Missä hinnoissa miehen hinta pyörii?
Saako mieluisan miehen viidelläkympillä?
Miehen hinta
20
1429
Vastaukset
- Antsu
Kyllä viidelläkympillä miehen saa, mutta se mieleisyys on tietysti makuasia. ALV tietysti päälle, 11 euroa. Antsu tässä jo selailee tilauskirjaa... mitä ajankohtaa olit ajatellut? Kevät on yleensä kiireistä aikaa kuten varmaan arvasitkin, mutta alkukesästä voitais katsella.
- ei lökäpöksy
Älä kuvittele itsestäsi. Sinut saa joku vitosella kovassa puutteessa.
Tomi/Markus-tyyppi. - Antsu
ei lökäpöksy kirjoitti:
Älä kuvittele itsestäsi. Sinut saa joku vitosella kovassa puutteessa.
Tomi/Markus-tyyppi.Sä saatat olla ties mikä manageri, mutta Antsu hoitaa markkinointinsa ITSE. Viidestäkympistä ei tingitä!
Kalju, Tomi, Markus, lökäpöksy, vitonen.... mitähän tuo kaikki tarkoitti? - muualta hakemaan
Antsu kirjoitti:
Sä saatat olla ties mikä manageri, mutta Antsu hoitaa markkinointinsa ITSE. Viidestäkympistä ei tingitä!
Kalju, Tomi, Markus, lökäpöksy, vitonen.... mitähän tuo kaikki tarkoitti?Tanssijamiehet olivat upeita.
- holtermann
tunniksi
- ei huolisi
holtermann kirjoitti:
tunniksi
Erkkikään.
Vai luuletko muka osaavasi miellyttää naista?
- Miisu
Tahdon miehen jatkuvaan käyttöön. Pitkän ja komean. Älykkään ja humaanin. Voisin maksaa vaikka satasen tai peräti kaksi, jos sellainen tästä maasta löytyisi.
- hyvän hinnan
Ajatteleppa jos niitä olisi kaupan hyllyllä tarjolla.
- Antsu
Onhan miehiä sinunkin määritelmällesi, mutta he eivät ole mitään parinsadan kamaa. Tuollaiset kundit laskuttavat prinsessan ja puoli valtakuntaa.
- .....
Antsu kirjoitti:
Onhan miehiä sinunkin määritelmällesi, mutta he eivät ole mitään parinsadan kamaa. Tuollaiset kundit laskuttavat prinsessan ja puoli valtakuntaa.
Ja olet tietenkin sitä mieltä että tasokas nainen ei voisi laskuttaa prinssiä ja puolta valtakuntaa?
- Miisu
Antsu kirjoitti:
Miisu on nyt ostaja joka määrittää kaupan kohteen.
Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto. - kaiken
Miisu kirjoitti:
Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto.Ei niille meinaa mennä perille. Mutta ihmekös tuo, kun ovat tyhmempiä.
- ....
kaiken kirjoitti:
Ei niille meinaa mennä perille. Mutta ihmekös tuo, kun ovat tyhmempiä.
:)))
- jskjhrf
.... kirjoitti:
:)))
"...:((((("
- Antsu
Miisu kirjoitti:
Puolesta valtakuntaa en piittaa. Pelkkä puutarha ja perunamaa riittää. Ehkä pari hehtaaria metsää ja mökki Lapissa. Ja maasturiauto.Ainakin asiakas tuntuu tietävän mitä tahtoo. Ja se Lapin-mökki minulta puuttuu.
- Naisellinen nainen
voisin tarjota hänestä 1000e tunnilta,
olen nimittäin nähnyt hänet livenä ;)
huh,huh... tytöt tietäisittepäs ;)- jorojukka-kukka
Miksihän hän on sitten liikkeellä "piilotetulla" galleriasivulla? Heti yritin tarkistaa, puhutko totta. ;)
- liikkeellä tällaisella
jorojukka-kukka kirjoitti:
Miksihän hän on sitten liikkeellä "piilotetulla" galleriasivulla? Heti yritin tarkistaa, puhutko totta. ;)
piilotetulla galleria sivulla? taidat itse olla varsinainen pamela ander...
ulkofileen hinta tuollaiset 20 €/kg jolloin miehet, joita ei punnita enää neuvolavaa alla saisivat pari tonnia. Se on käypä hinta.
- Nari_Säre
...perinteinen pysyväisluonteinen ruoka- ja seksitoimitussopimus toimi useimmille, mikäli asiakas itse on suht kohtuullisen näköinen ja kokkitaidoiltaan kehityskelpoinen?
Sitten mikäli haluaa esim. henkevän miehen, niin voi olettaa, että itsekin pitää tarjota henkevää virikettä jne...
Eli hinta- ja hyödykevaihdos riippunee kontekstista sitten.
Mikäli kyse on satunnaisista suhteista, niin herrasmieshän ei saata naista rikolliseksi verrattavaan asemaan, vaan kattaa omat kulunsa, jos nainen sattuu pyytämään. Mikäli taas mies on sattunut edes vähän vonkaamaan, niin väärinkäsitysten välttämiseksi kannattanee jatkojen tapahtua naisen asunnossa ja naisen kannattaa maksaa taksi, ettei synny epäilystä, että esim. veronalainen majoitus- ja matkustusetu olisi vaihdon väline.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482