Miehen hinta

halvallako?

Missä hinnoissa miehen hinta pyörii?

Saako mieluisan miehen viidelläkympillä?

20

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsu

      Kyllä viidelläkympillä miehen saa, mutta se mieleisyys on tietysti makuasia. ALV tietysti päälle, 11 euroa. Antsu tässä jo selailee tilauskirjaa... mitä ajankohtaa olit ajatellut? Kevät on yleensä kiireistä aikaa kuten varmaan arvasitkin, mutta alkukesästä voitais katsella.

      • ei lökäpöksy

        Älä kuvittele itsestäsi. Sinut saa joku vitosella kovassa puutteessa.

        Tomi/Markus-tyyppi.


      • Antsu
        ei lökäpöksy kirjoitti:

        Älä kuvittele itsestäsi. Sinut saa joku vitosella kovassa puutteessa.

        Tomi/Markus-tyyppi.

        Sä saatat olla ties mikä manageri, mutta Antsu hoitaa markkinointinsa ITSE. Viidestäkympistä ei tingitä!

        Kalju, Tomi, Markus, lökäpöksy, vitonen.... mitähän tuo kaikki tarkoitti?


      • muualta hakemaan
        Antsu kirjoitti:

        Sä saatat olla ties mikä manageri, mutta Antsu hoitaa markkinointinsa ITSE. Viidestäkympistä ei tingitä!

        Kalju, Tomi, Markus, lökäpöksy, vitonen.... mitähän tuo kaikki tarkoitti?

        Tanssijamiehet olivat upeita.


      • holtermann

        tunniksi


      • ei huolisi
        holtermann kirjoitti:

        tunniksi

        Erkkikään.

        Vai luuletko muka osaavasi miellyttää naista?


    • Miisu

      Tahdon miehen jatkuvaan käyttöön. Pitkän ja komean. Älykkään ja humaanin. Voisin maksaa vaikka satasen tai peräti kaksi, jos sellainen tästä maasta löytyisi.

      • hyvän hinnan

        Ajatteleppa jos niitä olisi kaupan hyllyllä tarjolla.


      • Antsu

        Onhan miehiä sinunkin määritelmällesi, mutta he eivät ole mitään parinsadan kamaa. Tuollaiset kundit laskuttavat prinsessan ja puoli valtakuntaa.


      • .....
        Antsu kirjoitti:

        Onhan miehiä sinunkin määritelmällesi, mutta he eivät ole mitään parinsadan kamaa. Tuollaiset kundit laskuttavat prinsessan ja puoli valtakuntaa.

        Ja olet tietenkin sitä mieltä että tasokas nainen ei voisi laskuttaa prinssiä ja puolta valtakuntaa?


      • Miisu
        Antsu kirjoitti:

        Onhan miehiä sinunkin määritelmällesi, mutta he eivät ole mitään parinsadan kamaa. Tuollaiset kundit laskuttavat prinsessan ja puoli valtakuntaa.

        Miisu on nyt ostaja joka määrittää kaupan kohteen.
        Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto.


      • kaiken
        Miisu kirjoitti:

        Miisu on nyt ostaja joka määrittää kaupan kohteen.
        Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto.

        Ei niille meinaa mennä perille. Mutta ihmekös tuo, kun ovat tyhmempiä.


      • ....
        kaiken kirjoitti:

        Ei niille meinaa mennä perille. Mutta ihmekös tuo, kun ovat tyhmempiä.

        :)))


      • jskjhrf
        .... kirjoitti:

        :)))

        "...:((((("


      • Antsu
        Miisu kirjoitti:

        Miisu on nyt ostaja joka määrittää kaupan kohteen.
        Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto.

        Ainakin asiakas tuntuu tietävän mitä tahtoo. Ja se Lapin-mökki minulta puuttuu.


    • Naisellinen nainen

      voisin tarjota hänestä 1000e tunnilta,
      olen nimittäin nähnyt hänet livenä ;)
      huh,huh... tytöt tietäisittepäs ;)

      • jorojukka-kukka

        Miksihän hän on sitten liikkeellä "piilotetulla" galleriasivulla? Heti yritin tarkistaa, puhutko totta. ;)


      • liikkeellä tällaisella
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Miksihän hän on sitten liikkeellä "piilotetulla" galleriasivulla? Heti yritin tarkistaa, puhutko totta. ;)

        piilotetulla galleria sivulla? taidat itse olla varsinainen pamela ander...


    • ulkofileen hinta tuollaiset 20 €/kg jolloin miehet, joita ei punnita enää neuvolavaa alla saisivat pari tonnia. Se on käypä hinta.

    • Nari_Säre

      ...perinteinen pysyväisluonteinen ruoka- ja seksitoimitussopimus toimi useimmille, mikäli asiakas itse on suht kohtuullisen näköinen ja kokkitaidoiltaan kehityskelpoinen?

      Sitten mikäli haluaa esim. henkevän miehen, niin voi olettaa, että itsekin pitää tarjota henkevää virikettä jne...

      Eli hinta- ja hyödykevaihdos riippunee kontekstista sitten.

      Mikäli kyse on satunnaisista suhteista, niin herrasmieshän ei saata naista rikolliseksi verrattavaan asemaan, vaan kattaa omat kulunsa, jos nainen sattuu pyytämään. Mikäli taas mies on sattunut edes vähän vonkaamaan, niin väärinkäsitysten välttämiseksi kannattanee jatkojen tapahtua naisen asunnossa ja naisen kannattaa maksaa taksi, ettei synny epäilystä, että esim. veronalainen majoitus- ja matkustusetu olisi vaihdon väline.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe