Antin fanit henkisesti sairaita.

oletteko vajaaälyisiä?

Miksi heti jos joku kritisoi ilman mitään haukkumista tällä palstalla Antin laulantaa niin heti epäillään provoksi? Alempana joku oli kirjoittanut, että Antti meni raiskaamaan "Hiljaisuus"-kipaleen ja heti te lapselliset (ala-asteikäisiä täällä tosin on varmasti paljon) alatte kirjoittamaan huonohkolla kirjoitustaidolla naurettavia "häivy täält ääliö antti on hottis"-kirjoituksia. Ja epäilette provoksi.

Onko se ihan oikeasti noin vaikea paikka jos joku ei pidä joko Antin kaameasta lauluäänestä tai hänen ladylike-ulkonäöstään? Miksi jos joku kommentoi Antin laulamista tulee sen perään heti "oot vähän kade"/"antti on kaikist komein senki ääliö!!!!!!!!!!"-juttuja?

Tiesin sen, palstan ikäjakauma on näköjään 10-13.

8

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikkihemmo

sä oot juuri näitä sähkökitaran säestyksellä huutoa kuunteleva spede.

• kovatkin

kiksit, kun sait sylkäistyä nuo henkeäsalpaavat mielenilmaukset ulos anusaukostasi. Älä itke Iines, kyllä p***u löytyy.

• oletteko vajaaälyisiä?

Juuri tätä tarkoitin myös. Mitään kehittävää ette koskaan osaa kirjoittaa. Ymmärtäähän sen toisaalta, olette vasta pieniä tyttöjä. Mihinkään kritiikkiin ette osaa vastata normaalisti vaan loukkaannutte jos joku pitää Anttia rumana, lahjattomana ja jestas sentään, vieläpä tietää Antin olevan bi! Sehän on ihan kamalaa.

Pikkutytöt.

• sä sit ?

et oikeen terveeltä säkään vaikuta.
      jos kerran on tollanen tarve tulla tänne tai mihin sivulle vain haukkumaan lauluääntä,tyyliä tai muuten jurputtaan.

aika vähä-älyistä se mun mielestä on.joten jos vaikka vaihtaisit keskustelu palstat takas sinne pikkukakkosen osastolle...sinne kuulut myös ite.

• Princess_Sparkle

Olen kyllä tällä palstalla paljonkin huomannut tuollaista. Vaikka ihan asiallisesti kritisoitaisiinkin, niin heti saa fanien vihat päälle.
      Mutta. Yleensä tuo kritisointi tällä palstalla on asiallisen sijaan hyvinkin asiatonta. "Antti on homo!!11" viestejä ei voi luokitella asialliseen kritiikkiin, vaan se menee jo asiattomuuksien puolelle.
      Kaikilla on omat mielipiteensä, vaikka joku ei Antin musiikista pitäisikään niin en minä ala häntä moittimaan. Mutta kun asiallisia mielipiteitä tällä palstalla harvoin näkee.

• corina (ei jaksa kirjautua)

Miksi ihmeessä Antin vihaajat sitten käy täällä, jos ne ei pidä Antista??????

• tuiskufani..<3<3<3

mä en mielestäni oo henkisesti sairas ,vaikka oonki antti fani.Vähän outo toi sun otsikko.!!

• oma diagnoosisi?

Ei vakuuta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe