Työskennellä?
Killinmäki...
8
4666
Vastaukset
- ------_____------___--_--_-...
Hullua touhua.
- harvinaisen
TYPERÄ vastaus sinulta!
- _____-------______ ---___-----
harvinaisen kirjoitti:
TYPERÄ vastaus sinulta!
Miten niin? Perustele.
- tarkottavan "hullulla...
_____-------______ ---___----- kirjoitti:
Miten niin? Perustele.
Killinmäen asukkaita!? Jos näin ei ole ja vastauksesi ei millään tavalla liity asukkaisiin niin pyydän omaa vastaustani anteeksi!
- ....mutta.....
tarkottavan "hullulla... kirjoitti:
Killinmäen asukkaita!? Jos näin ei ole ja vastauksesi ei millään tavalla liity asukkaisiin niin pyydän omaa vastaustani anteeksi!
seura tekee kaltaisekseen...eikö niin sanota....
- Jlive8
....mutta..... kirjoitti:
seura tekee kaltaisekseen...eikö niin sanota....
menisi paikanpäälle tutustumaan. Tiedän, että voi sopia tapaamisen ja mennä tutustumaan kyseiseen paikkaan. Siellä työskentelee paljon kaikenikäisiä alle 18 vuotiaista eläkeikään ja jokaisella on varmasti oma mielipide asiasta osastoittain.
- Kannattaa kokeilla
Jlive8 kirjoitti:
menisi paikanpäälle tutustumaan. Tiedän, että voi sopia tapaamisen ja mennä tutustumaan kyseiseen paikkaan. Siellä työskentelee paljon kaikenikäisiä alle 18 vuotiaista eläkeikään ja jokaisella on varmasti oma mielipide asiasta osastoittain.
Niin, kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy.
Itse olen työskennellyt kyseisessä paikassa jo 5 vuotta. Mukavaa porukkaa niin asiakkaat kuin työntekijätkin. Kommenttina sinulle joka sanoit jotenkin niin että seura tekee kaltaisekseen, niin saattaahan siinä niinkin käydä jos et osaa olla ammatillinen.
Kannattaa ihmeessä mennä tutustumaan paikkaan ja osastojahan siellä on monia, joten jos yhden osaston meno ei miellytä, niin voi kokeilla toista. - ---
Kannattaa kokeilla kirjoitti:
Niin, kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy.
Itse olen työskennellyt kyseisessä paikassa jo 5 vuotta. Mukavaa porukkaa niin asiakkaat kuin työntekijätkin. Kommenttina sinulle joka sanoit jotenkin niin että seura tekee kaltaisekseen, niin saattaahan siinä niinkin käydä jos et osaa olla ammatillinen.
Kannattaa ihmeessä mennä tutustumaan paikkaan ja osastojahan siellä on monia, joten jos yhden osaston meno ei miellytä, niin voi kokeilla toista.Olen työskennellyt Killinmäessä Sampola A osastolla ja voin sanoa että työtoverit ja työilmapiiri ovat aivan uskomattomia, koskaan ei tarvinnut lähteä pahalla mielellä töistä, eikä kirota sitä aamua jolloin töihin täytyi lähteä.
Asukaat tuottavat omalta osaltaan vaativuutta työhön ja työskennellessä tulee olla tarkkaavainen, mutta he ovat ennenkaikkea täynnä hyvää mieltä ja elämäniloa.
Asukkaat ovat aitoja ja heidän kehittyessäännäkee työn palkitsevuuden.
Killinmäki 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046