Hoh hoijaa, eikö kasetti kestä vai missä on vika? Ei tossa hommassa ole enää mitään järkeä - jo toinen kerta mailalla vastustajaa päähän!!!
Heitä hanskat reilusti maahan - se on paljon miehekkäämpää!!
Kiitos Joonas Vihko
5
552
Vastaukset
- SE SCHNABELIN
LAITATAKLAUS IHAN PUHAS,KAVERI SAI 2 MIN JA KAVERILTA SOLISLUU POIKKI??
SIKAJOUKKE EI MAINETTAAN MENETÄ,VOIHAN VEE!- JärkiKäteen
Schnabelin taklausta ei voi kukaan jääkiekosta tietävä väittää mitenkään törkeäksi. 2min täysin oikea tuomio japalta. Schnabel tuli vähän turhan kovaa tilanteeseen, mutta loukkaantuminen olis ollut vältettävissä jos saipanpoika ei ois vetäny päätä alas ja yrittänyt vielä väistää taklausta.
Ja mitä sitten jos menee solisluu poikki? Jäähyt annetaan teon ei seurauksen mukaan ja sitä paitsi solisluu napsahtaa varsin helposti poikki eli ei se mikään "paha" loukkaantuminen ole. - vaan
JärkiKäteen kirjoitti:
Schnabelin taklausta ei voi kukaan jääkiekosta tietävä väittää mitenkään törkeäksi. 2min täysin oikea tuomio japalta. Schnabel tuli vähän turhan kovaa tilanteeseen, mutta loukkaantuminen olis ollut vältettävissä jos saipanpoika ei ois vetäny päätä alas ja yrittänyt vielä väistää taklausta.
Ja mitä sitten jos menee solisluu poikki? Jäähyt annetaan teon ei seurauksen mukaan ja sitä paitsi solisluu napsahtaa varsin helposti poikki eli ei se mikään "paha" loukkaantuminen ole.voi jäädä sinne jäälle makoilemaan ja tehdä "kimit" eli kuolla jäälle ja luistella sit seuraavassa vaihdossa jäälle,vitun neiti!!
- saipu
JärkiKäteen kirjoitti:
Ja mitä sitten jos menee solisluu poikki? Jäähyt annetaan teon ei seurauksen mukaan ja sitä paitsi solisluu napsahtaa varsin helposti poikki eli ei se mikään "paha" loukkaantuminen ole.Jäähyt annetaan teon ei seurauksen
Mitä hemmettiä toi sitten tarkoittaneekin, eikös Vihkon olisi pitänyt saada vain kakkonen, niinhän yleensä korkeasta mailasta tuomitaan. - sfhdf
saipu kirjoitti:
Jäähyt annetaan teon ei seurauksen
Mitä hemmettiä toi sitten tarkoittaneekin, eikös Vihkon olisi pitänyt saada vain kakkonen, niinhän yleensä korkeasta mailasta tuomitaan.Poikittaisella päähän ja siitäkö kakkonen?
Koitahan nassikka pikkaisen miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818