä sille pojalles mitään käskyjä anna, sähköt, pöh. Nauti niistä perhosista sun muista, ettei "kone" pilaa sitäkin idylliä. Tuun kattoo sitte joskus...Siustkii kuulla.Kuule on niitä mustiiki joutsenii,mie aattele sillee,et kyl niitä kuuluu olla,iha niiku niitä mustii raitoi siin Ragni Malmsteeni mattolaulus,jos mustii raitoi ei ois ni ne kirkkaatkaa ei nii kirkkaita ois.Muistat Sie ne sanat,miulku on pää nii täys kaikelaisii ajatuksii,ni en muista,mut laulu sanoma kyl.No kuule mitäSiul kuuluu?Mieko käin tuol kylil vähä konttori tyttölöi kans,ni on ajatukset viel siel,hyöku tiesiit nii mehevii juorui,ehä mie tietekää ois niitä halunt kuulla,mut mihi sie korvais paat.Kuule Sie oot poja kans samoil linjoil,ei hää luvant sähköi vettää.Hää sano,et voi siuta äiti,hääku tietää,et mie huraha vähävällii millo mihiki harrastuksee ja ei ne ylleesä kaua kestä,ni hää uskoo et mie kohta unoha täänkii konnee.Voi hyväihme taas minnuu,näi pitkäst taas mie haasto,liekö tult mittää järkee,ja mieku meinasi Siul panna kevennyksekii,mut pittää jättää toisillekkii tätä "paperii"et hyökii mahtuut kirjottammaa.Piä Sie issestäis hyvvää huolta
- muistan
ursula kirjoitti:
Siustkii kuulla.Kuule on niitä mustiiki joutsenii,mie aattele sillee,et kyl niitä kuuluu olla,iha niiku niitä mustii raitoi siin Ragni Malmsteeni mattolaulus,jos mustii raitoi ei ois ni ne kirkkaatkaa ei nii kirkkaita ois.Muistat Sie ne sanat,miulku on pää nii täys kaikelaisii ajatuksii,ni en muista,mut laulu sanoma kyl.No kuule mitäSiul kuuluu?Mieko käin tuol kylil vähä konttori tyttölöi kans,ni on ajatukset viel siel,hyöku tiesiit nii mehevii juorui,ehä mie tietekää ois niitä halunt kuulla,mut mihi sie korvais paat.Kuule Sie oot poja kans samoil linjoil,ei hää luvant sähköi vettää.Hää sano,et voi siuta äiti,hääku tietää,et mie huraha vähävällii millo mihiki harrastuksee ja ei ne ylleesä kaua kestä,ni hää uskoo et mie kohta unoha täänkii konnee.Voi hyväihme taas minnuu,näi pitkäst taas mie haasto,liekö tult mittää järkee,ja mieku meinasi Siul panna kevennyksekii,mut pittää jättää toisillekkii tätä "paperii"et hyökii mahtuut kirjottammaa.Piä Sie issestäis hyvvää huolta
Ragnin. Eiks tää koko kanava oo tarkotettu tällasille sen ikäsille, jotka muistaa esim. juuri Ragnin ja Riepumaton.
No mitäs, mulle kuuluu ihan hyvää, pojat oli eilen lapsineen kylässä ja noin.
Mulla on kyllä tota samaa vikaa, ett joutuu kuulemaan kaiken maailman juoruja duunissa, vaikkei millään haluis. Mutta tosiaan, minkäs teet.
Tottakai pidän itsestäni huolta, ainahan mä.
Mä oon vielä niin uus täs chattihommas, etten tiedä jäänksmä koukkuun vai en. Et sä ainakaan missään koukussa oo, kirjoittele vaan vastakin, moni varmaan ihan huvikseen lukee ja nauraa... - ursula
muistan kirjoitti:
Ragnin. Eiks tää koko kanava oo tarkotettu tällasille sen ikäsille, jotka muistaa esim. juuri Ragnin ja Riepumaton.
No mitäs, mulle kuuluu ihan hyvää, pojat oli eilen lapsineen kylässä ja noin.
Mulla on kyllä tota samaa vikaa, ett joutuu kuulemaan kaiken maailman juoruja duunissa, vaikkei millään haluis. Mutta tosiaan, minkäs teet.
Tottakai pidän itsestäni huolta, ainahan mä.
Mä oon vielä niin uus täs chattihommas, etten tiedä jäänksmä koukkuun vai en. Et sä ainakaan missään koukussa oo, kirjoittele vaan vastakin, moni varmaan ihan huvikseen lukee ja nauraa...Voi mite mukava,ku Sie miu Kirjee löysit.Alkaa mennä viime vuuen puolel taaksepäin tuo alotus,mut ei kai se haittaa.Uusha miekii ja sikshä tää onkii nyt jännää ko lannanajo ilma perälautaa ylämäes.Mie jo sano konttori tyttölöilkii,et kuha ei nii hurahtas,et pittäis suonikohjut tiukal koko päivää istuu ja tätä tuijottaa,et josko joku miul mitä ois vastant.Meil ko aikanaa tul töihi tietokone ja aluksha siin oli vaa talo sissäiset jutut,ni joha mie sain senkii sekasi,siks mie oon pant hanttii koko konnee hankkimist,ko poika sitä on ehottant,sitä tiiä,millo mie onn vastakkai vaik Puuttini kans,ko tääl rajaseuvul asun.Laukasen vielä kansainvälisii selkkauksii.Miul nii syväalast mukavast vihlas,ko mie näin et Sie oot vastant,kiitos siul siitä.Mie voin joskus kertoo,miks poika sannoo miuta tekniikaihmeeks.Naputtelemisii
- ursula
ursula kirjoitti:
Voi mite mukava,ku Sie miu Kirjee löysit.Alkaa mennä viime vuuen puolel taaksepäin tuo alotus,mut ei kai se haittaa.Uusha miekii ja sikshä tää onkii nyt jännää ko lannanajo ilma perälautaa ylämäes.Mie jo sano konttori tyttölöilkii,et kuha ei nii hurahtas,et pittäis suonikohjut tiukal koko päivää istuu ja tätä tuijottaa,et josko joku miul mitä ois vastant.Meil ko aikanaa tul töihi tietokone ja aluksha siin oli vaa talo sissäiset jutut,ni joha mie sain senkii sekasi,siks mie oon pant hanttii koko konnee hankkimist,ko poika sitä on ehottant,sitä tiiä,millo mie onn vastakkai vaik Puuttini kans,ko tääl rajaseuvul asun.Laukasen vielä kansainvälisii selkkauksii.Miul nii syväalast mukavast vihlas,ko mie näin et Sie oot vastant,kiitos siul siitä.Mie voin joskus kertoo,miks poika sannoo miuta tekniikaihmeeks.Naputtelemisii
ja koko Suome maaha.Miu piti laittaa tähä muutama sana,et Hesa mummi huomaa,et mie oon vastant.Voi hyväihme ku miul tuli hätä,et hää ei luule,et mie en vastaa.Miulku on opetettu,et se kuuluu siihe sivistyksee,no sille,joka tämän lukkoo,mie toivotan hauskaa päivää.
- konttorissa
konttorissa tehdään töitä
- ursula
ja hyvi tehhääki,ollaa vaa pantu assiit tärkeysjärjestyksee
mutta toistaiseksi en ole vielä löytänyt kyllin hyvää. Ajattelin ottaa sellaisen todellisen salarakkaan, joka ei itsekään tietäisi sellainen olevansa. Valinnanvaraa on siis rajattomaksi, mutten vielä ole keksinyt, kuka olisi ihan täydellinen siihen tarkoitukseen. Vähempään en halua tyytyä.
Olen maistellut jo joitain nimiä, joita voisin sitten heittää halutessani ilmaan erilaisissa tilanteissa: "Minun salarakkaani kertoi haastattelussaan, että..." tai "Salarakkaallani kuuluu olevan valmis ratkaisuehdotus ..." Voisi olla hauskaa katsella tosikoiden ilmeitä ennen kuin paljastaisin kuinka salaisesta salarakkaasta on kyse. ;)- ursula
Sitähä mie tarkotinkii.et jonkun voip ottaa,Sehä se jännää onkii,ku vastapuol ei tiiä,iha ku sillo kansakoulus enne sottii,ku opettajaa rakastu.Sitä vaa haaveiloo.Siese taijat olla mukava immeine,ku on nui hyvä tuo nimimerkkikii.Jaksatko olla nykymaalimas optimisti,miul kyl vettää välil alakulo puolel.Tehhää myö nyt kuitennii tästä päivästä hyvä.
ursula kirjoitti:
Sitähä mie tarkotinkii.et jonkun voip ottaa,Sehä se jännää onkii,ku vastapuol ei tiiä,iha ku sillo kansakoulus enne sottii,ku opettajaa rakastu.Sitä vaa haaveiloo.Siese taijat olla mukava immeine,ku on nui hyvä tuo nimimerkkikii.Jaksatko olla nykymaalimas optimisti,miul kyl vettää välil alakulo puolel.Tehhää myö nyt kuitennii tästä päivästä hyvä.
Tuskin olen monenkaan mielestä mukava, mutta onnellinen olen. Siitä kirjoitin enemmän "Oletko onnellinen" -aloitukseen.
Olen harjoitellut positiivista ajattelua omassa elämässäni 80-luvun puolivälista ja olen omasta mielestäni kehittynyt jo aika taitavaksi siinä. Joskus itsesuggestio toimii niin hyvin, ettei itsekään voi muuta kuin nauraa omille hullunkurisille ajatuksilleen. Kun asiat menee ihan päin p:tä, löytyy jostain näkökulmasta kuitenkin useimmiten jokin pieni ilahduttava positiivinen pilkahdus.
Taas on edessä uusi päivä, lupaan ehdotuksesti mukaisesti päättää, että tehdään siitä hyvä.
Aurinkoista päivää siis kaikille!
- Soot ..
Voi maailman kunnia, sanoo ursula, kun hames putos, eikä ollu pairas helemaa.
Äläkääs ny asuulko niitten ukkomiesten kans jottei tuu vahinkua!- ursula
No kuule,elä sie oo moksiskaa,sikshä se onkii salarakas,ettei kettää satutettais,kylhä siekii oot jottai mielessäs aatelt,tunnusta vaa.mut kenetsie nyt aattelisit sopivaks salarakkaaks itelleis,tai jos et itelleis,ni ehota muil.aletaa sit vertailemmaa.Hyvvää päivää siul(Kuule,lue tää ilkikurisel nuotil)
- ursula
Kuule,mie en nyt tiiä mihi kohtaa tää männöö,mut kylkai sie tämä löyvät.ei miul mittää nii ihmettä asiaa oo,kuha siul hyvät päivät toivotan.Ooha mie vähä surulline,ko mie onneto oon mänt Vapul jottai tekemää ja mieku en ällyy mitä.Mieku oon nyt nii innoissain tämän konnee kans,nii en oo vissii kerint aatella,sitäku joskus pittäis aatella,mitä sannoo,eikä sannoo mitä aattelooNo määhä sinne"juoksuratalleis"ja muista mutkis kävellä.
- HannuEinari
Iltapäivää siul, elä ota Vapun sanomisist turhaa ihtees, hänelkii on huonompii päivii niinko meil kaikil. Ite asiast mie en tiijä mittää, sitäkää vähhää mitä sie, ko en illalla niit ketjui nii tarkkaa lukent, et mie en ossaa mittää neuvoo antaa, mut jos sie kyselisit nätist mikä hänt jurppii, jos hää kertos. Siint mie oon sammaa mielt jottei siult sanat lopu ensimmäisen, mut miust se on vaa mukavaa ko joku pystyy vastailemmaan usseemmallakkiikoyhel sanal viesteihin. Heipat siul.
- ursula
Taasha muö tavattii.Niise vaa hurahti päivä iltaa taas yhe kerra.Mie käin vähä kirkol toimittelemas asioit.Mie käin nostamas tili tyhjäks pankis,ku konttori tytöt sano,et täl konneel voi tehä ottoi kene tililt vaa,no miu tilil ku käy jo vähä vällii se otto-nimine mies,ni mie aatteli turvata nää loput rahat ja tungi ne patja al,sielt ne ei hävvii,varsinkaa josmie makkaa pääl.Männää myökii nyt tuonne etusivul,miu pittää kattoo,mitämukavii juutui sieltä löytyy.
- ursula
ursula kirjoitti:
Taasha muö tavattii.Niise vaa hurahti päivä iltaa taas yhe kerra.Mie käin vähä kirkol toimittelemas asioit.Mie käin nostamas tili tyhjäks pankis,ku konttori tytöt sano,et täl konneel voi tehä ottoi kene tililt vaa,no miu tilil ku käy jo vähä vällii se otto-nimine mies,ni mie aatteli turvata nää loput rahat ja tungi ne patja al,sielt ne ei hävvii,varsinkaa josmie makkaa pääl.Männää myökii nyt tuonne etusivul,miu pittää kattoo,mitämukavii juutui sieltä löytyy.
Kuule,sehä miu piti viel siul virkkaa,ettei siu hyvämies tarvii miul vatata,jossie et taho.Ettei siuta käis semmone sapettammaa,et taas tuo akka on miu kimpus,paa vaik sillotällö,et kuitti,et mie tiiä siukii oleva kartal.Lämpimii terveisii siul.
- HannuEinari
ursula kirjoitti:
Kuule,sehä miu piti viel siul virkkaa,ettei siu hyvämies tarvii miul vatata,jossie et taho.Ettei siuta käis semmone sapettammaa,et taas tuo akka on miu kimpus,paa vaik sillotällö,et kuitti,et mie tiiä siukii oleva kartal.Lämpimii terveisii siul.
ok. kuitti lämpimäst kartal :)))
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6142283Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271126- 1091118
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki7968Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573