Mikä kolmesta CSI sarjasta on paras?

CSI Fan

Omasta mielestä se on Miami.Aluksi en edes tykännyt Miamista mutta mitä enemmän sitä katsoin sitä enemmän siitä rupesin pitämään ja nykyään on tuo alkuperäinen CSI jo jääny niin paljon Miamin jalkoihin että ei edes enään tule seurattua sitä paljoakaan.CSI Miamin kaikki roolihahmotkin ovat parempia mitä alkuperäisen
sarjan jotenkin Horatio Canen tyyli vaan puree mun mielestä hyvin.Alkuperäisessä on vain yksi hyvä hahmo ja se on Gil Grissom mutta Horatio Cane vetää voiton.CSI NY:n hahmot ei iske ollenkaan eikä sarjakaan eli se on selkeästi huonoin noista CSI sarjoista.

33

4188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larula

      Olen samaa mieltä. Paras on ehdottomasti Miami. Hahmot on vaan jotenkin niin sympaattisia. Onneksi sen uudet jaksot alkaa taas. On ollut ihan ikävä.

      Joku siinä vaan kolahtaa

      • FPS

        Pidän alkuperäisestä C.S.I:stä, koska Grissom on ehdottomasti paras henkilöhahmo tässä sarjassa. Ei tuo Horation Miamiakaan häviä kun ehkä piirun verran siinä. Horatiolla ja Grissomilla on omat toiminta tavat, jotka on mielenkiintoisia ja erikoisia!?

        New York ei oo oikein vielä kolahtanut. olen katsonut monet elokuvat, joissa tämä NY:n pääjehu Gary sinise on näytellyt. Nämä ovat olleet kaikin puolin pahiksen rooleja ja oikein V-mäisen pahiksen rooleja, mutta eihän sitä tiedä vaikka Sinise onnistuu roolissaan. Mutta minua hän ei ole vielä vakuuttanut kuin myös koko New York-sarja.


      • Green Apple
        FPS kirjoitti:

        Pidän alkuperäisestä C.S.I:stä, koska Grissom on ehdottomasti paras henkilöhahmo tässä sarjassa. Ei tuo Horation Miamiakaan häviä kun ehkä piirun verran siinä. Horatiolla ja Grissomilla on omat toiminta tavat, jotka on mielenkiintoisia ja erikoisia!?

        New York ei oo oikein vielä kolahtanut. olen katsonut monet elokuvat, joissa tämä NY:n pääjehu Gary sinise on näytellyt. Nämä ovat olleet kaikin puolin pahiksen rooleja ja oikein V-mäisen pahiksen rooleja, mutta eihän sitä tiedä vaikka Sinise onnistuu roolissaan. Mutta minua hän ei ole vielä vakuuttanut kuin myös koko New York-sarja.

        Mun mielestä tavallinen c.s.i oli erittäin hyvä. miamia en ole nähnyt paljonkaan ja vielä kun se loppui jo niin en oikein tiiä sitä. NY on kait ihan hyvä. eka jakso oli vähän outo kun aivokuolleenahan ei voi edes räpäytellä silmiä.. mutta tavallisen c.s.i:n Nick ja sitten se kiharahiuksinen tumma mies olivat mun lemppareita. en muista sen toisen nimee vaan. ja varsinkin se päätösjakso oli ihana =)=)=)


      • Milkakuu
        Green Apple kirjoitti:

        Mun mielestä tavallinen c.s.i oli erittäin hyvä. miamia en ole nähnyt paljonkaan ja vielä kun se loppui jo niin en oikein tiiä sitä. NY on kait ihan hyvä. eka jakso oli vähän outo kun aivokuolleenahan ei voi edes räpäytellä silmiä.. mutta tavallisen c.s.i:n Nick ja sitten se kiharahiuksinen tumma mies olivat mun lemppareita. en muista sen toisen nimee vaan. ja varsinkin se päätösjakso oli ihana =)=)=)

        Katsoin myös CSI NY:n aloitusjakson.

        Nainen ei ollut aivokuollut, vaan hänet oli tavallaan saatu kehonsa sisään vangiksi. Ainoa mitkä toimivat olivat silmät.


    • jorppe

      Mutt Miami on paras, ja siinä nimenomaan roolihahmot on parempia !! Esim. Horatio on aivan mieletön hahmo kaikkine kuolemattomine lauseineen ja rayban-laseineen! Lisäksi David Caruso vetää roolin ihan sikahyvin! Ja myös blondi Emily Procterin rooli on loistava, häntä ja hänen kroppansa on myös ihana kattella :

      http://www.emilyprocter.com/gallery.php

    • pidän

      ehdottomasti eniten siitä alkuperäisestä.. grissom, warrick, catherine, sara, nick ja greg ynnä muut on parhaita.. mä en ite jotenki voi sietää sitä miamin horatiota.. se on jotenki nii ylimielinen ja sen puhetapa on ärsyttävä.. eikä se ikinä kato ketää se on vaa nokka pystyssä ja selin kaikkiin.. ny:stä ei vielä tiiä, mut en usko et se on ainakaa alkuperästä parempi..

      • larula

        Mun mielestä Horatio on just päinvastoin, katselee useammin alhaalta päin. Tarkoitan siis leuka alaspäin ja sieltä sitten. Ääh, ei tätä osaa selittää :)


      • minä
        larula kirjoitti:

        Mun mielestä Horatio on just päinvastoin, katselee useammin alhaalta päin. Tarkoitan siis leuka alaspäin ja sieltä sitten. Ääh, ei tätä osaa selittää :)

        Mä taas en piä yhtään siitä Miami versiosta, varsinkaan kun sillä pomolla on sellanne ääni, joka häirittee mua. Se on liian matala ja kuulostaa ihan kuin kolmekymppinen isäukko yrittäisi säikytellä tytärtään matkimalla hirviötä ennen nukkumaanmenoa... On kyllä typerä syy inhota jotain ohjelmaa, mutta mua se vaan ottaa niin pannuun.(:

        Vanhassa on kai niin paljon nostalgiaa mukana, sitä niin kauan katellut ihan alusta asti.(: Se uusikin vaikuttaa ihan mukavalta.


    • Amelie

      Eka se ensimmäinen C.S.I. on mun suosikkini! :)

    • ..snoopy..

      minusta paras niistä on miami :D ja huonoin on todellakin c.s.i NY se on niin huono ja jotenkin synkkä!

    • Kyllä se ehta ja aito CSI on ainoa oikea. NY:ta en ole vielä ehtinyt katsoa, pitää toki sekin vilkaista.
      Miamia katson vain jos töllöstä ei muuta tule. En voi sietää sitä Horatiota, enkä myöskään sitä blondia eukkoa; niiiiin teennäisiä. En sitten tiedä onko kyseessä huonosti kirjoitetut roolihahmot, vaiko eivätkö näyttelijät yksinkertaisesti osaa.
      Muutenkin pistää vähän karvat pystyyn tuo, että kun sarja menestyy, pitää ahneuksissa tehdä siitä pari puolivillaista kopiota, jotta saataisiin vieläkin lisää rahaa.
      Eihän tuo miami nyt ihan täysi kakka ole, mutta ei niin hyvä, että jaksaisin siihen tuhlata tunnin aikaa.

    • P.C.I

      ..missä kohtaa noissa sarjoissa paneudutaan eniten sarjan tekemiseen, eikä jonkun Horation SAMOIHIN manöveereihin.Eikä Horation blondi osaa ees näytellä..honottaa ja kaikki muutkin naisväki puetaan avoimiin kauka-aukkoihin.Kun ootte nähnyt 6. kauden jaksoja Grissomin porukasta tavasta tehdä tunteisiin vetoavia jaksoja.Miami ja N.Y. lentelevät tällä hetkellä pinnalla, kun Vegas-porukka sukeltelee paljon syvemmillä vesillä.

    • catlady40

      Tuo on hyvä kysymys. Itse olen seurannut kaikkia kahta alusta lähtien eli C.S.I:tä sekä Miamia. Nyt aloin katselemaan N.Y:tä. Siitä olen huomannut, että sitä pitää ajatuksella seurata, siinä on erilainen systeemi. Alkuun, ensimmäiset 20 minuuttia meni ennen kuin pääsin sisään, mutta sitten se aukesi ja totesin että sehän on tosi hyvä. Ihanaa, että C.S.I Miami alkaa taas uudestaan.

    • kaikkia kolmea

      sarjaa ja niissä kaikissa on jotain omia juttuja ja poikkeavat ehkä hieman siitä alkuperäisestä.

      Ja tää uus C.S.I NY olikin hyvä vaikka ensin ajattelin et se on joku kopio kopio, mutta toimii.

    • hgjgjjhg

      ne kaks muuta on ihan uskomattoman huonoja, ei kyllä pysty kattoon vaikka kuinka yrittäisi.

      • että alkuperäinen C.S.I.
        Grissom on ehdottomasti paras!

        Kaikkia kolmea c.s.i.sarjaa seuraan kyllä vaikkakin tämä nyy jorkki olikin aika pettymys...


