Työskennellä?
Killinmäki...
9
4732
Vastaukset
- ------_____------___--_--_-...
Hullua touhua.
- harvinaisen
TYPERÄ vastaus sinulta!
- _____-------______ ---___-----
harvinaisen kirjoitti:
TYPERÄ vastaus sinulta!
Miten niin? Perustele.
- tarkottavan "hullulla...
_____-------______ ---___----- kirjoitti:
Miten niin? Perustele.
Killinmäen asukkaita!? Jos näin ei ole ja vastauksesi ei millään tavalla liity asukkaisiin niin pyydän omaa vastaustani anteeksi!
- ....mutta.....
tarkottavan "hullulla... kirjoitti:
Killinmäen asukkaita!? Jos näin ei ole ja vastauksesi ei millään tavalla liity asukkaisiin niin pyydän omaa vastaustani anteeksi!
seura tekee kaltaisekseen...eikö niin sanota....
- Jlive8
....mutta..... kirjoitti:
seura tekee kaltaisekseen...eikö niin sanota....
menisi paikanpäälle tutustumaan. Tiedän, että voi sopia tapaamisen ja mennä tutustumaan kyseiseen paikkaan. Siellä työskentelee paljon kaikenikäisiä alle 18 vuotiaista eläkeikään ja jokaisella on varmasti oma mielipide asiasta osastoittain.
- Kannattaa kokeilla
Jlive8 kirjoitti:
menisi paikanpäälle tutustumaan. Tiedän, että voi sopia tapaamisen ja mennä tutustumaan kyseiseen paikkaan. Siellä työskentelee paljon kaikenikäisiä alle 18 vuotiaista eläkeikään ja jokaisella on varmasti oma mielipide asiasta osastoittain.
Niin, kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy.
Itse olen työskennellyt kyseisessä paikassa jo 5 vuotta. Mukavaa porukkaa niin asiakkaat kuin työntekijätkin. Kommenttina sinulle joka sanoit jotenkin niin että seura tekee kaltaisekseen, niin saattaahan siinä niinkin käydä jos et osaa olla ammatillinen.
Kannattaa ihmeessä mennä tutustumaan paikkaan ja osastojahan siellä on monia, joten jos yhden osaston meno ei miellytä, niin voi kokeilla toista. - ---
Kannattaa kokeilla kirjoitti:
Niin, kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy.
Itse olen työskennellyt kyseisessä paikassa jo 5 vuotta. Mukavaa porukkaa niin asiakkaat kuin työntekijätkin. Kommenttina sinulle joka sanoit jotenkin niin että seura tekee kaltaisekseen, niin saattaahan siinä niinkin käydä jos et osaa olla ammatillinen.
Kannattaa ihmeessä mennä tutustumaan paikkaan ja osastojahan siellä on monia, joten jos yhden osaston meno ei miellytä, niin voi kokeilla toista.Olen työskennellyt Killinmäessä Sampola A osastolla ja voin sanoa että työtoverit ja työilmapiiri ovat aivan uskomattomia, koskaan ei tarvinnut lähteä pahalla mielellä töistä, eikä kirota sitä aamua jolloin töihin täytyi lähteä.
Asukaat tuottavat omalta osaltaan vaativuutta työhön ja työskennellessä tulee olla tarkkaavainen, mutta he ovat ennenkaikkea täynnä hyvää mieltä ja elämäniloa.
Asukkaat ovat aitoja ja heidän kehittyessäännäkee työn palkitsevuuden.
Killinmäki 10
- Anonyymi00009
Killarissa on kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780