      • rulettaa
        sherilee kirjoitti:

        että alkuperäinen C.S.I.
        Grissom on ehdottomasti paras!

        Kaikkia kolmea c.s.i.sarjaa seuraan kyllä vaikkakin tämä nyy jorkki olikin aika pettymys...

        Harmi, että New Yorkkiin on käsikirjoitettu liikaa kliseitä. Gary Sinise on ehdottomasti suosikkini näyttelijöistä.

        Hiiriä ja ihmisiä....


    • menja

      Horatio on vaan niin loistava hahmo. Kyllähän sekin jo kertoo jotain, ettei muita roolihahmoja kommentoida tälläkään palstalla puoliakaan siitä, mitä Horation ah-niin-karismaattista roolihahmoa.:)

    • on...

      ...omasta mielestäni paras! Siinä vaan jotenkin kaikki toimii. Horation cooleus ärsyttää joskus, mutta Grissomissakin on samaa vikaa, olisko siis kässäristä johtuva seikka..?

      Miamissa tykkään kaikista hahmoista, etenkin Caleigh ja Alex (meniköhän nimet oikein?) ovat hyviä naishahmoja! Heistä pidän, vaikka itsekin olen nainen. Ovat jotenkin niin vahvoja persoonia. Ja ne "pojat" on kyllä tosi sööttejä... ;)

      Las Vegas taas jättää kylmemmäksi, vaikka sekin on kyllä parempi kuin uusin eli NY. Suosikkijärjestykseni siis:

      1. Miami
      2. Las Vegas
      3. New york

    • horse.crazy

      En pidä ollenkaan Miamista tai New Yorkista. Ne on jotenkin niin tekemällä tehtyjä...Mutta sehän minun mielipiteeni... :)

    • kehati

      joui joui

    • Mielestäni Miami on paras. Sitä aloin ensin katsomaankin, muttei Las Vegas ihan niin hyvä ole vaikka sitäkin jo olen pidempään seurannut. New York on aika yhdentekevä.

    • Tietty

      N.Y. on surkein tähän mennessä kaikin puolin, tarinat, henkilöt ym. Miami on alusta asti ärsyttänyt kun siinä selitetään yksinkertaisimmatkin tutkimustekniset asiat rautalangasta vääntäen kuin opetusvideossa Crime Scene Investigation for complete dummies.
      Samoin teräsmies, joka paikan ässä, Horation olemus, tapa puhua ja toimia on ylitsevuotavan ärsyttävä. SWAT, FBI, CIA, DEA ja muut ovat paperia ja täysin tarpeettomia kun ykkös-äijä Hurraatio on paikalla! Hän päihittää Tsunaminkin!Voi jessus!!!
      No täytyy sanoa Calleigh on NAM! Sen vuoksi kestää jopa Fellaatiota... ööö, tarkoita Horatiota!

    • asiantuntijajäsen

      Eli Miami on paras. NY suuri pettymys, odotin sitä tosiaan koska tykkään sekä ap. että Miamin CSI:stä ja rakastan New York Cityä. Sääli, kun NY:lla on niin hyvä ohjelmapaikkakin. Olen _yrittänyt_ katsoa, mutta on niin tylsä että pakko puuhastella jotain muuta samaan aikaan.

      • ehdottomasti

        paras kuvaus, paras tiimi, paras fiilis, paras pääpomo...


    • Huu aar juu, u-u-u-u-u

      Ehdoton! Paras! Huippu!

      Omistan ekan tuotantokauden boxin. Oli pakko ostaa se muutama vko sitten kun kaupasta löysin. Eka kausi kohta katsottu, sitten menen ostamaan toisen kauden. Onhan se 60e aika iso summa, mutta kun CSI Las Vegas on vaan paras. Se vaan on!

      Iloista kevättä kaikille CSI-faneille!

    • CSI MIAMI <3 <3 <3

      CSI Miami on ehdottomasti paras ! NY on hieman tylsä ja CSI menettelee...
      Mutta miamia on vaikee olla kattomatta kun ne kaikki tyypytkin on niin hyviä :)

      1 CSI MIAMI

    • 1.CSI

      2.CSI NY

      CSI Miami ei ees ylety tälle listale ko son nii surkee....

    • ei vaihtoehtoja

      CSI New York ehdottomasti paras näistä!

    • New York

      csi ny on kyllä mun mielestä paras. Toisena tulee Miami mut ite en tykkää kovin paljon alkuperäsestä

    • vm24

      mun mielestä maijami on paras

    • 558958+

      1miami
      2csi
      3 new york

    • lähes pantava

      se missä on se hyvän näköinen milffi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe